Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Jeg er i gang med at dele en serie på Feddit.dk om mine erfaringer med Københavns undergrund inden byfornyelsen.

Jeg er i gang med at dele en serie på Feddit.dk om mine erfaringer med Københavns undergrund inden byfornyelsen.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
historiedanmarkpsykologiretrokobenhavnkobenhavn
6 Indlæg 2 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • S This user is from outside of this forum
    S This user is from outside of this forum
    sofie85@expressional.social
    wrote sidst redigeret af

Jeg er i gang med at dele en serie på Feddit.dk om mine erfaringer med Københavns undergrund inden byfornyelsen. Hvis du holder af retro-København eller af at læse om lidt anderledes mennesker, så kan du læse med på linket her: https://feddit.dk/post/24273764

Giv dit besyv med om psykologien, eller sig til hvis der mangler detaljer du synes der bør være mere af, eller anklag skribenten for forbrydelser begået imod grammatikkens rene sjæl. Alle tanker om teksten er velkomne.

#Danmark #retroKøbenhavn #København #Koebenhavn #psykologi #historie #dkfedi

anderslund@expressional.socialA 1 Reply Last reply
    2
    0
    • jeppe@uddannelse.socialJ jeppe@uddannelse.social shared this topic
    • S sofie85@expressional.social

Jeg er i gang med at dele en serie på Feddit.dk om mine erfaringer med Københavns undergrund inden byfornyelsen. Hvis du holder af retro-København eller af at læse om lidt anderledes mennesker, så kan du læse med på linket her: https://feddit.dk/post/24273764

Giv dit besyv med om psykologien, eller sig til hvis der mangler detaljer du synes der bør være mere af, eller anklag skribenten for forbrydelser begået imod grammatikkens rene sjæl. Alle tanker om teksten er velkomne.

#Danmark #retroKøbenhavn #København #Koebenhavn #psykologi #historie #dkfedi

anderslund@expressional.socialA This user is from outside of this forum
      anderslund@expressional.social
      wrote sidst redigeret af

@Sofie85 Herlig tekst, god og levende beskrivelse.

Jeg elsker tekster uden overflødige (start-) kommaer, så jeg tilgiver glædelig de få syntaksproblemer og andre småting. 🙂

S 1 Reply Last reply
      0
      • anderslund@expressional.socialA anderslund@expressional.social

@Sofie85 Herlig tekst, god og levende beskrivelse.

Jeg elsker tekster uden overflødige (start-) kommaer, så jeg tilgiver glædelig de få syntaksproblemer og andre småting. 🙂

wrote sidst redigeret af

@anderslund Tak, det er jeg rigtigt glad for. Det er ikke mig der har skrevet den, men den handler om mig. Hvis teksten ikke kræver ændringer, men flyder godt som den er, så er den færdig og min fortælling er slut. Hvis det er interessant håber jeg du får tid til at læse det hele 🙂

anderslund@expressional.socialA 2 Replies Last reply
        0

@anderslund Tak, det er jeg rigtigt glad for. Det er ikke mig der har skrevet den, men den handler om mig. Hvis teksten ikke kræver ændringer, men flyder godt som den er, så er den færdig og min fortælling er slut. Hvis det er interessant håber jeg du får tid til at læse det hele 🙂

wrote sidst redigeret af

@Sofie85 Jeg er nået til del 5. Om teksten er "færdig" handler nok om hvad den skal, men den er dejlig autentisk, og som sagt tilgiver jeg gerne gramatiske småtterier til gengæld. En redaktør ville muligvis se anderledes på det 🙂
          Jeg er ikke stødt på noget jeg ikke forstår, i alt fald 🙂

S 1 Reply Last reply
          0

wrote sidst redigeret af

@Sofie85 I øvrigt, hvor herligt at du skriver her, på fediverset! Vi er heldige 🙂

1 Reply Last reply
            0
            • anderslund@expressional.socialA anderslund@expressional.social shared this topic
            • anderslund@expressional.socialA anderslund@expressional.social

@Sofie85 Jeg er nået til del 5. Om teksten er "færdig" handler nok om hvad den skal, men den er dejlig autentisk, og som sagt tilgiver jeg gerne gramatiske småtterier til gengæld. En redaktør ville muligvis se anderledes på det 🙂
              Jeg er ikke stødt på noget jeg ikke forstår, i alt fald 🙂

wrote sidst redigeret af

@anderslund Min dokumentarist, er exnarkoman, blev ud af det blå besat af hvad han kalder "informationstæthed" i mine erindringer. Jeg fatter ikke hvad han synes det er så vigtigt for. Men det eneste teksten som sådan skal, er at findes et sted på nettet hvor amerikanske filtre ikke udsætter den for censur 🙂

1 Reply Last reply
              0
              Svar
              • Svar som emne
              Login for at svare
              • Ældste til nyeste
              • Nyeste til ældste
              • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.