Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Jeg er lige blevet interviewet til P4 Østjylland om virup.social og som jeg forstår det bliver det sendt en gang mellem kl 17-18.

Jeg er lige blevet interviewet til P4 Østjylland om virup.social og som jeg forstår det bliver det sendt en gang mellem kl 17-18.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
danmarkskifterp4ostjylland
30 Indlæg 13 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • oldrup@mastodon.greenO oldrup@mastodon.green

@benjaminlj - har du et tidsstempel (ca) på dit interview?

benjaminlj@virup.socialB This user is from outside of this forum
    benjaminlj@virup.social
    wrote sidst redigeret af

@oldrup 1:08

1 Reply Last reply
    0
    • benjaminlj@virup.socialB benjaminlj@virup.social

Og så er jeg bare mega stolt over at P4 gider sende en historie om virup.social 🙂

oldrup@mastodon.greenO This user is from outside of this forum
      oldrup@mastodon.green
      wrote sidst redigeret af

@benjaminlj MEGA fedt du stillede op Benjamin. Det er det der skal til. Pøblen skal høre om alternative, etiske, decentrale, open source løsninger som mastodon 100 gange, og så, lige pludselig, så klikker det. Det er, til interviewerens credit, Davids kamp mod Goliath. Men du kæmper den ikke alene. 💪

benjaminlj@virup.socialB 1 Reply Last reply
      0

Jeg er lige blevet interviewet til P4 Østjylland om virup.social og som jeg forstår det bliver det sendt en gang mellem kl 17-18. 📻

Var ret nervøs, fik sikkert sagt noget sludder, men forhåbentlig også et par gode ting.

Intervieweren lod til at synes at det var meget ekstremt af mig at slette min Facebook konto, men jeg forsøgte at forklare at der er millioner af brugere på Mastodon, og alle kan være med. Det bliver spændende hvordan det kommer til udtryk i radioen.

#DanmarkSkifter #DR #p4østjylland

engedal@mstdn.dkE This user is from outside of this forum
        engedal@mstdn.dkE This user is from outside of this forum
        engedal@mstdn.dk
        wrote sidst redigeret af

@benjaminlj

Dejligt at høre Mastodon nævnt i radioen. Det med serveren fattende hun vist ikke meget af 😄

Og fedt at du sletter Facebook - intervieweren var jo nærmest i chok 😆

0
        • oldrup@mastodon.greenO oldrup@mastodon.green

@benjaminlj MEGA fedt du stillede op Benjamin. Det er det der skal til. Pøblen skal høre om alternative, etiske, decentrale, open source løsninger som mastodon 100 gange, og så, lige pludselig, så klikker det. Det er, til interviewerens credit, Davids kamp mod Goliath. Men du kæmper den ikke alene. 💪

benjaminlj@virup.social
          wrote sidst redigeret af

@oldrup tusind tak. 💚 Jeg har tænkt bagefter at jeg ikke rigtig synes at David/Goliath analogien holder. Der kommer ikke én spinkel nørd og reder os alle sammen fra onde tech-bøller. Men det er bare en platform, vi kan bare lade være med at bruge den. Hvilket er præcis hvad #danmarkskifter har formået at minde folk om.

oldrup@mastodon.greenO 1 Reply Last reply
          0
          • engedal@mstdn.dkE engedal@mstdn.dk

@benjaminlj

Dejligt at høre Mastodon nævnt i radioen. Det med serveren fattende hun vist ikke meget af 😄

Og fedt at du sletter Facebook - intervieweren var jo nærmest i chok 😆

benjaminlj@virup.social
            wrote sidst redigeret af

@engedal ja hun synes virkelig der var et ekstremt skridt at tage! Og det er det måske også, men et vi alle sammen burde have taget for mange år siden.

carstenboll@mstdn.dkC 1 Reply Last reply
            0

@fanden SUCK IT LYSTRUP

nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
              nerdd@mstdn.social
              wrote sidst redigeret af

@benjaminlj @fanden Det er modigt, at du tør lægge dig ud med Gun City! 😱😆

1 Reply Last reply
              0

@engedal ja hun synes virkelig der var et ekstremt skridt at tage! Og det er det måske også, men et vi alle sammen burde have taget for mange år siden.

carstenboll@mstdn.dkC This user is from outside of this forum
                carstenboll@mstdn.dkC This user is from outside of this forum
                carstenboll@mstdn.dk
                wrote sidst redigeret af

