Kun det *aller* vigtigste har vi med på ferie.
-
@benjaminlj vi er allerede afsted!
Cc
@nerdd@folfdk Hahaha, sneaky!

-
@folfdk Så er det bare med at pakke klarinetten!

Jeg har løbetøj med!
-
@folfdk Hahaha, sneaky!

@folfdk Ps.: Du kunne bruge lejligheden til at lære at hækle?
-
@folfdk Ps.: Du kunne bruge lejligheden til at lære at hækle?
@nerdd det synes jeg selvfølgelig er en god idé, men tvivler på at @folfdk bliver populær hvis han begynder at bruge det her garn til at hækle med. Det ligner mere at der skal broderes, men at det endnu ikke er besluttet hvad motivet skal være - eller at motivet er "Farveskala over alle farver garn jeg kunne få med i kufferten"

-
@nerdd det synes jeg selvfølgelig er en god idé, men tvivler på at @folfdk bliver populær hvis han begynder at bruge det her garn til at hækle med. Det ligner mere at der skal broderes, men at det endnu ikke er besluttet hvad motivet skal være - eller at motivet er "Farveskala over alle farver garn jeg kunne få med i kufferten"

@benjaminlj Ah! Der afslørede jeg lige mig selv som totalt garn-analfabet
Broderi er da garanteret også sjovt. Som bette knægt var det da i hvert fald meget sjovt at lave Skærmtrolden Hugo i korssting. -
@benjaminlj Ah! Der afslørede jeg lige mig selv som totalt garn-analfabet
Broderi er da garanteret også sjovt. Som bette knægt var det da i hvert fald meget sjovt at lave Skærmtrolden Hugo i korssting.Den umiddelbare reaktion her i sommerhuset var også "Ikke med det garn da!!" Og et meget surt ansigtsudtryk 🫣
-
Den umiddelbare reaktion her i sommerhuset var også "Ikke med det garn da!!" Og et meget surt ansigtsudtryk 🫣
@folfdk @benjaminlj Eeek! Jeg håber ikke, jeg har fået dig i fedtefadet

-
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @nerdd @folfdk spørgsmålet er bare hvad man broderer når man skal bruge en smule garn i hver eneste tilgængelige farve?

-
@MThaastrup @nerdd @folfdk spørgsmålet er bare hvad man broderer når man skal bruge en smule garn i hver eneste tilgængelige farve?
Dette indlæg er slettet!
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @nerdd @folfdk nu bliver det akavet hvis motivet er en blomstereng med kaniner på...

-
@MThaastrup @nerdd @folfdk nu bliver det akavet hvis motivet er en blomstereng med kaniner på...
Dette indlæg er slettet!
-
@folfdk @MThaastrup @nerdd genialt
Men hey, du blev snydt. Der er ikke brug for en eneste af de røde farver! Du kunne have haft et helt par ekstra løbesokker med eller noget i den stil.
-
Dette indlæg er slettet!
-
@folfdk @MThaastrup @nerdd genialt
Men hey, du blev snydt. Der er ikke brug for en eneste af de røde farver! Du kunne have haft et helt par ekstra løbesokker med eller noget i den stil.
@benjaminlj @MThaastrup @nerdd
Heldigvis har vi hver vores kuffert

-
Heldigvis har vi hver vores kuffert

@folfdk @MThaastrup @nerdd smart, så kan du bedre pakke løbesokker i lige så mange farver som der er garn i den anden kuffert

-
@folfdk @MThaastrup @nerdd smart, så kan du bedre pakke løbesokker i lige så mange farver som der er garn i den anden kuffert

Jeg er bagud på løbestrømpefarver kan jeg mærke

Det lyder som noget jeg skal gøre noget ved!
-
Jeg er bagud på løbestrømpefarver kan jeg mærke

Det lyder som noget jeg skal gøre noget ved!
@folfdk Der må da næsten stå Folmer på de her. Matcher de ikke dine blomstrede shorts meget godt?