Jeg kan godt lide at browse andre mastodon instances for deres indhold.
-
Jeg kan godt lide at browse andre mastodon instances for deres indhold. Specifikt kan jeg godt lide at tjekke fordi jeg nørder spiludvikling:
mastodon.gamedev.place/public/local
Er der nogen der ved om man kan browse den slags feeds IMENS man er logget ind på sit radikal.social instance? Det ville gøre det lettere at spamme favourites og boosts..
-
Jeg kan godt lide at browse andre mastodon instances for deres indhold. Specifikt kan jeg godt lide at tjekke fordi jeg nørder spiludvikling:
mastodon.gamedev.place/public/local
Er der nogen der ved om man kan browse den slags feeds IMENS man er logget ind på sit radikal.social instance? Det ville gøre det lettere at spamme favourites og boosts..
Jeg bruger app'en "fedilab" på min telefon - den tillader mig at tilføje andre tidslinjer under "indstillinger" -> "Håndtér tidslinjer"
Jeg bruger det til at følge med i pixelfed.dk lige nu
App'en er tilgængelig i google play store og f-droid. Jeg ved ikke med iOS.
-
S snue@radikal.social shared this topic
-
Jeg bruger app'en "fedilab" på min telefon - den tillader mig at tilføje andre tidslinjer under "indstillinger" -> "Håndtér tidslinjer"
Jeg bruger det til at følge med i pixelfed.dk lige nu
App'en er tilgængelig i google play store og f-droid. Jeg ved ikke med iOS.
@snue det lyder lidt smartere end Tusky som jeg bruger. Downloader den nu
-
@snue det lyder lidt smartere end Tusky som jeg bruger. Downloader den nu
Jeg er ret glad ved Fedilab - den har ret mange funktioner som jeg bruger ofte
-
Jeg er ret glad ved Fedilab - den har ret mange funktioner som jeg bruger ofte
@snue tak!
Såøhm... Hvor er indstillinger? -
@snue tak!
Såøhm... Hvor er indstillinger?Jeg finder dem ved at trykke på mit profilbillede i øverste venstre hjørne. Det åbner en menu, som jeg scroller ned på - der finder jeg "Håndtér tidslinjer"
-
Jeg finder dem ved at trykke på mit profilbillede i øverste venstre hjørne. Det åbner en menu, som jeg scroller ned på - der finder jeg "Håndtér tidslinjer"
@snue
Ahh! Tak! Der var den!