Man ved at man har ligget længe vågen når man også klikker ind på netbank for at kigge lidt rundt (??)#NuVilJegGerneSoveTak
-
Man ved at man har ligget længe vågen når man også klikker ind på netbank for at kigge lidt rundt (??)
#NuVilJegGerneSoveTak -
Man ved at man har ligget længe vågen når man også klikker ind på netbank for at kigge lidt rundt (??)
#NuVilJegGerneSoveTak@tanyakaroli
Here. Count these. -
Man ved at man har ligget længe vågen når man også klikker ind på netbank for at kigge lidt rundt (??)
#NuVilJegGerneSoveTak@tanyakaroli
jeg har netop gjort præcis det samme og tænkt helt det samme. Jeg håber, du sover godt nu. -
@tanyakaroli
jeg har netop gjort præcis det samme og tænkt helt det samme. Jeg håber, du sover godt nu.Netbank lyder som om man har telefonen i nærheden af sengen?
Den kæmper jeg selv nogle gange med. (Altså telefonen, ikke så meget sengen)
Hvis den bliver lagt i stuen sover jeg typisk bedre, og vågner for det meste også bedre fordi jeg så kan fokusere på noget andet når jeg vågner.
Men jeg er godt klar over der også kan være andre faktorer der spiller ind.
Jeg håber I fik sovet lidt på trods af de svære omstændigheder
-
@tanyakaroli
jeg har netop gjort præcis det samme og tænkt helt det samme. Jeg håber, du sover godt nu.@IbenChristiane Ha, hvor skørt! Jeg hørte også liv i stuen samtidig, så vi er flere der har haft en urolig nat. Det lykkedes at falde i søvn igen, men åhh, hvor havde jeg ikke lyst til at stå op da vækkeuret så ringede 🫠
-
Netbank lyder som om man har telefonen i nærheden af sengen?
Den kæmper jeg selv nogle gange med. (Altså telefonen, ikke så meget sengen)
Hvis den bliver lagt i stuen sover jeg typisk bedre, og vågner for det meste også bedre fordi jeg så kan fokusere på noget andet når jeg vågner.
Men jeg er godt klar over der også kan være andre faktorer der spiller ind.
Jeg håber I fik sovet lidt på trods af de svære omstændigheder
@folfdk Jeg bruger telefonen som vækkeur, men kigger yderst sjældent på den om natten, så jeg oplever det ikke som et generelt problem, heldigvis

@IbenChristiane -
@tanyakaroli
Here. Count these.@wannabemystiker haha, wonderful! Tak, Will

-
@folfdk Jeg bruger telefonen som vækkeur, men kigger yderst sjældent på den om natten, så jeg oplever det ikke som et generelt problem, heldigvis

@IbenChristiane@tanyakaroli
Dejligt at høre det nok mest er et enkelt-nats problem
Jeg har et fint Braun vækkeur jeg bruger

-
@tanyakaroli
Dejligt at høre det nok mest er et enkelt-nats problem
Jeg har et fint Braun vækkeur jeg bruger

@folfdk @tanyakaroli jeg har en clockradio til vækkeur, men jeg har telefonen med ind, når jeg er alene hjemme om nætterne. Det dæmper min angst at vide, den (og dermed nogen) er lige der.
️ -
@IbenChristiane Ha, hvor skørt! Jeg hørte også liv i stuen samtidig, så vi er flere der har haft en urolig nat. Det lykkedes at falde i søvn igen, men åhh, hvor havde jeg ikke lyst til at stå op da vækkeuret så ringede 🫠
@tanyakaroli ja, jeg faldt også til sidst i søvn igen og var så heldig, at jeg kunne strække den ene time mere, da alarmen gik.
-
Netbank lyder som om man har telefonen i nærheden af sengen?
Den kæmper jeg selv nogle gange med. (Altså telefonen, ikke så meget sengen)
Hvis den bliver lagt i stuen sover jeg typisk bedre, og vågner for det meste også bedre fordi jeg så kan fokusere på noget andet når jeg vågner.
Men jeg er godt klar over der også kan være andre faktorer der spiller ind.
Jeg håber I fik sovet lidt på trods af de svære omstændigheder
@folfdk @IbenChristiane @tanyakaroli Telefonen lader ved sengen. Men efter 20:00 er den automatisk i Do Not Disturb, og når den lader slukkes skærmen helt. Har et ur projiceret op i loftet, så jeg kan se hvad klokken er uden at skulle omkring telefonen.
-
@folfdk @tanyakaroli jeg har en clockradio til vækkeur, men jeg har telefonen med ind, når jeg er alene hjemme om nætterne. Det dæmper min angst at vide, den (og dermed nogen) er lige der.
️@IbenChristiane Og det er jo en virkelig god grund til at have telefonen ved sig
️
@folfdk -
@tanyakaroli ja, jeg faldt også til sidst i søvn igen og var så heldig, at jeg kunne strække den ene time mere, da alarmen gik.
@IbenChristiane Dejligt, trods alt!
-
Netbank lyder som om man har telefonen i nærheden af sengen?
Den kæmper jeg selv nogle gange med. (Altså telefonen, ikke så meget sengen)
Hvis den bliver lagt i stuen sover jeg typisk bedre, og vågner for det meste også bedre fordi jeg så kan fokusere på noget andet når jeg vågner.
Men jeg er godt klar over der også kan være andre faktorer der spiller ind.
Jeg håber I fik sovet lidt på trods af de svære omstændigheder
@folfdk Det tog mig lang tid at forså hvad det egentlig handlede om når folk talte om ikke at have mobilen i nærheden af sengen.
Stråling?!?
Hvis jeg har ligget med vild tankemylder en time eller to, så kan jeg godt lige sætte mig med telefonen i stuen et kvarters tid for lidt adspredelse. Så falder jeg hurtigt i søvn. Men selvstændig tiltrækninskraft har den ikke om natten.
-
@folfdk Det tog mig lang tid at forså hvad det egentlig handlede om når folk talte om ikke at have mobilen i nærheden af sengen.
Stråling?!?
Hvis jeg har ligget med vild tankemylder en time eller to, så kan jeg godt lige sætte mig med telefonen i stuen et kvarters tid for lidt adspredelse. Så falder jeg hurtigt i søvn. Men selvstændig tiltrækninskraft har den ikke om natten.
@pmakholm
Jeg har en tendens til at hive den frem som det første om morgenen og have svært ved at skifte fra telefontid til sovetid hvis den er med i soveværelset.Og sådan er vi nok forskellige. Når først jeg får telefonen væk og skiftet til sovetid, så er jeg velsignet med et godt sovehjerte, men vejen derhen kan være svær for mig.
Cc
-
@pmakholm
Jeg har en tendens til at hive den frem som det første om morgenen og have svært ved at skifte fra telefontid til sovetid hvis den er med i soveværelset.Og sådan er vi nok forskellige. Når først jeg får telefonen væk og skiftet til sovetid, så er jeg velsignet med et godt sovehjerte, men vejen derhen kan være svær for mig.
Cc
@folfdk @pmakholm @IbenChristiane @tanyakaroli Jeg havde min telefon i soveværelset i de år min far var alene efter min mor døde. Og jeg havde den på lyd. Nu er den tilbage i køkkenet om natten.