Hvad ville du betale per måned for pålidelig dansk hosting af email, kalender, kontakter, opgaver og en statisk hjemmeside - der hverken sælger dine data ej heller forsøger med konstant mersalg?
-
Hvad ville du betale per måned for pålidelig dansk hosting af email, kalender, kontakter, opgaver og en statisk hjemmeside - der hverken sælger dine data ej heller forsøger med konstant mersalg?
Boost gerne.
@holsta jeg formoder open source løsninger og åbne standarder? For ja f*cking tak.
-
@holsta jeg formoder open source løsninger og åbne standarder? For ja f*cking tak.
@infonauten En infrastruktur baseret på OpenBSD plus min erfaring med brugbar sikkerhed, ja.
-
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
-
Boost gerne.
@holsta
Inkl. dns ik -
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
@infonauten En infrastruktur baseret på OpenBSD plus min erfaring med brugbar sikkerhed, ja.
@holsta * indsæt "shut up and take my money"-gif *
-
A alf149@social.data.coop shared this topic
K kramse@helvede.net shared this topic
-
Boost gerne.
@holsta Lige nu betaler jeg 29 kr per måned hos Gigahost for webhotel + email hosting, så næppe mere end det.
-
S simonjust@mstdn.dk shared this topic
A anderslund@expressional.social shared this topic
-
Boost gerne.
@holsta Det kommer jo an på behovet. Jeg betaler 5$/måned gennem opencollective for min nuværende løsning (dansk, lokalt hosted, ingen kalender).
Jeg har en rpi med Nextcloud stående hjemme, den koster ganske lidt i drift. -
@holsta Lige nu betaler jeg 29 kr per måned hos Gigahost for webhotel + email hosting, så næppe mere end det.
@zatnosk Ah, det er en vild pris de holder sig.
-
@zatnosk Ah, det er en vild pris de holder sig.
-
Boost gerne.
@holsta
Jeg får alt dette (og mere) udover statisk hosting hos hollandske Disroot med samme kerneværdier for 0 kroner, så det er lidt et hard sell. -
@holsta
Jeg får alt dette (og mere) udover statisk hosting hos hollandske Disroot med samme kerneværdier for 0 kroner, så det er lidt et hard sell. -
@mshdk
Næh, men det er ned til et beskedent engangsbeløb i donationdet er stadigvæk 0 kr/md for mine operation costs for mail og deslige.
-
B bogwitch@social.data.coop shared this topic
F folfdk@helvede.net shared this topic