Den seneste vibe-hype er åbenbart at smide alle strukturerede data-formater ud med badevandet og erstatte dem med adhoc-formater der er optimeret efter at minimere antal "tokens".
-
@pmakholm Det svarer lidt til lige at konvertere dit .bmp til .gif før du sender det til OCR...
EDIT: Skamstøtte over min elendige hukommelse - der skulle have stået .jpg - ikke .gif.
@tofticles @pmakholm Hvornår mon den første compiler, der bare er tre LLM'er i en trenchcoat, dukker op?
*dukker sig*
-
@tofticles @pmakholm Hvornår mon den første compiler, der bare er tre LLM'er i en trenchcoat, dukker op?
*dukker sig*
-
*dukker sig*
@nerdd Der kan i hvert fald ikke gå lang tid indtil nogen hyper et programmeringssprog optimeret efter antallet af tokens.
No more curly brackets.
-
@nerdd Der kan i hvert fald ikke gå lang tid indtil nogen hyper et programmeringssprog optimeret efter antallet af tokens.
No more curly brackets.
-
@tofticles Det var den joke, jeg ikke turde skrive...
-
-
@pmakholm Nu er det @tofticles’s tur til at dukke sig.
-
@pmakholm Nu er det @tofticles’s tur til at dukke sig.
-
@tofticles Nogle ønsker bare at se verden brænde

-
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
@tofticles Nogle ønsker bare at se verden brænde

@nerdd Det er da efterhånden en tiltalende tanke...
-
@nerdd Det er da efterhånden en tiltalende tanke...
@pmakholm Så er det godt, at både @tofticles og jeg kan bære ved til bålet

-
@pmakholm Så er det godt, at både @tofticles og jeg kan bære ved til bålet

-
@tofticles Fedt! Jeg har ingen uddannelse i den slags. Til gengæld har jeg 12 år som aktiv spejder i bagagen, så jeg ved lidt om at lave bål

-
@tofticles Fedt! Jeg har ingen uddannelse i den slags. Til gengæld har jeg 12 år som aktiv spejder i bagagen, så jeg ved lidt om at lave bål