Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Nogle gange tænker jeg på det her sted som en kæmpe familiefest, hvor jeg er blevet sat ved børnebordet med alle mine cool og sære fætre og kusiner.

Nogle gange tænker jeg på det her sted som en kæmpe familiefest, hvor jeg er blevet sat ved børnebordet med alle mine cool og sære fætre og kusiner.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
18 Indlæg 9 Posters 28 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

    Nogle gange tænker jeg på det her sted som en kæmpe familiefest, hvor jeg er blevet sat ved børnebordet med alle mine cool og sære fætre og kusiner.

    aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
    aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
    aj42@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #2

    @infonauten 🥳 🥳 🥤 🥤 🌱 🌱

    infonauten@helvede.netI 1 Reply Last reply
    0
    • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

      @infonauten 🥳 🥳 🥤 🥤 🌱 🌱

      infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
      infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
      infonauten@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #3

      @aj42 vasså dér, fætter Adam!

      aj42@helvede.netA 1 Reply Last reply
      0
      • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

        @aj42 vasså dér, fætter Adam!

        aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
        aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
        aj42@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #4

        @infonauten Nemlig! Fætter Ulf! 🥳 ✊🏻 ✊🏻

        aj42@helvede.netA 1 Reply Last reply
        0
        • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

          Nogle gange tænker jeg på det her sted som en kæmpe familiefest, hvor jeg er blevet sat ved børnebordet med alle mine cool og sære fætre og kusiner.

          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
          folfdk@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #5

          @infonauten

          Det er et meget godt billede! 😂

          hunspirillen@helvede.netH 1 Reply Last reply
          0
          • bogwitch@social.data.coopB bogwitch@social.data.coop shared this topic
          • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

            Nogle gange tænker jeg på det her sted som en kæmpe familiefest, hvor jeg er blevet sat ved børnebordet med alle mine cool og sære fætre og kusiner.

            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
            mthaastrup@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #6

            @infonauten Ja, sgu 🎉😁

            1 Reply Last reply
            0
            • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net shared this topic
            • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

              Nogle gange tænker jeg på det her sted som en kæmpe familiefest, hvor jeg er blevet sat ved børnebordet med alle mine cool og sære fætre og kusiner.

              alf149@social.data.coopA This user is from outside of this forum
              alf149@social.data.coopA This user is from outside of this forum
              alf149@social.data.coop
              wrote sidst redigeret af
              #7

              @infonauten
              Er man med i familien når lan ikke er på helvede?
              Er jeg så den nørdede fætter på data.coop?

              infonauten@helvede.netI 1 Reply Last reply
              0
              • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                @infonauten

                Det er et meget godt billede! 😂

                hunspirillen@helvede.netH This user is from outside of this forum
                hunspirillen@helvede.netH This user is from outside of this forum
                hunspirillen@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #8

                @folfdk @infonauten Jeg ville ønske jeg havde det på den måde. Jeg hader familiefester og jeg har ikke noget at snakke med mine måske 15 fætre og kusiner om. Hvis jeg overhovedet kan høre, hvad de siger i et støjfyldt lokale, synes de bare jeg er mærkelig. Det fede for mig ved at være her er at jeg kan slippe ud af den sociale interaktion lige så hurtigt som jeg gik ind i den.

                infonauten@helvede.netI 1 Reply Last reply
                0
                • alf149@social.data.coopA alf149@social.data.coop

                  @infonauten
                  Er man med i familien når lan ikke er på helvede?
                  Er jeg så den nørdede fætter på data.coop?

                  infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
                  infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
                  infonauten@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #9

                  @alf149 "det her sted" er nok mest ment som fediverset 🙂

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • hunspirillen@helvede.netH hunspirillen@helvede.net

                    @folfdk @infonauten Jeg ville ønske jeg havde det på den måde. Jeg hader familiefester og jeg har ikke noget at snakke med mine måske 15 fætre og kusiner om. Hvis jeg overhovedet kan høre, hvad de siger i et støjfyldt lokale, synes de bare jeg er mærkelig. Det fede for mig ved at være her er at jeg kan slippe ud af den sociale interaktion lige så hurtigt som jeg gik ind i den.

