Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hvis en af dine apps på din android telefon ikke findes mere i Google Play Store, så kan dette være forklaringen 👇

Hvis en af dine apps på din android telefon ikke findes mere i Google Play Store, så kan dette være forklaringen 👇

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
androidappmalware
13 Indlæg 5 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • anderslund@expressional.socialA anderslund@expressional.social

@tbhdk Hjææææææææææælp, HVAD SKAL JEG GØRE?? Jeg har jo ikke google play 😛
    Hvor mon listen over skadelige apps er at finde ... 😛

tbhdk@social.data.coopT This user is from outside of this forum
    tbhdk@social.data.coop
    wrote sidst redigeret af

@anderslund Den liste savnede jeg også. Google har jo ingen grund til at beskytte netop de apps og udviklerne bag dem.

tbhdk@social.data.coopT 1 Reply Last reply
    0
    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net shared this topic
    • tbhdk@social.data.coopT tbhdk@social.data.coop

Hvis du vil skanne din android telefon med Google Play Protect:

Indstillinger > Sikkerhed og fortrolighed > Appsikkerhed > Google Paly Protect > Scan

mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
      mthaastrup@helvede.net
      wrote sidst redigeret af

@tbhdk Tak for påmindelsen, fik lige tjekket, om der var foretaget scanning på min

1 Reply Last reply
      0

@anderslund Den liste savnede jeg også. Google har jo ingen grund til at beskytte netop de apps og udviklerne bag dem.

tbhdk@social.data.coop
        wrote sidst redigeret af

@anderslund Tog lige en rundtur med Duckduckgo. Ingen af de sider det er beskrevet på har en liste over apps, så gætter på at Google ikke har frigivet den. Flere steder efterspørger folk i kommentarerne netop en sådan liste.

anderslund@expressional.socialA 1 Reply Last reply
        0

@anderslund Tog lige en rundtur med Duckduckgo. Ingen af de sider det er beskrevet på har en liste over apps, så gætter på at Google ikke har frigivet den. Flere steder efterspørger folk i kommentarerne netop en sådan liste.

anderslund@expressional.socialA This user is from outside of this forum
          anderslund@expressional.social
          wrote sidst redigeret af

@tbhdk Jeg har gjort det samme. Man kan finde noget information, men ingen list. Jeg er glad for alle mine F-droid-pakker, som udgør størstedelen af mine apps, og de øvrige er fra offentlige eller kendte, respekterede leverandører 🙂

1 Reply Last reply
          0

@tbhdk Hjææææææææææælp, HVAD SKAL JEG GØRE?? Jeg har jo ikke google play 😛
            Hvor mon listen over skadelige apps er at finde ... 😛

andreasio@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
            andreasio@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
            andreasio@mastodon.social
            wrote sidst redigeret af

@anderslund @tbhdk jeg har slået 'protect' fra for længe siden. Virker som beskyttelsesdata til en overvågningsmafia. Men omvendt har jeg slået det til på min families telefoner. Jeg overvurderer nok min egen evne til at spotte farlige apps. Men omvendt: en pointe her er jo, at Google Log alle disse apps komme igennem før de blev opdaget efter xxxx tid.

0
            • andreasio@mastodon.socialA andreasio@mastodon.social

@anderslund @tbhdk jeg har slået 'protect' fra for længe siden. Virker som beskyttelsesdata til en overvågningsmafia. Men omvendt har jeg slået det til på min families telefoner. Jeg overvurderer nok min egen evne til at spotte farlige apps. Men omvendt: en pointe her er jo, at Google Log alle disse apps komme igennem før de blev opdaget efter xxxx tid.

wrote sidst redigeret af anderslund@expressional.social

@andreasio @tbhdk Det er en gammel historie, jo. Lommelygte-apps, motions-apps osv fra sketchy leverandører der ukritisk installeres.

tbhdk@social.data.coopT 1 Reply Last reply
              0

@andreasio @tbhdk Det er en gammel historie, jo. Lommelygte-apps, motions-apps osv fra sketchy leverandører der ukritisk installeres.

tbhdk@social.data.coop
                wrote sidst redigeret af

@anderslund @andreasio Jeg har valgt et hardware split som løsning. En standard Google android telefon til alle offentlige apps o.l. med rødt cover. Og en UnGoogle android telefon til det private med grønt cover.

0

@anderslund @andreasio Jeg har valgt et hardware split som løsning. En standard Google android telefon til alle offentlige apps o.l. med rødt cover. Og en UnGoogle android telefon til det private med grønt cover.

wrote sidst redigeret af

@tbhdk @andreasio Jeg overvejer at købe en ekstra telefon, kun til mobilepay, og mettemors stasilort hvis det nogensinde kommer ...

pvrahbek@expressional.socialP 1 Reply Last reply
                  0

@tbhdk @andreasio Jeg overvejer at købe en ekstra telefon, kun til mobilepay, og mettemors stasilort hvis det nogensinde kommer ...

pvrahbek@expressional.socialP This user is from outside of this forum
                    pvrahbek@expressional.socialP This user is from outside of this forum
                    pvrahbek@expressional.social
                    wrote sidst redigeret af pvrahbek@expressional.social

@anderslund @tbhdk @andreasio
                    Jeg skal hilse og sige at de første 3 mitid kodevisere er gratis, batteriet skulle holde i 10 år, og vigtigst, så er det ikke en enten-eller løsning.
                    Når der skal godkendes med mit id, kan man frit vælge mellem sin kodeviser, eller at bruge appen som sædvanligt.

Så kan stasi-mobilen blive liggende i skuffen derhjemme.

0
                    • pvrahbek@expressional.socialP pvrahbek@expressional.social

@anderslund @tbhdk @andreasio
                      Jeg skal hilse og sige at de første 3 mitid kodevisere er gratis, batteriet skulle holde i 10 år, og vigtigst, så er det ikke en enten-eller løsning.
                      Når der skal godkendes med mit id, kan man frit vælge mellem sin kodeviser, eller at bruge appen som sædvanligt.

Så kan stasi-mobilen blive liggende i skuffen derhjemme.

wrote sidst redigeret af

@pvrahbek @tbhdk @andreasio Det er ikke MitID der er problemet, men mobilepay. Og potentielt 'digital tegnebog' hvis den kommer, og hvis der er ting man ikke kan uden (som jeg vil/skal).

1 Reply Last reply
                      0
                      Svar
                      • Svar som emne
                      Login for at svare
                      • Ældste til nyeste
                      • Nyeste til ældste
                      • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.