Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. I dag prøver jeg om jeg kan starte en ny vane.

I dag prøver jeg om jeg kan starte en ny vane.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
engodting
13 Indlæg 5 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

    I dag prøver jeg om jeg kan starte en ny vane.

    Jeg tænker nemlig at det ville være #EnGodTing hvis jeg kan dele... Ja, en god ting 😊 hver dag.

    Tanken er selvfølgelig at prøve at få andre med på ideen eller i det mindste sprede nogle ting der kan være en positiv ting i dagens fedivers.

    Men jeg gør det mest for mig selv.

    kkdk@mastodon.socialK This user is from outside of this forum
    kkdk@mastodon.socialK This user is from outside of this forum
    kkdk@mastodon.social
    wrote on sidst redigeret af
    #2

    @folfdk Det sgu lidt sjovt, jeg tænkte igår på #engodgerninghverdag - bare et eller andet man gør for et andet menneske som gør nogen glad .... tror sgu jeg vil være med på #engodting

    folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
    0
    • kkdk@mastodon.socialK kkdk@mastodon.social

      @folfdk Det sgu lidt sjovt, jeg tænkte igår på #engodgerninghverdag - bare et eller andet man gør for et andet menneske som gør nogen glad .... tror sgu jeg vil være med på #engodting

      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
      folfdk@helvede.net
      wrote on sidst redigeret af
      #3

      @kkdk

      Dejligt Kenneth!

      Og mange tak fordi du vil være med, det bliver altid lettere når der er flere til at løfte.

      Og som sagt så er det også et forsøg for mig.

      Jeg har skrevet #engodting indlæg tidligere, men ikke konsekvent eller fast.

      1 Reply Last reply
      0
      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

        I dag prøver jeg om jeg kan starte en ny vane.

        Jeg tænker nemlig at det ville være #EnGodTing hvis jeg kan dele... Ja, en god ting 😊 hver dag.

        Tanken er selvfølgelig at prøve at få andre med på ideen eller i det mindste sprede nogle ting der kan være en positiv ting i dagens fedivers.

        Men jeg gør det mest for mig selv.

        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
        folfdk@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #4

        Lidt evaluering af ovenstående 😊

        Jeg synes jeg får delt mange gode ting. Ikke altid med #EnGodTing hashtag.

        Men jeg synes den første periode, hvor jeg fandt noget nyt hver dag, gjorde en forskel. Jeg skubbede lidt til mig selv og brugte lidt tid på at tænke over hvilke små gode ting jeg kunne lægge mærke til, som jeg måske ellers ville overse.

        Og så synes jeg det giver en balance i forhold til alt det andet jeg deler.

        sorenmriis@helvede.netS infonauten@helvede.netI svabonius@mstdn.dkS 3 Replies Last reply
        0
        • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

          Lidt evaluering af ovenstående 😊

          Jeg synes jeg får delt mange gode ting. Ikke altid med #EnGodTing hashtag.

          Men jeg synes den første periode, hvor jeg fandt noget nyt hver dag, gjorde en forskel. Jeg skubbede lidt til mig selv og brugte lidt tid på at tænke over hvilke små gode ting jeg kunne lægge mærke til, som jeg måske ellers ville overse.

          Og så synes jeg det giver en balance i forhold til alt det andet jeg deler.

          sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
          sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
          sorenmriis@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #5

          @folfdk #EnGodTing er at læse, når dejlige mennesker på internettet er glade for noget. Det gør mig glad, så det skaber jo på sin vis en værdi bare at dele "jeg så et egern" eller "jeg har hæklet en tiendedel af et sjal".

          (Og lige for mig i dag er det #EnGodTing at jeg har bestilt en ny ovn! Så kan den ikke-så-gode-men-heller-ikke-kassable ovn flyttes ud i værkstedet og fungere som ekstra-ovn når vi har mange gæster!)

          folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
          0
          • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

            Lidt evaluering af ovenstående 😊

            Jeg synes jeg får delt mange gode ting. Ikke altid med #EnGodTing hashtag.

            Men jeg synes den første periode, hvor jeg fandt noget nyt hver dag, gjorde en forskel. Jeg skubbede lidt til mig selv og brugte lidt tid på at tænke over hvilke små gode ting jeg kunne lægge mærke til, som jeg måske ellers ville overse.

            Og så synes jeg det giver en balance i forhold til alt det andet jeg deler.

            infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
            infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
            infonauten@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #6

            @folfdk og så skal du ikke glemme at der er ret mange folk, der har taget hashtagget til sig og reflekterer og deler, hvilket beriger os alle yderligere 🙂

            folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
            0
            • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

              Lidt evaluering af ovenstående 😊

              Jeg synes jeg får delt mange gode ting. Ikke altid med #EnGodTing hashtag.

              Men jeg synes den første periode, hvor jeg fandt noget nyt hver dag, gjorde en forskel. Jeg skubbede lidt til mig selv og brugte lidt tid på at tænke over hvilke små gode ting jeg kunne lægge mærke til, som jeg måske ellers ville overse.

              Og så synes jeg det giver en balance i forhold til alt det andet jeg deler.

              svabonius@mstdn.dkS This user is from outside of this forum
              svabonius@mstdn.dkS This user is from outside of this forum
              svabonius@mstdn.dk
              wrote sidst redigeret af
              #7

              @folfdk det er en god øvelse at være opmærksom på de gode ting.

