Politiken: Danmarks amerikanske nyheder...
-
Politiken: Danmarks amerikanske nyheder... Hvad er den nedre grænse for hvor ligegyldige nyheder Politiken vil bringe fra det mislykkede land USA?
-
Politiken: Danmarks amerikanske nyheder... Hvad er den nedre grænse for hvor ligegyldige nyheder Politiken vil bringe fra det mislykkede land USA?
@jeppe Er alle nyhederne relateret til USA? Jeg gad godt vide om 4 og 5 hænger sammen?
-
@jeppe det er helt utroligt så meget der skrives om USA, og så lidt der skrives om europæisk politik.
-
@jeppe det er helt utroligt så meget der skrives om USA, og så lidt der skrives om europæisk politik.
@CarstenBoll @jeppe
Jeg er helt enig med jer begge.
Politikken er dog ikke det eneste danske nyhedsmedie som ikke kan finde ud af at danmark ikke er USA. -
Journalisterne forstår engelsk, men ikke fransk og tysk ?
-
@CarstenBoll @jeppe Enig, med jer begge. Det er helt vildt.
-
@jeppe den sidste lyder som en overskrift drengene fra Supernaturual skulle / ville reagere på 🥸
🫣 -
@jeppe den sidste lyder som en overskrift drengene fra Supernaturual skulle / ville reagere på 🥸
🫣 -
@CarstenBoll @jeppe Enig, med jer begge. Det er helt vildt.
@CiaraNi @CarstenBoll @jeppe I har desværre ret. Jeg var meget glad for podcasten Verden ifølge Gram. Men nu er det alt sammen om USA. År til dato er der 13 afsnit. De 12 handler om USA. De 10 af dem har ordet Trump i titlen.
Den 13. handler om valget i Ungarn og er faktisk interessant.
-
@MThaastrup @jeppe nå ja, det kunne også være dem
🥸