Nu har jeg igen kontaktet en personlig træner, denne gang vendte de rent faktisk tilbage, så det er fedt.
-
Nu har jeg igen kontaktet en personlig træner, denne gang vendte de rent faktisk tilbage, så det er fedt.
Nu hvor jeg har gjort det, og sat gang i det, så melder al tvivlen sig selvfølgelig.
Kan de forstå -hvor- dårlig form det er muligt at være i? Kan de forstå de mentale barrierer? At træning trigger følelsen af at være en total fiasko? Alle følelserne forbundet med slankekurstraumer? Har de forståelse for kvindekroppen i perimenopause?
1/

-
Nu hvor jeg har gjort det, og sat gang i det, så melder al tvivlen sig selvfølgelig.
Kan de forstå -hvor- dårlig form det er muligt at være i? Kan de forstå de mentale barrierer? At træning trigger følelsen af at være en total fiasko? Alle følelserne forbundet med slankekurstraumer? Har de forståelse for kvindekroppen i perimenopause?
1/

Eller vil jeg blive opfattet som en doven, klynkende, svag, dum person, der bare ikke gider gøre det der skal til

...Det er frygten og de tanker, der presser sig på nu, og som også udgør en barriere for mig i forhold til at gøre det her.
2/2
-
Eller vil jeg blive opfattet som en doven, klynkende, svag, dum person, der bare ikke gider gøre det der skal til

...Det er frygten og de tanker, der presser sig på nu, og som også udgør en barriere for mig i forhold til at gøre det her.
2/2
@svedigtype Stærkt! Jeg krydser fingre for at det er en god træner med forståelse

-

2/2
@svedigtype Det er måske en god ide at snakke med den træner om de her ting up front (første gang I mødes? Eller måske endda pr mail før I starter), så ingen af jer går ind i det med en masse antagelser som kunne ødelægge et ellers potentielt rigtig fint projekt
️ Jeg håber virkelig det går dig godt og du får al den støtte og succes du fortjener. Og det ER sejt at du har sat det i gang

-
@svedigtype Det er måske en god ide at snakke med den træner om de her ting up front (første gang I mødes? Eller måske endda pr mail før I starter), så ingen af jer går ind i det med en masse antagelser som kunne ødelægge et ellers potentielt rigtig fint projekt
️ Jeg håber virkelig det går dig godt og du får al den støtte og succes du fortjener. Og det ER sejt at du har sat det i gang

@BogWitch Jeg har helt sikkert tænkt mig at snakke med træneren om det, jeg har bare stadig frygten for at lige meget hvad jeg siger og forklarer omkring hvordan jeg har det, så vil de stadig have deres egen ide om hvordan tingene hænger sammen, og jeg er bekymret for at blive presset for hårdt, så det trigger min fiasko-følelse

Men jeg vil meget gerne gøre det bedste for min krop og jeg vil rigtig gerne gøre det nu hvor jeg har tid og ro til det 🩷
-
@svedigtype Stærkt! Jeg krydser fingre for at det er en god træner med forståelse

@reynir Tak, det gør jeg også

️ -

2/2
@svedigtype Der tror jeg, du skal tage kundekasketten på og forklare hvad du behøver og hvad dine forudsætninger er.
Jeg forstår godt det føles grænseoverskridende, fordi det er privat. Men du betaler faktisk en personlig træner for at lægge din personlige træningsplan
Og mon ikke det er en del af jobbet at spørge ind og lytte til den enkeltes behov?Er det ikke sådan du bliver mødt... så skal du nok prøve en anden træner

-

2/2
Fedt at du gør et eller andet som du føler du har brug for!
Du er jo faktisk ret modig, og selvom jeg godt kan forstå dine tvivl, så er det bare virkelig vigtigt at du lidt lægger din medmenneskelighed på hylden når du snakker med den træner der. Du skal ikke være for sød!
Men være modig og insisterende!
Og jeg kan godt se der er mange tanker omkring det og tvivl på hvordan det bliver.
Det skal du selvfølgelig tage alvorligt.
(1/2) -
Fedt at du gør et eller andet som du føler du har brug for!
Du er jo faktisk ret modig, og selvom jeg godt kan forstå dine tvivl, så er det bare virkelig vigtigt at du lidt lægger din medmenneskelighed på hylden når du snakker med den træner der. Du skal ikke være for sød!
Men være modig og insisterende!
Og jeg kan godt se der er mange tanker omkring det og tvivl på hvordan det bliver.
Det skal du selvfølgelig tage alvorligt.
(1/2)Hvis du tager det alvorligt selv og er lidt hård i filten og modig i din kommunikation med den person der skal hjælpe dig, så tror jeg det kan blive rigtig godt.
Og hvis det skulle ende mere ovre i dot frygt scenarie, så er det helt ok at uddanne dem lidt og sige hvad der ikke virker for dig, og så stoppe samarbejdet og registrere det som en sejr for dig personligt fordi du har taget fat og gjort noget!

(2/2)
-
Hvis du tager det alvorligt selv og er lidt hård i filten og modig i din kommunikation med den person der skal hjælpe dig, så tror jeg det kan blive rigtig godt.
Og hvis det skulle ende mere ovre i dot frygt scenarie, så er det helt ok at uddanne dem lidt og sige hvad der ikke virker for dig, og så stoppe samarbejdet og registrere det som en sejr for dig personligt fordi du har taget fat og gjort noget!

(2/2)
@folfdk Tak

Jeg har skrevet nogle noter ned om ting jeg gerne vil huske at fortælle, og så vil jeg insistere på at han læser op på https://kiso.ku.dk/viden-til-kvinder/

Og så håber jeg jo på at jeg vil opleve en hurtigere og større fremgang og forbedring end tidligere, nu hvor jeg er i behandling for søvnapnø.
Jeg håber -så- meget det gør en forskel