Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Har høyrd NRK-podkasten «Tyrann» og eg held på å klikke av det eg no har kome fram til er ei av Noregs styggaste dialekter.

Har høyrd NRK-podkasten «Tyrann» og eg held på å klikke av det eg no har kome fram til er ei av Noregs styggaste dialekter.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
14 Indlæg 6 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • gaski@samenet.socialG gaski@samenet.social

@stikksag @cmyrland Æ måtte google og høre, og æ ser han e fra Trofors/Grane (samme sted som Marcus&Martinus!), så det høres ut som dialekt med for mye normering (æ vet ikke om NRK har interne regler for sånt), at han putte på en -r i ord kor det e mest naturlig med a-endelse, menneska, fiska etc. Muligens tenkt nynorsknært, men med uheldig resultat?

stikksag@snabelen.noS This user is from outside of this forum
    stikksag@snabelen.no
    wrote sidst redigeret af

@gaski @cmyrland NRK har hatt meir reglar enn ein del andre kringkastarar, men eg tør ikkje seie korleis det er no. Eg har gått i gang med siste episode og det er så mykje brannbombAr at eg får makk. Og ryktAr. Herlighet. Han er herleg inkonsekvent og seier menneska støtt og stadig og denne inkonsekvensen er nesten verre enn alle rare variantane som dukkar opp her.

agathos@mastodon.babb.noA 1 Reply Last reply
    0
    • stikksag@snabelen.noS stikksag@snabelen.no

@gaski @cmyrland NRK har hatt meir reglar enn ein del andre kringkastarar, men eg tør ikkje seie korleis det er no. Eg har gått i gang med siste episode og det er så mykje brannbombAr at eg får makk. Og ryktAr. Herlighet. Han er herleg inkonsekvent og seier menneska støtt og stadig og denne inkonsekvensen er nesten verre enn alle rare variantane som dukkar opp her.

agathos@mastodon.babb.noA This user is from outside of this forum
      agathos@mastodon.babb.noA This user is from outside of this forum
      agathos@mastodon.babb.no
      wrote sidst redigeret af

@stikksag @gaski @cmyrland jeg sier bomba og rykta på min dialekt. Uten r til slutt da men jeg er trønder så jeg spiser jo alle endinger

stikksag@snabelen.noS 1 Reply Last reply
      0
      • agathos@mastodon.babb.noA agathos@mastodon.babb.no

@stikksag @gaski @cmyrland jeg sier bomba og rykta på min dialekt. Uten r til slutt da men jeg er trønder så jeg spiser jo alle endinger

stikksag@snabelen.no
        wrote sidst redigeret af

@agathos @gaski @cmyrland Utan r er heilt fint! Det er den forbanna r-en som skjær i øyrene og at det er så mange a/ar-endingar som verker heilt malplasserte. Og inkonsekvens, herregud, eg kjem til å kvele nokon.

tanketom@tutoteket.noT 1 Reply Last reply
        0

@agathos @gaski @cmyrland Utan r er heilt fint! Det er den forbanna r-en som skjær i øyrene og at det er så mange a/ar-endingar som verker heilt malplasserte. Og inkonsekvens, herregud, eg kjem til å kvele nokon.

tanketom@tutoteket.noT This user is from outside of this forum
          tanketom@tutoteket.no
          wrote sidst redigeret af

@stikksag @agathos @gaski @cmyrland Eg trur det er eit slags forsøk på normert nynorsk når det er opplesing av kjelder/sitat, og så den vanlege dialekta hans ellers? Ingen av dei manusansvarlege er nynorskfolk, så det kan jo vere det eigentlege svaret 😉

stikksag@snabelen.noS 1 Reply Last reply
          0
          • tanketom@tutoteket.noT tanketom@tutoteket.no

@stikksag @agathos @gaski @cmyrland Eg trur det er eit slags forsøk på normert nynorsk når det er opplesing av kjelder/sitat, og så den vanlege dialekta hans ellers? Ingen av dei manusansvarlege er nynorskfolk, så det kan jo vere det eigentlege svaret 😉

stikksag@snabelen.no
            wrote sidst redigeret af

@tanketom @agathos @gaski @cmyrland Men mange av valga er jo feil også på nynorsk! Det er ikkje lov å få betalt for å gjere ein så slett jobb.

