Jeg tror det er første gang "open source" nogensinde er blevet nævnt i et dansk lovforslag:
-
Jeg tror det er første gang "open source" nogensinde er blevet nævnt i et dansk lovforslag:
(Ikke at EU direktivet giver dem noget valg

https://www.ft.dk/samling/20261/lovforslag/L32/som_fremsat.htm
-
(Ikke at EU direktivet giver dem noget valg

https://www.ft.dk/samling/20261/lovforslag/L32/som_fremsat.htm
@phloggen Jeg har ikke læst direktivet eller fulgt det nærmere.
Men jeg er lidt imponeret af følgende formular der går igen gennem forarbejdet: "Software, der leveres som led i en kommerciel aktivitet,
herunder mod betaling eller mod personoplysninger, [...]".Ved ikk3 om det er en nyskabelse, men at kommerciel aktivitet forklares med "mod betaling eller mod personoplysniger" er interresant.
-
Men jeg er lidt imponeret af følgende formular der går igen gennem forarbejdet: "Software, der leveres som led i en kommerciel aktivitet,
herunder mod betaling eller mod personoplysninger, [...]".Ved ikk3 om det er en nyskabelse, men at kommerciel aktivitet forklares med "mod betaling eller mod personoplysniger" er interresant.
Folkene der skrev direktivet er ret smarte

Høringssvarene er interessant læsning.
Salling Group er den eneste i retail-segmentet der afgiver høringssvar og jeg kan ikke lade være med at tænke på, om det har været en faktor i forhold til at prissætte Proshop ?

-
Jeg har fulgt det ret tæt, for det er nok første gang jeg med nogen rimelighed kan tillade mig at skære et (lille) hak i skærftet
-
Jeg har fulgt det ret tæt, for det er nok første gang jeg med nogen rimelighed kan tillade mig at skære et (lille) hak i skærftet
-
F folfdk@helvede.net shared this topic