@benjaminlj @engedal

Altså, det er da virkeligt ikke et ekstremt skridt at tage... Lidt besværligt hvis ens familie nægter at bruge andre kommunikationsmidler, men ellers er det jo bare.... at slette en konto.

benjaminlj@virup.socialB toooobeeee@social.linux.pizzaT 2 Replies Last reply
                0
                • carstenboll@mstdn.dkC carstenboll@mstdn.dk

@benjaminlj @engedal

Altså, det er da virkeligt ikke et ekstremt skridt at tage... Lidt besværligt hvis ens familie nægter at bruge andre kommunikationsmidler, men ellers er det jo bare.... at slette en konto.

benjaminlj@virup.social
                  wrote sidst redigeret af

@CarstenBoll @engedal spot on 🎯

1 Reply Last reply
                  0
                  • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social shared this topic

@oldrup tusind tak. 💚 Jeg har tænkt bagefter at jeg ikke rigtig synes at David/Goliath analogien holder. Der kommer ikke én spinkel nørd og reder os alle sammen fra onde tech-bøller. Men det er bare en platform, vi kan bare lade være med at bruge den. Hvilket er præcis hvad #danmarkskifter har formået at minde folk om.

oldrup@mastodon.green
                    wrote sidst redigeret af

@benjaminlj Nuvel odds are at redningsmanden (m/k) er en spinkel nørd; for det er næppe en velernæret forretningsmand eller ditto politiker. Det har vi ventet på siden 00'erne.

Uanset, tak for din indsats. Du ikke bare snakker, men demonstrerer i praksis at et alternativ er muligt. En dag må der sidde én i folketinget, eller hos DR, eller på biblioteket og tænke "Okay tilfældig fyr fra midtjylland kan. Så kan vi, med de midler vi har, måske også?"

Bliv ved. Kæmp videre. 💪

1 Reply Last reply
                    1
                    0
                    • carstenboll@mstdn.dkC carstenboll@mstdn.dk

@benjaminlj @engedal

toooobeeee@social.linux.pizzaT This user is from outside of this forum
                      toooobeeee@social.linux.pizzaT This user is from outside of this forum
                      toooobeeee@social.linux.pizza
                      wrote sidst redigeret af

@CarstenBoll @benjaminlj @engedal
                      Godt nok skræmmende at være vidne til, at folk lægger så meget betydning i .. en konto på en online tjeneste.
                      #hjernevask

1 Reply Last reply
                      0

Jeg er lige blevet interviewet til P4 Østjylland om virup.social og som jeg forstår det bliver det sendt en gang mellem kl 17-18. 📻

Var ret nervøs, fik sikkert sagt noget sludder, men forhåbentlig også et par gode ting.

Intervieweren lod til at synes at det var meget ekstremt af mig at slette min Facebook konto, men jeg forsøgte at forklare at der er millioner af brugere på Mastodon, og alle kan være med. Det bliver spændende hvordan det kommer til udtryk i radioen.

#DanmarkSkifter #DR #p4østjylland

jeppe@uddannelse.socialJ This user is from outside of this forum
                        jeppe@uddannelse.socialJ This user is from outside of this forum
                        jeppe@uddannelse.social
                        wrote sidst redigeret af

@benjaminlj det gjorde du virkelig godt! Fedt!

0
                        • jeppe@uddannelse.socialJ jeppe@uddannelse.social shared this topic
                        • jeppe@uddannelse.socialJ jeppe@uddannelse.social

@benjaminlj det gjorde du virkelig godt! Fedt!

benjaminlj@virup.social
                          wrote sidst redigeret af

Tusind tak @jeppe Jeg kom først bagefter til at tænke på at jeg kunne have fortalt om #Folkeføderation og at vi kunne hjælpe flere med at lave instanser. Men pyt, jeg fik Mastodon i lokalradioen. Så må det andet komme en anden gang.

1 Reply Last reply
                          0
                          • nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
                            nerdd@mstdn.social
                            wrote sidst redigeret af

@benjaminlj Så længe guncity.social ikke findes, er der forhåbentlig ingen fare 😄

1 Reply Last reply
                            0
                            • pvrahbek@expressional.socialP pvrahbek@expressional.social shared this topic
                            Svar
                            • Svar som emne
                            Login for at svare
                            • Ældste til nyeste
                            • Nyeste til ældste
                            • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.