• Større egen bestemmelse • Mere forberedelsestid
-
• Større egen bestemmelse
• Mere forberedelsestidHvad skal der ellers ske af ændringer?
Fyre Heunicke som minister ville måske også være godt?
- Kernen er ved at krakelere, siger Heunicke efter møde med 40 lærere
https://nyheder.tv2.dk/live/samfund/2026-09-08-skoleelever-klarer-sig-historisk-daarligt/kernen-er-ved-at-krakelere-siger-heunicke-efter-moede-med-40-laerere?entry=88f806e6-e342-426c-a287-cb82933be919 -
• Større egen bestemmelse
• Mere forberedelsestidHvad skal der ellers ske af ændringer?
Fyre Heunicke som minister ville måske også være godt?
- Kernen er ved at krakelere, siger Heunicke efter møde med 40 lærere
https://nyheder.tv2.dk/live/samfund/2026-09-08-skoleelever-klarer-sig-historisk-daarligt/kernen-er-ved-at-krakelere-siger-heunicke-efter-moede-med-40-laerere?entry=88f806e6-e342-426c-a287-cb82933be919Regeringens forslag:
Overlad det til lærere og pædagoger at skulle lege bussemænd overfor børnene

Fjern alle skærme børnene har med?Nedtælling til at børn har anden og tredje telefon i tasken....
-
Regeringens forslag:

Fjern alle skærme børnene har med?Nedtælling til at børn har anden og tredje telefon i tasken....
@folfdk mine børns skole har haft en ingen mobil telefoner politik I et par år. Det fungerer svjv udmærket. Det er bare et alt for let købt forslag fra regeringen der ikke løser de store problemer som der reelt er.
-
@folfdk mine børns skole har haft en ingen mobil telefoner politik I et par år. Det fungerer svjv udmærket. Det er bare et alt for let købt forslag fra regeringen der ikke løser de store problemer som der reelt er.
@mshdk
Det er også flere bundne opgaver til underviserne uden ekstra tid...Men jeg har ikke set pressemøde, så jeg mangler også overblikket.
-
Regeringens forslag:

@folfdk PISA-rapporten synes at have sat en konkurrence om det mest ugennemtænkte, bombastiske udspil igang ...
-
@mshdk
Det er også flere bundne opgaver til underviserne uden ekstra tid...Men jeg har ikke set pressemøde, så jeg mangler også overblikket.
Men ja, enig i at det er alt for letkøbt!