Endnu en uge, endnu en syv timer lang togrejse.
-
Hov, det var løgn. Vi skal kun køre fem timer med tog i dag, for vi slipper for omvejen til Stockholm. #EnGodTing!
-
@folfdk Ja, så har vi resten af ugen til at puste hoppeborg op 🥳
-
Hov, det var løgn. Vi skal kun køre fem timer med tog i dag, for vi slipper for omvejen til Stockholm. #EnGodTing!
Der er togbus fra Göteborg til Allingsås. Et stort skilt bag førersædet siger at vi har "Wifi ombord".
Min trætte hjerne fortsætter øjeblikkelig,
MÅåÅåNESKIN OM NATTEN 
https://mortensaftenbornholm.bandcamp.com/track/solskin-ombord
Så var den bustur ødelagt.
-
Der er togbus fra Göteborg til Allingsås. Et stort skilt bag førersædet siger at vi har "Wifi ombord".
Min trætte hjerne fortsætter øjeblikkelig,
MÅåÅåNESKIN OM NATTEN 
https://mortensaftenbornholm.bandcamp.com/track/solskin-ombord
Så var den bustur ødelagt.
@fanden de yngre generationer vil aldrig forstå hvordan det er at have dansktop indgraveret i hjernebarken mod sin vilje. Det er sådan sleeper agents aktiveres.
-
@fanden de yngre generationer vil aldrig forstå hvordan det er at have dansktop indgraveret i hjernebarken mod sin vilje. Det er sådan sleeper agents aktiveres.
@infonauten @fanden
I hear ya, jeg er samme slags.Og i dag skrev en så tu-tu-tusindben, og NU VIL DEN HELLER IKKE GÅ UD AF MIN HJERNE IGEN
-
@infonauten @fanden
I hear ya, jeg er samme slags.Og i dag skrev en så tu-tu-tusindben, og NU VIL DEN HELLER IKKE GÅ UD AF MIN HJERNE IGEN
@MThaastrup @infonauten Tak for at du gav dén videre, Mette. En smerte delt, osv

-
@infonauten Ungerne har memes i stedet. Milkshake Duck kommer at forfølge dem på samme måde.
-
@infonauten @fanden
@MThaastrup @infonauten @fanden “hva-hva-hva’for en?”

-
@infonauten Ungerne har memes i stedet. Milkshake Duck kommer at forfølge dem på samme måde.
@fanden jeg prøver nogle gange at aktivere mine ungers sleeper-funktion via gamle memes. Tror engang jeg fik en reaktion via Annoying Orange.
-
@fanden jeg prøver nogle gange at aktivere mine ungers sleeper-funktion via gamle memes. Tror engang jeg fik en reaktion via Annoying Orange.
@infonauten Gu vé hvad Snel Hest kan udløse.
-
@MThaastrup @infonauten Tak for at du gav dén videre, Mette. En smerte delt, osv

-
@infonauten @fanden Mig der ser en måge:”Du gamle mååge “… Mig der ser 3 måger: “Tre hvide måååger”…
-
@infonauten Gu vé hvad Snel Hest kan udløse.
"Hjælp mig Pia"?
Og
"Hatten er din"
Sætter sikkert også gang i et eller andet
Cc
@MThaastrup (du skal ikke snydes
)