Om to veker er det 20-årsjubileum for då eg kjøpte mitt første domene.
-
Om to veker er det 20-årsjubileum for då eg kjøpte mitt første domene. Eg eiger det framleis!
Korleis skal du feire dagen?
-
Om to veker er det 20-årsjubileum for då eg kjøpte mitt første domene. Eg eiger det framleis!
@tanketom mitt første begynner å nærme seg 23 år. Har kunnet kjøpe sprit selv i snart to år.
-
@tanketom mitt første begynner å nærme seg 23 år. Har kunnet kjøpe sprit selv i snart to år.
@olemd Dei blir store så raskt 🥰
-
@tanketom vi som ikke fikk til dette og heller endte opp med .tk-domener leser denne tweeten som snikskryt.

-
@tanketom vi som ikke fikk til dette og heller endte opp med .tk-domener leser denne tweeten som snikskryt.

@fiskelandslaget Eg hadde .tk-domene også!
-
@tanketom Måtte sjekke og den eldste filen på domene var fra 28.02.2006. Det er riktignok ikke helt likt, for jeg var kun 17 og registrerte det på min far (med tillatelse). Det som ikke er helt bra er at det fortsatt står i hans navn, fordi e-posten den ble opprettet på er slettet for ca 15 år siden. Betaler for og bruker det fortsatt, mest pga e-post og nostalgi.
-
@tanketom Eg kan ikkje seie eg hugsar datoen, men eg *trur* det kan ha vore i 1999.
-
@fiskelandslaget Eg hadde .tk-domene også!
@tanketom @fiskelandslaget .tk
️
Blast from the past.