Jeg skal til generalforsamling i grundejerforeningen, og jeg har aldrig været til sådan et.
-
Jeg skal til generalforsamling i grundejerforeningen, og jeg har aldrig været til sådan et. Hvad er jeres tip til mig? Eller erfaringer?
-
Jeg skal til generalforsamling i grundejerforeningen, og jeg har aldrig været til sådan et. Hvad er jeres tip til mig? Eller erfaringer?
@reynir sig nej når de spørger om nogen stiller op. I affald indtil du kender flere i foreningen og har hørt lidt om de grupperinger der er.
-
@reynir jeg synes du skal gå ind til det med åbent sind. Der er mennesker af mange slags. Sikkert også nogle du synes er træls. Men dem der bidrager i arbejdsgrupper og bestyrelse, gør noget godt i fællesskabets interesse. Hvis du er uenig, så sig det, og stil dig til rådighed for at gøre det bedre.
Grundejerforeningen kan være ramme om at skabe et fællesskab med sociale arrangementer, deling af redskaber, hjælp til naboer og alt muligt andet. I mine øjne er foreninger kernen i det danske samf. -
@reynir Det kommer sikkert meget an på foreningen. Der er foreninger hvor det foregår helt uden drama og så er der de andre.
Hvis der er drama er der en god sandsynlighed på at det bare er gamle stridigheder. Lad være med at spilde kræfter på det.
-
@reynir Det kommer sikkert meget an på foreningen. Der er foreninger hvor det foregår helt uden drama og så er der de andre.
Hvis der er drama er der en god sandsynlighed på at det bare er gamle stridigheder. Lad være med at spilde kræfter på det.
@pmakholm det er udstykninger der er højest fem år gamle tror jeg. Så jeg tænker alle stridigheder ikke er mange år gamle
-
Det gik fint! Der var mindre gamle dramaer som vi hurtigt kom videre fra. Det blev taget godt imod at jeg foreslog at vi (jeg) søger midler hos kommunen til fællesskab i fællesarealer.