Lille pige i toget: “jeg er Svampebob, men han bliver angrebet af bier [højfrekvent hvinelyd]”
-
Og altså - sur gammel mand-advarsel - hvad SKER der for at folk bare hører / ser ting på deres telefon med lyden ud i rummet? Nej, jeg er ikke interesseret i at høre på din tik tok / lortemusik. Få dig nogle høretelefoner, der fulgte garanteret nogen med din telefon, brug dem. Røv.
(jeg er så gammel nok til at synes det er VILDT grænseoverskridede at folk har telefonsamtaler i offentligheden)
Og nu jeg er i gang: vi har stillekupéer, jeg ville gerne betale ekstra for en lugtfri kupé. Ingen stinkende energidrikke, ingen fast food-hørm, ingen tårefremkaldende parfume.
-
@infonauten Det har du sagt før, ja.
-
Og nu jeg er i gang: vi har stillekupéer, jeg ville gerne betale ekstra for en lugtfri kupé. Ingen stinkende energidrikke, ingen fast food-hørm, ingen tårefremkaldende parfume.
@infonauten Og ingen folk der sidder og gestikulerer vildt til hinanden for at omgå taleforbuddet. Det hele burde for øvrigt gælde i stillekupeen. Stille for alle sanser.
-
@infonauten Det lyder bekendt. Har du sagt det før?
-
@infonauten @infonauten Det har du sagt før, ja.
-
@infonauten Jeg læser lige at Count Binface har det på hans politiske program at alle der hører høj musik i offentligheden uden hørebøffer bliver automatisk værnepligtige
.