Elsker du #FreeSoftware #LibreSoftware #opensource ?
-
Elsker du #FreeSoftware #LibreSoftware #opensource ? Hjælp mig finde flere som dig i #danmark . Del eller kommentere, måske med en kommentar om din interesse for emnet. Så ser vi hvem dukker op i tråden. Og nu et blikfang fra min tid med @osarch
-
S sam@social.data.coop shared this topic
S suneauken@mastodon.world shared this topic
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
Elsker du #FreeSoftware #LibreSoftware #opensource ? Hjælp mig finde flere som dig i #danmark . Del eller kommentere, måske med en kommentar om din interesse for emnet. Så ser vi hvem dukker op i tråden. Og nu et blikfang fra min tid med @osarch
@duncan_lithgow @osarch @simonjust @benjamin @fritjof @Kjaerulv
Tæller det hvis man har skrevet en artikel til Full Circle Magazine, om programmet PyMOL som bruges til at fremvise tredimensionelle modeller af proteiner?
https://fullcirclemagazine.org/magazines/issue-129/ (side 15, på engelsk)
-
@duncan_lithgow jeg er en del af et lille kollektiv hvor vi skriver open source software. Specifikt arbejder vi med MirageOS og skriver i OCaml.