Nogen der kender en oversigt over ministerier og styrelsers hjemmesider?
-
Nogen der kender en oversigt over ministerier og styrelsers hjemmesider? Indtil nu er den bedste kilde jeg har fundet #wikipedia.
-
Nogen der kender en oversigt over ministerier og styrelsers hjemmesider? Indtil nu er den bedste kilde jeg har fundet #wikipedia.
@anderslund Det ville umiddelbart være mit bud

-
@anderslund Du kan också få en överblick på @govdirectory (som baseras på Wikidata). https://www.govdirectory.org/denmark/
-
@anderslund Du kan också få en överblick på @govdirectory (som baseras på Wikidata). https://www.govdirectory.org/denmark/
@ainali @govdirectory
Very nice indeed! And it immediately shows who promotes the regrettable X media. Thanks a lot
-
A anderslund@expressional.social shared this topic
S svedigtype@helvede.net shared this topic
-
Styrelserne kan jeg ikke hjælpe med, men der bør altid være en oversigt og ministrene og deres ministerier her (aka regeringen)
-
Styrelserne kan jeg ikke hjælpe med, men der bør altid være en oversigt og ministrene og deres ministerier her (aka regeringen)
@folfdk Jep, men den mangler links.

-
Og ellers så har jeg fundet denne side som er kontrolleret af Erhvervsstyrelsen
-
@folfdk Jep, men den mangler links.

@anderslund
Links til hvad?Der er så vidt jeg kan se link til alle ministeriernes hjemmesider, under hver minister.
Måske det er noget andet du er efter som jeg ikke har forstået?
-
@anderslund
Links til hvad?Der er så vidt jeg kan se link til alle ministeriernes hjemmesider, under hver minister.
Måske det er noget andet du er efter som jeg ikke har forstået?
@folfdk Rigtigt - jeg tror ikke jeg havde set den side

-
T tokeriis@helvede.net shared this topic