Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. @jeppe , det kan dog være svært at finde en god mail udbyder med samme tankegang , synes jeg.

@jeppe , det kan dog være svært at finde en god mail udbyder med samme tankegang , synes jeg.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
23 Indlæg 6 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • trezzer@social.linux.pizzaT trezzer@social.linux.pizza

@fritjof @amby @jeppe @mosgaard Mon særligt mange betaler for Office *privat*? De fleste corpo-licenser har aktivering på op til fem maskiner. Små virksomheder, store virksomheder gør sikkert. Jeg kan tage fejl, men jeg har så vidt jeg ved aldrig mødt en privatperson, som har valgt at betale for Office, hvis det ikke fulgte med en maskine.

fritjof@social.riversouldiers.dkF This user is from outside of this forum
    fritjof@social.riversouldiers.dkF This user is from outside of this forum
    fritjof@social.riversouldiers.dk
    wrote sidst redigeret af

@trezzer
    Godt spørgsmål. Jeg gjorde selv for 7 år siden, selv om jeg også havde det via arbejde, men der er nok også sket en del med forretningsmodellen i mellemtiden, så jeg aner det ikke.

Men tror stadig mange er OK med at betale lidt for en email, hvis de får privatliv og ro i sindet for pengene. Det kender jeg en del - og mindre nørdede end mig selv - der gør.

@amby @jeppe @mosgaard

mjj@mstdn.dkM 1 Reply Last reply
    0
    • fritjof@social.riversouldiers.dkF fritjof@social.riversouldiers.dk

@trezzer
      Godt spørgsmål. Jeg gjorde selv for 7 år siden, selv om jeg også havde det via arbejde, men der er nok også sket en del med forretningsmodellen i mellemtiden, så jeg aner det ikke.

Men tror stadig mange er OK med at betale lidt for en email, hvis de får privatliv og ro i sindet for pengene. Det kender jeg en del - og mindre nørdede end mig selv - der gør.

@amby @jeppe @mosgaard

mjj@mstdn.dkM This user is from outside of this forum
      mjj@mstdn.dkM This user is from outside of this forum
      mjj@mstdn.dk
      wrote sidst redigeret af

@fritjof @trezzer @amby @jeppe @mosgaard Måske uventet, hvis man kender mig, men jeg har faktisk købt et par Windows- og Office-licenser for forholdsvist nylig - jeg har brugt denne her, som videresælger OEM-licenser:
      https://www.gamers-outlet.net/en/software
      Det var et krav i forbindelse med et barns og en ungs skole, BYOD.
      Men hvad angår email: Jeg tror, at mange har svært ved at overskue en abonnementsmodel og har ikke den perception af eksempelvis Gmail, som startede i 2004. For mange er Gmail det, der findes og har eksisteret i hele deres liv fra første emailadresse. Flere af mine jævnaldrende bekendte flasher deres Hotmail som retro.
      Der er danske gratis-udbydere også. Det har bare ikke været på radaren.
      Email har jo det aspekt, at det ikke er MEGET seriøst - "jeg kan bare oprette en adresse til det her projekt" - og samtidig ER det meget seriøst. Jeg har vigtige emails 20 år tilbage, som ligger hos min hosting-udbyder. Der er migrationsværktøjer fra store tjenester, men ellers er det ikke nemt.

mosgaard@uddannelse.socialM 1 Reply Last reply
      0
      • mjj@mstdn.dkM mjj@mstdn.dk

@fritjof @trezzer @amby @jeppe @mosgaard Måske uventet, hvis man kender mig, men jeg har faktisk købt et par Windows- og Office-licenser for forholdsvist nylig - jeg har brugt denne her, som videresælger OEM-licenser:
        https://www.gamers-outlet.net/en/software
        Det var et krav i forbindelse med et barns og en ungs skole, BYOD.
        Men hvad angår email: Jeg tror, at mange har svært ved at overskue en abonnementsmodel og har ikke den perception af eksempelvis Gmail, som startede i 2004. For mange er Gmail det, der findes og har eksisteret i hele deres liv fra første emailadresse. Flere af mine jævnaldrende bekendte flasher deres Hotmail som retro.
        Der er danske gratis-udbydere også. Det har bare ikke været på radaren.
        Email har jo det aspekt, at det ikke er MEGET seriøst - "jeg kan bare oprette en adresse til det her projekt" - og samtidig ER det meget seriøst. Jeg har vigtige emails 20 år tilbage, som ligger hos min hosting-udbyder. Der er migrationsværktøjer fra store tjenester, men ellers er det ikke nemt.

mosgaard@uddannelse.socialM This user is from outside of this forum
        mosgaard@uddannelse.socialM This user is from outside of this forum
        mosgaard@uddannelse.social
        wrote sidst redigeret af

@mjj @fritjof @trezzer @amby @jeppe der var også engang, hvor man havde deres e-mail hos deres telefon/internet selskab.

Jeg håber stadig på, at vi ser en udvikling hvor folk bliver mere og mere bevidste om, at data ikke bare kan ligge hvor som helst, og at det kan have en værdi at beskytte sin data.

1 Reply Last reply
        1
        0
        Svar
        • Svar som emne
        Login for at svare
        • Ældste til nyeste
        • Nyeste til ældste
        • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.