Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Har høyrd NRK-podkasten «Tyrann» og eg held på å klikke av det eg no har kome fram til er ei av Noregs styggaste dialekter.

Har høyrd NRK-podkasten «Tyrann» og eg held på å klikke av det eg no har kome fram til er ei av Noregs styggaste dialekter.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
14 Indlæg 6 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • stikksag@snabelen.noS This user is from outside of this forum
    stikksag@snabelen.noS This user is from outside of this forum
    stikksag@snabelen.no
    wrote sidst redigeret af

Har høyrd NRK-podkasten «Tyrann» og eg held på å klikke av det eg no har kome fram til er ei av Noregs styggaste dialekter. Eg synes det er så heslig med former som menneskAr, minuttAr, cellAr og andre avartar som er verken fugl eller fisk. Eg skal høyre siste episode på trass, sjølv om det kjem til å blø frå øyrene og etter det skal eg aldri meir høyre på dette innhaldet.

cmyrland@tutoteket.noC 1 Reply Last reply
    0
    • stikksag@snabelen.noS stikksag@snabelen.no

Har høyrd NRK-podkasten «Tyrann» og eg held på å klikke av det eg no har kome fram til er ei av Noregs styggaste dialekter. Eg synes det er så heslig med former som menneskAr, minuttAr, cellAr og andre avartar som er verken fugl eller fisk. Eg skal høyre siste episode på trass, sjølv om det kjem til å blø frå øyrene og etter det skal eg aldri meir høyre på dette innhaldet.

cmyrland@tutoteket.noC This user is from outside of this forum
      cmyrland@tutoteket.no
      wrote sidst redigeret af

@stikksag
      Ja, den der synes jeg er veldig merkelig. Det virker veldig påtatt? Er det en dialekt i nord som kun har -ar og -ane-ending? Aldri hørt noen snakke sånn før..

stikksag@snabelen.noS 1 Reply Last reply
      0
      • cmyrland@tutoteket.noC cmyrland@tutoteket.no

@stikksag
        Ja, den der synes jeg er veldig merkelig. Det virker veldig påtatt? Er det en dialekt i nord som kun har -ar og -ane-ending? Aldri hørt noen snakke sånn før..

stikksag@snabelen.no
        wrote sidst redigeret af

@cmyrland Heilt framand for meg òg. På toppen av alt seier han «ikke», så det høyrest ut som nokon som har prøvd å lære seg nynorsk, men som eigentleg ikkje gadd og som berre bestemte seg for å dunke på med a-endingar overalt. Eg blir så anti-dialekt av dette. Nordland er fullt av snåle variantar - det må vere derifrå.

gaski@samenet.socialG 1 Reply Last reply
        0

@cmyrland Heilt framand for meg òg. På toppen av alt seier han «ikke», så det høyrest ut som nokon som har prøvd å lære seg nynorsk, men som eigentleg ikkje gadd og som berre bestemte seg for å dunke på med a-endingar overalt. Eg blir så anti-dialekt av dette. Nordland er fullt av snåle variantar - det må vere derifrå.

gaski@samenet.socialG This user is from outside of this forum
          gaski@samenet.socialG This user is from outside of this forum
          gaski@samenet.social
          wrote sidst redigeret af

@stikksag @cmyrland Æ måtte google og høre, og æ ser han e fra Trofors/Grane (samme sted som Marcus&Martinus!), så det høres ut som dialekt med for mye normering (æ vet ikke om NRK har interne regler for sånt), at han putte på en -r i ord kor det e mest naturlig med a-endelse, menneska, fiska etc. Muligens tenkt nynorsknært, men med uheldig resultat?

0
          • gaski@samenet.socialG gaski@samenet.social

@stikksag @cmyrland Æ måtte google og høre, og æ ser han e fra Trofors/Grane (samme sted som Marcus&Martinus!), så det høres ut som dialekt med for mye normering (æ vet ikke om NRK har interne regler for sånt), at han putte på en -r i ord kor det e mest naturlig med a-endelse, menneska, fiska etc. Muligens tenkt nynorsknært, men med uheldig resultat?

stikksag@snabelen.no
            wrote sidst redigeret af

@gaski @cmyrland NRK har hatt meir reglar enn ein del andre kringkastarar, men eg tør ikkje seie korleis det er no. Eg har gått i gang med siste episode og det er så mykje brannbombAr at eg får makk. Og ryktAr. Herlighet. Han er herleg inkonsekvent og seier menneska støtt og stadig og denne inkonsekvensen er nesten verre enn alle rare variantane som dukkar opp her.

agathos@mastodon.babb.noA 1 Reply Last reply
            0

@gaski @cmyrland NRK har hatt meir reglar enn ein del andre kringkastarar, men eg tør ikkje seie korleis det er no. Eg har gått i gang med siste episode og det er så mykje brannbombAr at eg får makk. Og ryktAr. Herlighet. Han er herleg inkonsekvent og seier menneska støtt og stadig og denne inkonsekvensen er nesten verre enn alle rare variantane som dukkar opp her.

agathos@mastodon.babb.noA This user is from outside of this forum
              agathos@mastodon.babb.noA This user is from outside of this forum
              agathos@mastodon.babb.no
              wrote sidst redigeret af

@stikksag @gaski @cmyrland jeg sier bomba og rykta på min dialekt. Uten r til slutt da men jeg er trønder så jeg spiser jo alle endinger

