Er lige skredet hjem til onkel efter en kop kaffe og en pause.
-
Er lige skredet hjem til onkel efter en kop kaffe og en pause. Gamle Sofus på 13 vil straks være med. Det er godt nok praktisk og rart (på mange måder) med god familie i Allinge, 100m fra begivenhederne. #folkeKoefoed
-
Er lige skredet hjem til onkel efter en kop kaffe og en pause. Gamle Sofus på 13 vil straks være med. Det er godt nok praktisk og rart (på mange måder) med god familie i Allinge, 100m fra begivenhederne. #folkeKoefoed
@Koefoed Dejlige billeder. Mærker man noget til uroen i SF?
Fortsat godt folkemøde! -
@Koefoed Dejlige billeder. Mærker man noget til uroen i SF?
Fortsat godt folkemøde!@nichni jeg har ikke mærket noget til det men jeg går heller ikke til partipolitiske events (ikke af princip men det er bare ikke de mest spændende).
Og tak.