              I min uge er det #EnGodTing, at jeg har ærestitlen "Onkel And". Det betyder, at jeg skal sørge for at naboens løbeænder bliver lukket ud om morgenen, og ind om aftenen. Og det er meget svært ikke at smile, når man ser på den herlige flok 🙂

              folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
              0
              • sorenmriis@helvede.netS sorenmriis@helvede.net

                @folfdk #EnGodTing er at læse, når dejlige mennesker på internettet er glade for noget. Det gør mig glad, så det skaber jo på sin vis en værdi bare at dele "jeg så et egern" eller "jeg har hæklet en tiendedel af et sjal".

                (Og lige for mig i dag er det #EnGodTing at jeg har bestilt en ny ovn! Så kan den ikke-så-gode-men-heller-ikke-kassable ovn flyttes ud i værkstedet og fungere som ekstra-ovn når vi har mange gæster!)

                folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                folfdk@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #8

                @SorenMRiis så meget fortjent at have en ovn der kan det du har brug for!

                Har du tænkt over det længe så, eller er det mere et spørgsmål om at du er helt sikker på præcis hvad du har brug for?

                sorenmriis@helvede.netS 1 Reply Last reply
                0
                • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

                  @folfdk og så skal du ikke glemme at der er ret mange folk, der har taget hashtagget til sig og reflekterer og deler, hvilket beriger os alle yderligere 🙂

                  folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                  folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                  folfdk@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #9

                  @infonauten

                  Tak!
                  Ja, det er rigtigt!

                  Jeg er mega glad for at der er andre der har valgt også at skrive det ind i deres opslag 😊

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • svabonius@mstdn.dkS svabonius@mstdn.dk

                    @folfdk det er en god øvelse at være opmærksom på de gode ting.

                    I min uge er det #EnGodTing, at jeg har ærestitlen "Onkel And". Det betyder, at jeg skal sørge for at naboens løbeænder bliver lukket ud om morgenen, og ind om aftenen. Og det er meget svært ikke at smile, når man ser på den herlige flok 🙂

                    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                    folfdk@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #10

                    @svabonius

                    Ha, ja det kan jeg forestille mig! 😊
                    🦆🦆🦆🦆

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                      @SorenMRiis så meget fortjent at have en ovn der kan det du har brug for!

                      Har du tænkt over det længe så, eller er det mere et spørgsmål om at du er helt sikker på præcis hvad du har brug for?

                      sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
                      sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
                      sorenmriis@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af
                      #11

                      @folfdk Jeg har længe været træt af vores fungerende-men-ikke-særligt-gode ovn... Den slukker f.eks. komplet midtvejs under stegning/bagning og tænder så igen 5-10 minutter senere. Den slags kan man lære at arbejde med, men det er ikke optimalt!)

                      Og her til morgen så jeg ved et tilfælde at der er tilbud på en ovn, jeg tror og håber er lidt bedre. En Gorenje, nedsat fra 7.000 til 2.399. Og som Tommy sagde: Jamen du siger jo altid vi har ekstra penge stående på budgetkontoen...

                      folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                      0
                      • sorenmriis@helvede.netS sorenmriis@helvede.net

                        @folfdk Jeg har længe været træt af vores fungerende-men-ikke-særligt-gode ovn... Den slukker f.eks. komplet midtvejs under stegning/bagning og tænder så igen 5-10 minutter senere. Den slags kan man lære at arbejde med, men det er ikke optimalt!)

                        Og her til morgen så jeg ved et tilfælde at der er tilbud på en ovn, jeg tror og håber er lidt bedre. En Gorenje, nedsat fra 7.000 til 2.399. Og som Tommy sagde: Jamen du siger jo altid vi har ekstra penge stående på budgetkontoen...

                        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                        folfdk@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af
                        #12

                        @SorenMRiis

                        Ej ok. Ovn-der-pludselig-stopper er jo ikke særlig anvendelig! 😱🫣

                        Jeg håber den nye bliver en super dejlig opgradering! 😀

                        sorenmriis@helvede.netS 1 Reply Last reply
                        0
                        • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                          @SorenMRiis

                          Ej ok. Ovn-der-pludselig-stopper er jo ikke særlig anvendelig! 😱🫣

                          Jeg håber den nye bliver en super dejlig opgradering! 😀

                          sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
                          sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
                          sorenmriis@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af
                          #13

                          @folfdk jeg kan sagtens bruge den, for jeg kender dens særheder. Men den *er* bare ikke særligt god. Og bed til langtids-stegning hvor 5-10min fra eller til er helt ok.

                          1 Reply Last reply
                          0
                          Svar
                          • Svar som emne
                          Login for at svare
                          • Ældste til nyeste
                          • Nyeste til ældste
                          • Most Votes


                          • Log ind

                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                          • Login or register to search.
                          Powered by NodeBB Contributors
                          Graciously hosted by data.coop
                          • First post
                            Last post
                          0
                          • Hjem
                          • Seneste
                          • Etiketter
                          • Populære
                          • Verden
                          • Bruger
                          • Grupper