Eg forsøker å lage ein "norsk filmkanon" for mine utanlandske kolleger.
-
@tanketom Har litt lust å be deg leggje til "Dis", kjenner eg.
-
@tanketom Orions Belte (bonus: han er spelt inn på engelsk òg).
-
Ikkje skriv «Flåklypa Grand Prix». Om du trur eg ikkje allereie har valgt ut «Flåklypa Grand Prix», så er eg usikker på om du kjenner meg. Hei, eg heiter Andreas, og eg likar «Flåklypa Grand Prix».
@tanketom Grieghallen til helga, eller? Gjett om me gler oss!!
-
@tanketom Har litt lust å be deg leggje til "Dis", kjenner eg.
@markus Dis er faktisk ganske passande på litt merkeleg vis, om enn litt vanskeleg å få tak i(?).
-
@tanketom Grieghallen til helga, eller? Gjett om me gler oss!!
@Reea Eg skal på anna kultur til helga, faktisk!
-
@Reea Eg skal på anna kultur til helga, faktisk!
@tanketom Dårlig planlagt!
Til dei som ikkje har planar: https://harmonien.no/program/2025/8/flaklypa-grand-prix-in-concert/ -
@tanketom Salmer fra kjøkkenet, Den brysomme mannen, Kjærlighetens kjøtere. Og så slenger du på en Wam og Vennerød for godt mål.
-
@tanketom Dårlig planlagt!
Til dei som ikkje har planar: https://harmonien.no/program/2025/8/flaklypa-grand-prix-in-concert/@Reea Skal på Kaizers på laurdagen.
-
@tanketom Veiviseren eller Kautokeinoopprøret, og Ellos eatnu, nokka av Dag Johan Haugerud, og resten vet æ ikke
-
@tanketom Salmer fra kjøkkenet, Den brysomme mannen, Kjærlighetens kjøtere. Og så slenger du på en Wam og Vennerød for godt mål.
@enannenen Har dei tre første allereie, litt usikker på kva W&V eg skulle ha valgt. Hotel St. Pauli?
-
@tanketom Veiviseren eller Kautokeinoopprøret, og Ellos eatnu, nokka av Dag Johan Haugerud, og resten vet æ ikke
@gaski Har Veiviseren og La elva leve. Haugerud står ubestemt på lista mi, eg er veldig glad i Som du ser meg – men har ikkje sett dei to siste i trilogien enno.
-
@tanketom Det blir jo litt generasjonavhengig, men jeg føler Døden på Oslo S i hvert fall sier en del om nordmenn innen et visst aldersspenn.
Orions Belte, muligens?
Men mulig jeg daterer meg selv her.
-
@tanketom Det blir jo litt generasjonavhengig, men jeg føler Døden på Oslo S i hvert fall sier en del om nordmenn innen et visst aldersspenn.
Orions Belte, muligens?
Men mulig jeg daterer meg selv her.
@Uglesett Eg opner heile lista med «eg vart 16 i 2004, det bærer lista preg av», så det skulle berre mangle.
-
@tanketom Orions Belte (bonus: han er spelt inn på engelsk òg).
@pilum Eg tenkte ikkje på engelskbiten, men det er eit godt poeng.
-
@tanketom
Uno
Hør her'a!
Rød Snø (film, ikke serie, men like vel)Usikker på om du kan kvalifisere Göta Kanal (eller hvem dro ut proppen) som norsk, men den er jo helt fantastisk!
-
Ikkje skriv «Flåklypa Grand Prix». Om du trur eg ikkje allereie har valgt ut «Flåklypa Grand Prix», så er eg usikker på om du kjenner meg. Hei, eg heiter Andreas, og eg likar «Flåklypa Grand Prix».
@tanketom Tja... «Den brysomme mannen», kanskje?
-
@tanketom
Uno
Hør her'a!
Rød Snø (film, ikke serie, men like vel)Usikker på om du kan kvalifisere Göta Kanal (eller hvem dro ut proppen) som norsk, men den er jo helt fantastisk!
@gauteweb Uno!
-
@tanketom Tja... «Den brysomme mannen», kanskje?
@Lemmus Ein klassikar! Jens Lien
-
@tanketom Norske Byggeklosser. Har bare sett originalen, så den, men påpek at byråkratiet har endret seg siden den gang.
-
@tanketom Norske Byggeklosser. Har bare sett originalen, så den, men påpek at byråkratiet har endret seg siden den gang.
@btuftin Har endra seg _såvidt_. Den er på lista allereie.