Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Nå, så fik man da lige lidt ekstra morgenmotion!

Nå, så fik man da lige lidt ekstra morgenmotion!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
5 Indlæg 3 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.social
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Nå, så fik man da lige lidt ekstra morgenmotion! 🏃‍♀️
    Jeg skal til SDU i dag og havde planlagt bus til Hovedbanen i god tid, med hele 15 minutter til afgang. Bortset fra trafikhelvedet på Amager! Lige omkring Christianshavns Vold panikkede jeg over det og hoppede af bussen. For at nå til Hovedbanen i tide måtte jeg så småløbe resten af vejen (2 km) - og undervejs kunne jeg så konstatere at jeg snildt kunne have taget mindst et stop til, for der var busbane det næste stykke 🤦‍♀️
    Nu sidder jeg i en tilfældig vogn som jeg måtte kaste mig ind i lige inden afgang - men er heldigvis nogenlunde dampet af igen. Sikke en start på dagen!

    folfdk@helvede.netF suneauken@mastodon.worldS 2 Replies Last reply
    0
    • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

      Nå, så fik man da lige lidt ekstra morgenmotion! 🏃‍♀️
      Jeg skal til SDU i dag og havde planlagt bus til Hovedbanen i god tid, med hele 15 minutter til afgang. Bortset fra trafikhelvedet på Amager! Lige omkring Christianshavns Vold panikkede jeg over det og hoppede af bussen. For at nå til Hovedbanen i tide måtte jeg så småløbe resten af vejen (2 km) - og undervejs kunne jeg så konstatere at jeg snildt kunne have taget mindst et stop til, for der var busbane det næste stykke 🤦‍♀️
      Nu sidder jeg i en tilfældig vogn som jeg måtte kaste mig ind i lige inden afgang - men er heldigvis nogenlunde dampet af igen. Sikke en start på dagen!

      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
      folfdk@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @tanyakaroli

      Dejligt med motion, men mindre dejligt med stress.

      Og godt eksempel på at vi skal have busbaner flere steder!

      Så må personbilerne have det hårdt imens

      tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
      0
      • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

        Nå, så fik man da lige lidt ekstra morgenmotion! 🏃‍♀️
        Jeg skal til SDU i dag og havde planlagt bus til Hovedbanen i god tid, med hele 15 minutter til afgang. Bortset fra trafikhelvedet på Amager! Lige omkring Christianshavns Vold panikkede jeg over det og hoppede af bussen. For at nå til Hovedbanen i tide måtte jeg så småløbe resten af vejen (2 km) - og undervejs kunne jeg så konstatere at jeg snildt kunne have taget mindst et stop til, for der var busbane det næste stykke 🤦‍♀️
        Nu sidder jeg i en tilfældig vogn som jeg måtte kaste mig ind i lige inden afgang - men er heldigvis nogenlunde dampet af igen. Sikke en start på dagen!

        suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
        suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
        suneauken@mastodon.world
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @tanyakaroli

        Åh, hvor jeg forstår.
        Jeg hader hader hader HADER at være ved at komme for sent og er i den grad klar til at panikke. Ikke konstruktivt, men nogle gange effektivt.

        Godt, at du nåede det.

        tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
        0
        • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

          @tanyakaroli

          Dejligt med motion, men mindre dejligt med stress.

          Og godt eksempel på at vi skal have busbaner flere steder!

          Så må personbilerne have det hårdt imens

          tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
          tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
          tanyakaroli@expressional.social
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @folfdk Ja, klart fan af busbaner! Det føles ærligt talt som en kæmpe fryd at køre forbi alle de sure bilister - der er bare for mange steder hvor de smelter sammen med resten af trafikken og derfor går i stå.

          1 Reply Last reply
          0
          • suneauken@mastodon.worldS suneauken@mastodon.world

            @tanyakaroli

            Åh, hvor jeg forstår.
            Jeg hader hader hader HADER at være ved at komme for sent og er i den grad klar til at panikke. Ikke konstruktivt, men nogle gange effektivt.

            Godt, at du nåede det.

            tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
            tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
            tanyakaroli@expressional.social
            wrote sidst redigeret af
            #5

            @SuneAuken Det var angsten fra sidst jeg kom for sent til toget der sad i mig! SÅ frustrerende at stå hele vejen i bussen og kunne se uret ubarmhjertigt nærme sig afgang - og så løbe ned til perronen og se bagenden af toget forlade stationen!
            Dengang var der en sød ung mand der kunne fortælle mig at der gik et andet tog mod Odense er kvarter senere. Det tog ham et par forsøg at trænge igennem til mig, for på det tidspunkt var jeg helt forvirret og ophidset 😅

            1 Reply Last reply
            0
            Svar
            • Svar som emne
            Login for at svare
            • Ældste til nyeste
            • Nyeste til ældste
            • Most Votes


            • Log ind

            • Har du ikke en konto? Tilmeld

            • Login or register to search.
            Powered by NodeBB Contributors
            Graciously hosted by data.coop
            • First post
              Last post
            0
            • Hjem
            • Seneste
            • Etiketter
            • Populære
            • Verden
            • Bruger
            • Grupper