Tag godt imod @mikael59, han er #nypåmastodon.
-
Tag godt imod @mikael59, han er #nypåmastodon. Han gør et kæmpe arbejde som formand for Fynsland, foreningen af lokalråd i Faaborg Midtfyn Kommune.
Så fedt du er kommet, Mikael. Der er ikke nogen algoritme, så du vil opleve at her er ret tomt indtil du begynder at følge folk. Kig fx på hvem jeg følger, og følg alle dem du overhovedet synes lyder interessante. Og brug søgefunktionen til at finde andre #ornitologer. -
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
-
Tag godt imod @mikael59, han er #nypåmastodon. Han gør et kæmpe arbejde som formand for Fynsland, foreningen af lokalråd i Faaborg Midtfyn Kommune.
Så fedt du er kommet, Mikael. Der er ikke nogen algoritme, så du vil opleve at her er ret tomt indtil du begynder at følge folk. Kig fx på hvem jeg følger, og følg alle dem du overhovedet synes lyder interessante. Og brug søgefunktionen til at finde andre #ornitologer. -
Så fedt du er kommet, Mikael. Der er ikke nogen algoritme, så du vil opleve at her er ret tomt indtil du begynder at følge folk. Kig fx på hvem jeg følger, og følg alle dem du overhovedet synes lyder interessante. Og brug søgefunktionen til at finde andre #ornitologer.@jeppe - tak for de fine ord og introduktionen Jeppe.
Har også oprettet #Fynsland her på mastodon #nypåmastodon, så der skal vi have fyldt på, være aktive og - forhåbentlig - have lokalrådene i FMK med ind. -
@jeppe - tak for de fine ord og introduktionen Jeppe.
Har også oprettet #Fynsland her på mastodon #nypåmastodon, så der skal vi have fyldt på, være aktive og - forhåbentlig - have lokalrådene i FMK med ind.@mikael59 Perfekt! Vi er en gruppe der er ved at oprette en forening, @folkefoderation, som skal understøtte foreninger i at oprette deres egne instanser i fødiverset - så de kan tilbyde deres medlemmer et sted at være, og så de kan føre deres lokale samtaler der.
En hjemmeside er under udvikling: https://pages-02110f.gitlab.io/
Jeg har faktisk internt luftet muligheden for at Fynsland kunne være en slags prøveklud - altså at vi fx kan oprette en mastodon-instans til Fynsland. Skal vi prøve det?
-
Ja, velkommen til, @mikael59
Jeg er også ret ny her️. Mastodon er et skønt sted, her virker utroligt menneskeligt, nysgerrigt og venligt. Man skal lige vænne sig til, at der ikke er en algoritme, men til gengæld får man hurtigt en fornemmelse af fællesskab.
Glæder mig til at følge med i dine posts!
-
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
S suneauken@mastodon.world shared this topic