Hej #mstdndk, jeg er #nypåmastodon.
-
Hej #mstdndk, jeg er #nypåmastodon. Jeg er tysker og lærer dansk. Jeg håber jeg kan træne at skrive på dansk her, fordi jeg mangler muligheden at gøre det i mit hverdagsliv i Tyskland.

-
T tofticles@helvede.net shared this topic
-
Hej #mstdndk, jeg er #nypåmastodon. Jeg er tysker og lærer dansk. Jeg håber jeg kan træne at skrive på dansk her, fordi jeg mangler muligheden at gøre det i mit hverdagsliv i Tyskland.

@uldkaktus Velkommen til - fantastisk brugernavn
. -
J jwcph@helvede.net shared this topic
-

@uldkaktus Velkommen! Jeg elsker dit brugernavn, har du selv hæklet kaktusen på dit profilbillede?
-

@uldkaktus Jamen, så velkommen til - og skriv løs!
-
@uldkaktus Velkommen! Jeg elsker dit brugernavn, har du selv hæklet kaktusen på dit profilbillede?
@Tryllesokker Tak! Ja, faktisk har jeg hæklet mange kaktusser. Alle mine ægte planter er halvdøde eller dør kort efter jeg har købt dem, så jeg hæklede planter, som ikke kan dør.
-
@Tryllesokker Tak! Ja, faktisk har jeg hæklet mange kaktusser. Alle mine ægte planter er halvdøde eller dør kort efter jeg har købt dem, så jeg hæklede planter, som ikke kan dør.
@uldkaktus Kender! Jeg kan bare ikke holde liv i planter

-
S suneauken@mastodon.world shared this topic
-

@uldkaktus hvor hyggeligt! Velkommen på Mastodon - spørg hvis der er noget du vil vide om dansk

-
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic
J jeppe@uddannelse.social shared this topic