0
              • agathos@mastodon.babb.noA agathos@mastodon.babb.no

@stikksag @gaski @cmyrland jeg sier bomba og rykta på min dialekt. Uten r til slutt da men jeg er trønder så jeg spiser jo alle endinger

stikksag@snabelen.no
                wrote sidst redigeret af

@agathos @gaski @cmyrland Utan r er heilt fint! Det er den forbanna r-en som skjær i øyrene og at det er så mange a/ar-endingar som verker heilt malplasserte. Og inkonsekvens, herregud, eg kjem til å kvele nokon.

tanketom@tutoteket.noT 1 Reply Last reply
                0

@agathos @gaski @cmyrland Utan r er heilt fint! Det er den forbanna r-en som skjær i øyrene og at det er så mange a/ar-endingar som verker heilt malplasserte. Og inkonsekvens, herregud, eg kjem til å kvele nokon.

tanketom@tutoteket.noT This user is from outside of this forum
                  tanketom@tutoteket.no
                  wrote sidst redigeret af

@stikksag @agathos @gaski @cmyrland Eg trur det er eit slags forsøk på normert nynorsk når det er opplesing av kjelder/sitat, og så den vanlege dialekta hans ellers? Ingen av dei manusansvarlege er nynorskfolk, så det kan jo vere det eigentlege svaret 😉

0
                  • tanketom@tutoteket.noT tanketom@tutoteket.no

@stikksag @agathos @gaski @cmyrland Eg trur det er eit slags forsøk på normert nynorsk når det er opplesing av kjelder/sitat, og så den vanlege dialekta hans ellers? Ingen av dei manusansvarlege er nynorskfolk, så det kan jo vere det eigentlege svaret 😉

stikksag@snabelen.no
                    wrote sidst redigeret af

@tanketom @agathos @gaski @cmyrland Men mange av valga er jo feil også på nynorsk! Det er ikkje lov å få betalt for å gjere ein så slett jobb.

0

@tanketom @agathos @gaski @cmyrland Men mange av valga er jo feil også på nynorsk! Det er ikkje lov å få betalt for å gjere ein så slett jobb.

tanketom@tutoteket.no
                      wrote sidst redigeret af

@stikksag @agathos @gaski @cmyrland Ja, men det forklarar iallfall det inkonsekvente. Send dei e-post, ver snill. Dess fleire tilbakemeldingar dei får på det, dess betre blir dei neste gong?

Når det er sagt, eg har vore nynorskmann i NRK lenge nok til å vite at det nok er ein handfull gamle NRK-nynorskingar (pensjonistar og andre) som har sagt frå allereie (dei pleide å seie frå til meg òg).

cmyrland@tutoteket.noC baggetun@snabelen.noB 2 Replies Last reply
                      0

@stikksag @agathos @gaski @cmyrland Ja, men det forklarar iallfall det inkonsekvente. Send dei e-post, ver snill. Dess fleire tilbakemeldingar dei får på det, dess betre blir dei neste gong?

Når det er sagt, eg har vore nynorskmann i NRK lenge nok til å vite at det nok er ein handfull gamle NRK-nynorskingar (pensjonistar og andre) som har sagt frå allereie (dei pleide å seie frå til meg òg).

cmyrland@tutoteket.no
                        wrote sidst redigeret af

@tanketom
                        Men det er jo ikke snakk om bare én sesong? Han har jo drevet på med dette lenge nå, og det har vært slik hele tiden.
                        @stikksag @agathos @gaski

0
                        • cmyrland@tutoteket.noC cmyrland@tutoteket.no

@tanketom
                          Men det er jo ikke snakk om bare én sesong? Han har jo drevet på med dette lenge nå, og det har vært slik hele tiden.
                          @stikksag @agathos @gaski

tanketom@tutoteket.no
                          wrote sidst redigeret af

@cmyrland Den er ny for meg, eg held meg til Historiske kjendiser. @stikksag @agathos @gaski

1 Reply Last reply
                          0

baggetun@snabelen.noB This user is from outside of this forum
                            baggetun@snabelen.noB This user is from outside of this forum
                            baggetun@snabelen.no
                            wrote sidst redigeret af

@tanketom @stikksag @agathos @gaski @cmyrland

KakAR og massegravAR - ja - slik er dialekten min, sier Jakob i Tyrann

17:20 ut i kasten

https://radio.nrk.no/podkast/spraakteigen/sesong/202412/l_47ec9cda-e3ca-471a-ac9c-dae3ca471ae0

0
                            • baggetun@snabelen.noB baggetun@snabelen.no

@tanketom @stikksag @agathos @gaski @cmyrland

KakAR og massegravAR - ja - slik er dialekten min, sier Jakob i Tyrann

17:20 ut i kasten

https://radio.nrk.no/podkast/spraakteigen/sesong/202412/l_47ec9cda-e3ca-471a-ac9c-dae3ca471ae0

tanketom@tutoteket.no
                              wrote sidst redigeret af tanketom@tutoteket.no

@baggetun Gøyalt. No manglar det berre ei gløymd nedteikning frå Aasen som seier at Grane er det Ekte Noreg. @stikksag @agathos @gaski @cmyrland

Edit: Eg har no sjekka. Aasen var aldri i Grane, berre i ein del av nabokommunene.

1 Reply Last reply
                              0
                              Svar
                              • Svar som emne
                              Login for at svare
                              • Ældste til nyeste
                              • Nyeste til ældste
                              • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.