Hahahaha postnord.
-
Nu har de beskrevet fotoet for mig. Det er ikke hjemme hos os...
@hunspirillen De har med 99,9% også GPS-koordinater fra hvor den er swipet leveret og billedet er taget, så det er en ret nem sag at afklare. Problemet er så at forsøge at skaffe pakken tilbage; det er nogle gange nemt og andre gange… ikke så nemt!
-
@boab @nerdd @tofticles Velkommen til fremtiden. Det bliver kun værre. Backend til basiskortets selvbetjening er garanteret vibe coded. Jeg ved ingenting, jeg gætter bare ud fra hvor skidt det virker og hvordan kundeservice fralægger sig ansvaret. Det er slut med fordelene ved det digitale samfund. Nu går det kun nedad bakke. Jeg håber, I nød turen
-
@boab @nerdd @tofticles Velkommen til fremtiden. Det bliver kun værre. Backend til basiskortets selvbetjening er garanteret vibe coded. Jeg ved ingenting, jeg gætter bare ud fra hvor skidt det virker og hvordan kundeservice fralægger sig ansvaret. Det er slut med fordelene ved det digitale samfund. Nu går det kun nedad bakke. Jeg håber, I nød turen
Ved godt det her er totalt boomer, men synes meget toppede for ~15 år siden.
Men godt nok vildt hvor langt nede vi er i forhold til dengang. Det mislykkes at melde mig på et nyhedsbrev igår...