0

@tanketom @agathos @gaski @cmyrland Men mange av valga er jo feil også på nynorsk! Det er ikkje lov å få betalt for å gjere ein så slett jobb.

tanketom@tutoteket.no
              wrote sidst redigeret af

@stikksag @agathos @gaski @cmyrland Ja, men det forklarar iallfall det inkonsekvente. Send dei e-post, ver snill. Dess fleire tilbakemeldingar dei får på det, dess betre blir dei neste gong?

Når det er sagt, eg har vore nynorskmann i NRK lenge nok til å vite at det nok er ein handfull gamle NRK-nynorskingar (pensjonistar og andre) som har sagt frå allereie (dei pleide å seie frå til meg òg).

cmyrland@tutoteket.noC baggetun@snabelen.noB 2 Replies Last reply
              0

@stikksag @agathos @gaski @cmyrland Ja, men det forklarar iallfall det inkonsekvente. Send dei e-post, ver snill. Dess fleire tilbakemeldingar dei får på det, dess betre blir dei neste gong?

Når det er sagt, eg har vore nynorskmann i NRK lenge nok til å vite at det nok er ein handfull gamle NRK-nynorskingar (pensjonistar og andre) som har sagt frå allereie (dei pleide å seie frå til meg òg).

cmyrland@tutoteket.noC This user is from outside of this forum
                cmyrland@tutoteket.noC This user is from outside of this forum
                cmyrland@tutoteket.no
                wrote sidst redigeret af

@tanketom
                Men det er jo ikke snakk om bare én sesong? Han har jo drevet på med dette lenge nå, og det har vært slik hele tiden.
                @stikksag @agathos @gaski

0
                • cmyrland@tutoteket.noC cmyrland@tutoteket.no

@tanketom
                  Men det er jo ikke snakk om bare én sesong? Han har jo drevet på med dette lenge nå, og det har vært slik hele tiden.
                  @stikksag @agathos @gaski

tanketom@tutoteket.no
                  wrote sidst redigeret af

@cmyrland Den er ny for meg, eg held meg til Historiske kjendiser. @stikksag @agathos @gaski

1 Reply Last reply
                  0

baggetun@snabelen.noB This user is from outside of this forum
                    baggetun@snabelen.noB This user is from outside of this forum
                    baggetun@snabelen.no
                    wrote sidst redigeret af

@tanketom @stikksag @agathos @gaski @cmyrland

KakAR og massegravAR - ja - slik er dialekten min, sier Jakob i Tyrann

17:20 ut i kasten

https://radio.nrk.no/podkast/spraakteigen/sesong/202412/l_47ec9cda-e3ca-471a-ac9c-dae3ca471ae0

0
                    • baggetun@snabelen.noB baggetun@snabelen.no

@tanketom @stikksag @agathos @gaski @cmyrland

KakAR og massegravAR - ja - slik er dialekten min, sier Jakob i Tyrann

17:20 ut i kasten

https://radio.nrk.no/podkast/spraakteigen/sesong/202412/l_47ec9cda-e3ca-471a-ac9c-dae3ca471ae0

tanketom@tutoteket.no
                      wrote sidst redigeret af tanketom@tutoteket.no

@baggetun Gøyalt. No manglar det berre ei gløymd nedteikning frå Aasen som seier at Grane er det Ekte Noreg. @stikksag @agathos @gaski @cmyrland

Edit: Eg har no sjekka. Aasen var aldri i Grane, berre i ein del av nabokommunene.

1 Reply Last reply
                      0
                      Svar
                      • Svar som emne
                      Login for at svare
                      • Ældste til nyeste
                      • Nyeste til ældste
                      • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.