                    infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
                    infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
                    infonauten@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #10

                    @hunspirillen @folfdk åh, mit toot handlede ikke om IRL familiefester, mere sådan et platonisk ideal.

                    hunspirillen@helvede.netH 1 Reply Last reply
                    0
                    • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

                      @hunspirillen @folfdk åh, mit toot handlede ikke om IRL familiefester, mere sådan et platonisk ideal.

                      hunspirillen@helvede.netH This user is from outside of this forum
                      hunspirillen@helvede.netH This user is from outside of this forum
                      hunspirillen@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af
                      #11

                      @infonauten @folfdk Så kan jeg måske godt forstå det. Og man kan gå rundt og lytte engang imellem uden at sige noget hele tiden.

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

                        Nogle gange tænker jeg på det her sted som en kæmpe familiefest, hvor jeg er blevet sat ved børnebordet med alle mine cool og sære fætre og kusiner.

                        tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
                        tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
                        tofticles@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af
                        #12

                        @infonauten Det er her nede vi har småkagerne 🍪.

                        folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                        0
                        • tofticles@helvede.netT tofticles@helvede.net

                          @infonauten Det er her nede vi har småkagerne 🍪.

                          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                          folfdk@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af
                          #13

                          @tofticles @infonauten

                          "Hernede"? Snakker vi stadig buttcoin området?

                          tofticles@helvede.netT infonauten@helvede.netI 2 Replies Last reply
                          0
                          • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                            @tofticles @infonauten

                            "Hernede"? Snakker vi stadig buttcoin området?

                            tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
                            tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
                            tofticles@helvede.net
                            wrote sidst redigeret af
                            #14

                            @folfdk @infonauten 100p - det er her den slags (gode) ideer udspringer 😄.

                            sorenmriis@helvede.netS 1 Reply Last reply
                            0
                            • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                              @tofticles @infonauten

                              "Hernede"? Snakker vi stadig buttcoin området?

                              infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
                              infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
                              infonauten@helvede.net
                              wrote sidst redigeret af
                              #15

                              @folfdk @tofticles

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • niels@social.data.coopN niels@social.data.coop shared this topic
                              • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

                                @infonauten Nemlig! Fætter Ulf! 🥳 ✊🏻 ✊🏻

                                aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
                                aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
                                aj42@helvede.net
                                wrote sidst redigeret af
                                #16

                                @infonauten jeg tænker at vi på Børnebordet ™️ må få serveret nogle sjove retter og drikkevarer. Bare Fordi!

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • tofticles@helvede.netT tofticles@helvede.net

                                  @folfdk @infonauten 100p - det er her den slags (gode) ideer udspringer 😄.

                                  sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
                                  sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
                                  sorenmriis@helvede.net
                                  wrote sidst redigeret af
                                  #17

                                  @folfdk @infonauten @tofticles Jeg har lige bagt, så jeg smugler cookies med og deler dem rundt under bordet…

                                  anport@mastodon.socialA 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • sorenmriis@helvede.netS sorenmriis@helvede.net

                                    @folfdk @infonauten @tofticles Jeg har lige bagt, så jeg smugler cookies med og deler dem rundt under bordet…

                                    anport@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
                                    anport@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
                                    anport@mastodon.social
                                    wrote sidst redigeret af
                                    #18

                                    @SorenMRiis @folfdk @infonauten @tofticles
                                    Jeg tager pruttepuden med - mit bidrag til festen 🙂

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    Svar
                                    • Svar som emne
                                    Login for at svare
                                    • Ældste til nyeste
                                    • Nyeste til ældste
                                    • Most Votes


                                    • Log ind

                                    • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                    • Login or register to search.
                                    Powered by NodeBB Contributors
                                    Graciously hosted by data.coop
                                    • First post
                                      Last post
                                    0
                                    • Hjem
                                    • Seneste
                                    • Etiketter
                                    • Populære
                                    • Verden
                                    • Bruger
                                    • Grupper