Fruen har inviteret mig til København den 6-7 december for at modtage et diplom af Slow Food Denmark.
-
Fruen har inviteret mig til København den 6-7 december for at modtage et diplom af Slow Food Denmark. #Stolt!
Vi skal bruge et sted at overnatte, og eftersom airbnb nu også er enshittified, kommer her mit tilbud: hvis du har en lejlighed til os lørdag til søndag, bytter vi med et 4-værelses rækkehus i Sønderborg en valgfri weekend i 2026. Vi har skov og strand i gåafstand, men/og intet tv.
-
K koefoed@helvede.net shared this topic
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
S simonjust@mstdn.dk shared this topic
-
Fruen har inviteret mig til København den 6-7 december for at modtage et diplom af Slow Food Denmark. #Stolt!
Vi skal bruge et sted at overnatte, og eftersom airbnb nu også er enshittified, kommer her mit tilbud: hvis du har en lejlighed til os lørdag til søndag, bytter vi med et 4-værelses rækkehus i Sønderborg en valgfri weekend i 2026. Vi har skov og strand i gåafstand, men/og intet tv.
@oldrup Når vi overnatter i "København", hedder hotellet ofte noget med Malmø - man får bedre hoteller til under det halve der, og så får man hele TO skønne byoplevelser før man skal hjem til den virkelige verden :-). Men ideen med at bytte, er virkelig fin, synes jeg. Så mit forslag må bare være alternativet hvis ingen slår til.
Og kæmpe tillykke til din kone! Del gerne lidt mere.