Øj, det er tidligt på weekenden at skulle forklare et barn, at amerikanerne i Minecraft regner i Fahrenheit, og at det ikke betyder, at der faktisk er 100 grader "udenfor" i spillet, som vi forstår det 😂
-
Ja!
Der var lige en trold som var lidt for skræmmende, så en 5 årig knægt fik stukket en tryllestav i hånden og vupti så dansede trolden og en der var klædt som væbner/kæmper tango.
Selvom der blev brokket højlydt over at trolden lugtede!
-
@MThaastrup Har du set dem?!!!?
-
Øj, det er tidligt på weekenden at skulle forklare et barn, at amerikanerne i Minecraft regner i Fahrenheit, og at det ikke betyder, at der faktisk er 100 grader "udenfor" spillet, som vi forstår det
Nå, må hellere komme i gang, "vi" har en legeaftale kl. 10.
Hvad skal I lave i dag?
@MThaastrup Sidder på en ødegård I Sverige med fire af mine yndlingsmennesker. Jeg skal spille ladepool på verdens skæveste poolbord, gå tur i skoven, høre musik, tale skrald og visdom, drikke en sjus , tænde bål og komme alt for sent i seng.
-
@MThaastrup Har du set dem?!!!?
@svedigtype Nej, tror ikke at jeg har din konto, har jeg?
-
@svedigtype Nej, tror ikke at jeg har din konto, har jeg?
@svedigtype Ellers ved jeg i hvert fald ikke, hvordan jeg fremsøger den herinde.
-
@MThaastrup Sidder på en ødegård I Sverige med fire af mine yndlingsmennesker. Jeg skal spille ladepool på verdens skæveste poolbord, gå tur i skoven, høre musik, tale skrald og visdom, drikke en sjus , tænde bål og komme alt for sent i seng.
@andersvb Det lyder faktisk helt perfekt
-
@svedigtype Ellers ved jeg i hvert fald ikke, hvordan jeg fremsøger den herinde.
-
@andersvb Det lyder faktisk helt perfekt
@MThaastrup intet mindre! Håber jeres lørdage bliver ligeså vederkvægende for jeres sjæle
-
@MThaastrup vi er til rollespilsfabrikkens 20 års jubilæums arrangement
@folfdk @MThaastrup orv. Der ville jeg også gerne have været.
-
Øj, det er tidligt på weekenden at skulle forklare et barn, at amerikanerne i Minecraft regner i Fahrenheit, og at det ikke betyder, at der faktisk er 100 grader "udenfor" spillet, som vi forstår det
Hvad skal I lave i dag?
@MThaastrup Det er så hyggeligt at læse om, hvad I andre skal. Ud over langsom morgen har jeg skrevet huskeseddel, handlet, lavet middag, taget mit blodtryk, sudoku og græmmet mig over vejrudsigten i morgen, hvor vi som fødselsdagsgave har givet venner en tur i Skånes Dyrepark. (Derfor seddel og indkøb til madpakke og lækkert).
-
Hvad skal I lave i dag?
@MThaastrup Absolut intet. Men har handlet, afleveret biblioteksbog, sat en reol op i forråds kammeret, ordnet køkken, lagt tøj sammen, fyldt opvaskemaskinen og en del andre opgaver. Humøret og energien er høj.
-
@svedigtype Taaak
. Jeg er ikke så meget online i dag, men NU kigger jeg!
-
@MThaastrup Det er så hyggeligt at læse om, hvad I andre skal. Ud over langsom morgen har jeg skrevet huskeseddel, handlet, lavet middag, taget mit blodtryk, sudoku og græmmet mig over vejrudsigten i morgen, hvor vi som fødselsdagsgave har givet venner en tur i Skånes Dyrepark. (Derfor seddel og indkøb til madpakke og lækkert).
@lottelythje Vejret i morgen, ik'? Vi har aflyst arrangementet i Michelles klasse, for det skulle have været noget med bål og snobrød
-
@MThaastrup Absolut intet. Men har handlet, afleveret biblioteksbog, sat en reol op i forråds kammeret, ordnet køkken, lagt tøj sammen, fyldt opvaskemaskinen og en del andre opgaver. Humøret og energien er høj.
@mutter01 Ja, høj energi må man da sige! Godt gået.
-
@folfdk @MThaastrup orv. Der ville jeg også gerne have været.
@svuorela
Det var rigtig fint!mange gode aktiviteter, desværre afbrudt af regnvejr undervejs som gjorde det knap så spændende til tider.Cc @MThaastrup
-
@lottelythje Vejret i morgen, ik'? Vi har aflyst arrangementet i Michelles klasse, for det skulle have været noget med bål og snobrød
@MThaastrup Og det bliver værre og værre. Nu tager vi derop, så må vi tage hjem igen, så får vi trods alt kvalitetstiden i bilen #suk
-
@MThaastrup Og det bliver værre og værre. Nu tager vi derop, så må vi tage hjem igen, så får vi trods alt kvalitetstiden i bilen #suk
@lottelythje nyd hinandens selskab. Syng i bilen. Så er køreturen trods alt ikke forgæves.
-
@lottelythje nyd hinandens selskab. Syng i bilen. Så er køreturen trods alt ikke forgæves.
@MThaastrup Nemlig. Og vi SKAL også spise madpakke. Vi har forberedt os “hele” dagen.
-
@MThaastrup Nemlig. Og vi SKAL også spise madpakke. Vi har forberedt os “hele” dagen.
@lottelythje I får en god køretur. Det ved jeg bare.
-
@lottelythje I får en god køretur. Det ved jeg bare.
@MThaastrup Tak