har længe anbefalet pcloud som "cloud drev" udbyder for os europæere.
-
har længe anbefalet pcloud som "cloud drev" udbyder for os europæere. Det gør jeg som sådan stadig, men Filen.io (tysk firma) er hoppet godt ind på siden af dem. Lynhurtig up/download, enkelt interface og apps til de fleste platforme inkl cli. Det er virkelig på et just-works KISS niveau der er værd at tage med.
#cloud #drive #filesharing #europe #speed #encryption -
har længe anbefalet pcloud som "cloud drev" udbyder for os europæere. Det gør jeg som sådan stadig, men Filen.io (tysk firma) er hoppet godt ind på siden af dem. Lynhurtig up/download, enkelt interface og apps til de fleste platforme inkl cli. Det er virkelig på et just-works KISS niveau der er værd at tage med.
#cloud #drive #filesharing #europe #speed #encryption@kimschulz jeg giver dig ret, jeg fandt filen.io eftersom protondrive ikke virker på Linux.
Dog skal man regne med at filen.io er en lille/nyere virksomhed, så man skal altid have det med i en risiko vurdering -
@kimschulz jeg giver dig ret, jeg fandt filen.io eftersom protondrive ikke virker på Linux.
Dog skal man regne med at filen.io er en lille/nyere virksomhed, så man skal altid have det med i en risiko vurdering@Crisper ja helt sikkert. Der kan ske meget og det ville ikke være første gang jeg har måtte skifte cloud udbyder af den grund (også på trods af at virksomhed var stor til at starte med)
-
N niels shared this topic