Jeg tænder for radioen her til morgen og høre re-imigration diskuteret.
-
Jeg tænder for radioen her til morgen og høre re-imigration diskuteret. Er det mon ok at vilde gøre det ulovligt at praktisere en religion eller privat levevis, så en befolkningsgruppe føler sig nødsaget til at flytte?
Det går op for mig, at vi nu lever i et land hvor vi diskuterer, hvor vidt etnisk udrensning er en god ide eller ej.
Hvor længe går der mon før Frederik Vad og company springer med på den vogn. Hvor længe før DF foreslår vi bare slår dem ihjel?
-
P pelle@veganism.social shared this topic
-
Jeg tænder for radioen her til morgen og høre re-imigration diskuteret. Er det mon ok at vilde gøre det ulovligt at praktisere en religion eller privat levevis, så en befolkningsgruppe føler sig nødsaget til at flytte?
Det går op for mig, at vi nu lever i et land hvor vi diskuterer, hvor vidt etnisk udrensning er en god ide eller ej.
Hvor længe går der mon før Frederik Vad og company springer med på den vogn. Hvor længe før DF foreslår vi bare slår dem ihjel?
@siggi pressen er som sædvanlig i først række med at normalisere nazismen.
Hver gang.
-
@siggi
og journalisterne fra #dr, #tv2 og #radioIIII er da bare klar på at have den snak.i tv-dækningen af seneste usamerikanske præsidentvalg havde #dr endda #madsdalgaardmadsen fra #terma inde og diskutere hvordan #trump skulle kunne lykkedes med at deportere så-og-så mange millioner mennesker.
"politisk neutralt," selvfølgeligt, for han gættede jo bare på hvad antallet ville kunne blive.
-
@siggi
i det mindste er der modstand til #df fra venstrefløjen!eller ups – her forklarer #rasmusjeppesen fra #revolutionærtkommunistiskparti hvordan #danskfolkeparti jo faktisk har fat i noget (uironisk):
den vigtigste kamp for arbejderklassen er #benzin til #bilen og #flæskesteg på bordet, uden at skulle bekymre om sådan nogle absurde ting, som om #dyrevelfærd, #miljø eller #fairtrade (altså om løn og arbejdsvilkår er i orden) -
@siggi
i det mindste er der modstand til #df fra venstrefløjen!eller ups – her forklarer #rasmusjeppesen fra #revolutionærtkommunistiskparti hvordan #danskfolkeparti jo faktisk har fat i noget (uironisk):
den vigtigste kamp for arbejderklassen er #benzin til #bilen og #flæskesteg på bordet, uden at skulle bekymre om sådan nogle absurde ting, som om #dyrevelfærd, #miljø eller #fairtrade (altså om løn og arbejdsvilkår er i orden) -
@siggi
den vigtigste kamp for arbejderklassen er #benzin til #bilen og #flæskesteg på bordet, uden at skulle bekymre om sådan nogle absurde ting, som om #dyrevelfærd, #miljø eller #fairtrade (altså om løn og arbejdsvilkår er i orden)@pelle Revolutionært Kommunistisk Parti er i øvrigt også dem der fortæller venstrefløjen at det er fuldstændig lige gyldigt hvad man stemmer på til kommunalvalget. Hvis man ønsker voldelig revolution som det eneste alternativ er det selvfølgelig korrekt, men kan man ikke i det mindste arbejde for marginalforbedringer ind til det kommer? @siggi
-
@pelle Revolutionært Kommunistisk Parti er i øvrigt også dem der fortæller venstrefløjen at det er fuldstændig lige gyldigt hvad man stemmer på til kommunalvalget. Hvis man ønsker voldelig revolution som det eneste alternativ er det selvfølgelig korrekt, men kan man ikke i det mindste arbejde for marginalforbedringer ind til det kommer? @siggi
@svuorela @siggi
er det ikke liiiiiiiige at forsimple det lidt at alternativet til at sætte kryds på papir engang hvert fjerde år er vold?desuden, hvis man sætter kryds, så vælger man politikere, og politikere laver love, og love håndhæves af politiet, og politiet bruger vold, så at være tilhænger af demokratiske valg indebærer at man er tilhænger af statens vold — for hvordan flertallets valg ellers håndhæves?