Jeg er hundesyg og vil bare have lov at dø i fred (intet drama, bare en realistisk vurdering af min man-flu)… Men jeg har weekendvagt og lader som om jeg kan tænke sammenhængende tanker!
-
Stadig syg. Det føles lidt for meget som en lungebetændelse, så det hedder vist en tur til lægen i morgen!
@SorenMRiis Argh... God bedring i hvertfald.

-
Stadig syg. Det føles lidt for meget som en lungebetændelse, så det hedder vist en tur til lægen i morgen!
Jeg elsker, at det per definition altid er muligt at få en akut-tid hos Praksisklinikken på Bornholms Hospital; jeg har nu en aftale kl. 14.15.
-
Jeg elsker, at det per definition altid er muligt at få en akut-tid hos Praksisklinikken på Bornholms Hospital; jeg har nu en aftale kl. 14.15.
@SorenMRiis God bedring

-
Er sådan et 2020 look retro-cool?
-
@SorenMRiis Du ser da ok levende og solbrændt ud!
-
@SorenMRiis Hot AF (men også lidt retraumatiserende, at det stadig er en ting)
-
@SorenMRiis
On point!Det havde været for meget med slips. Du er trods alt syg!
-
@SorenMRiis Hot AF (men også lidt retraumatiserende, at det stadig er en ting)
@fanden De beder altid hostende patienter have mundbind på. Det er jo egentligt meget sympatisk; Praksisklinikken på hospitalet har en overvægt af ældre og på anden måde sårbare patienter, så de har ikke brug for virus i luften i venteværelset!

-
Det *var* for resten lungebetændelse, selvom jeg er vaccineret mod pneumokokker. (Der findes jo så mange andre ting, der kan gå i lungerne.)
Så jeg har sygemeldt mig til og med mandag, hvor min penicillin-kur stopper. Og Tommy har lavet mad siden i søndags, selvom jeg tror vi begge glæder os til, jeg kan lave mad igen… -
Det *var* for resten lungebetændelse, selvom jeg er vaccineret mod pneumokokker. (Der findes jo så mange andre ting, der kan gå i lungerne.)
Så jeg har sygemeldt mig til og med mandag, hvor min penicillin-kur stopper. Og Tommy har lavet mad siden i søndags, selvom jeg tror vi begge glæder os til, jeg kan lave mad igen…Tommy laver også maden til gæster i aften - hans fars fødselsdag. Jeg har plukket solsikkerne, men derudover gør jeg ikke andet end at lade være med at hoste ved bordet. Det er også rigeligt.
-
Tommy laver også maden til gæster i aften - hans fars fødselsdag. Jeg har plukket solsikkerne, men derudover gør jeg ikke andet end at lade være med at hoste ved bordet. Det er også rigeligt.
@SorenMRiis Blå blomst

-
Tommy laver også maden til gæster i aften - hans fars fødselsdag. Jeg har plukket solsikkerne, men derudover gør jeg ikke andet end at lade være med at hoste ved bordet. Det er også rigeligt.
@SorenMRiis tillykke med Tommys far, og tillykke med at du trods alt kan sidde oprejst og være med (lyder det som)!
Fortsat god bedring
-
Så jeg har sygemeldt mig til og med mandag, hvor min penicillin-kur stopper. Og Tommy har lavet mad siden i søndags, selvom jeg tror vi begge glæder os til, jeg kan lave mad igen…Godt du fik en akut tid og afklaring, jeg krydser fingre for det hurtigt går i sig selv.
-
@SorenMRiis Blå blomst

@MThaastrup Ja, vi nøjes med hverdags-stellet…
Nogle gange skal det bare være lidt nemt; det er også stålbestik, så det hele kan ryge i opvaskemaskinen. -
@SorenMRiis tillykke med Tommys far, og tillykke med at du trods alt kan sidde oprejst og være med (lyder det som)!
Fortsat god bedring
@tanyakaroli Jeg sidder lige nu i haven og forsøger at køle feberen lidt ned… Så jeg er ikke super-social, men jeg er trods alt fuldt påklædt og har været i bad. Det tæller også for noget.

-
@MThaastrup Ja, vi nøjes med hverdags-stellet…
Nogle gange skal det bare være lidt nemt; det er også stålbestik, så det hele kan ryge i opvaskemaskinen.@SorenMRiis Man skal bruge sine stel, når man har dem. Jeg kasserede "hverdagsstellet" for nogle år siden. Besluttede mig for, at hver dag er en fest, så når jeg i virkeligheden kun HAR plads til et stel, kan jeg ligeså godt bruge Royal Copenhagen White Elements altid!
-
@SorenMRiis Man skal bruge sine stel, når man har dem. Jeg kasserede "hverdagsstellet" for nogle år siden. Besluttede mig for, at hver dag er en fest, så når jeg i virkeligheden kun HAR plads til et stel, kan jeg ligeså godt bruge Royal Copenhagen White Elements altid!
@MThaastrup Det er jo også et praktisk stel, der kan holde til en moderne hverdag - ligesom blå blomst. Så gemmer vi de lidt sarte stel til andre lejligheder, hvor vi orker det.
-
@MThaastrup Det er jo også et praktisk stel, der kan holde til en moderne hverdag - ligesom blå blomst. Så gemmer vi de lidt sarte stel til andre lejligheder, hvor vi orker det.
@SorenMRiis Netop. Og jeg har kun plads til et, og så er White Elements genialt og tåler alt.
-
@SorenMRiis Netop. Og jeg har kun plads til et, og så er White Elements genialt og tåler alt.
@MThaastrup @SorenMRiis 400 for een tallerken? Og man skal jo have 12-18 af hver
-
@MThaastrup @SorenMRiis 400 for een tallerken? Og man skal jo have 12-18 af hver
@svuorela @SorenMRiis Jeg har fået dem i gave igennem en årrække, hvor folk har købt dem på tilbud, og jeg har købt fx de små skåle selv på DBA relativt nedsat.
De kan holde til alt. Også en tur på gulvet.
Og så har jeg "kun" til 12 personer.