Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Okay, jeg har fået vredet armen om for at finde en dato for det Første Højtidelige, Økumeniske Helvedesråd i Malmö.

Okay, jeg har fået vredet armen om for at finde en dato for det Første Højtidelige, Økumeniske Helvedesråd i Malmö.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
30 Indlæg 7 Posters 49 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

    Værsgo, @ondekvinde @mutter01 @lottelythje @SorenMRiis — så er bolden i jeres banehalvdel 🙂

    ondekvinde@helvede.netO This user is from outside of this forum
    ondekvinde@helvede.netO This user is from outside of this forum
    ondekvinde@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #3

    @fanden Tak, for fanden!

    @mutter01 @lottelythje @SorenMRiis

    1 Reply Last reply
    0
    • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

      Okay, jeg har fået vredet armen om for at finde en dato for det Første Højtidelige, Økumeniske Helvedesråd i Malmö.

      I stedet giver jeg Sorteper videre til dig, der kunne ønske at deltage. Og dig, og dig...!

      Kom og sæt ansigter på nogle af de smådjævle, der hjemsøger din fødi-feed, når vi

      — PEGER OG GRINER ad Malmö-politiet
      — GÅR I FLYVERSKJUL for at undgå rasende måger
      — KÆMPER TIL DØDEN om hvem der slår den bedste surdej op

      eller vær et kvadrat 🤔

      https://beta.framadate.org/polls/3767b7d367ef06757438

      mieknielsen@helvede.netM This user is from outside of this forum
      mieknielsen@helvede.netM This user is from outside of this forum
      mieknielsen@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #4

      @fanden Jeg ville ønske at nogen (ja, ok, det var mig) ikke havde fyldt hele min kalender i juli med tåbeligheder som runde fødselsdage og arbejde

      fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
      0
      • mieknielsen@helvede.netM mieknielsen@helvede.net

        @fanden Jeg ville ønske at nogen (ja, ok, det var mig) ikke havde fyldt hele min kalender i juli med tåbeligheder som runde fødselsdage og arbejde

        fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
        fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
        fanden@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #5

        @MieKNielsen Øv, bliver der ikke en lørdag eller to, du kan tage fri til at komme over bælt&sund?

        mieknielsen@helvede.netM 1 Reply Last reply
        0
        • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

          @MieKNielsen Øv, bliver der ikke en lørdag eller to, du kan tage fri til at komme over bælt&sund?

          mieknielsen@helvede.netM This user is from outside of this forum
          mieknielsen@helvede.netM This user is from outside of this forum
          mieknielsen@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #6

          @fanden For at kunne overkomme det hele der ligger i forvejen, er jeg nødt til at prioritere restitutionstiden imellem. Men synes også det er øv.

          fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
          0
          • mieknielsen@helvede.netM mieknielsen@helvede.net

            @fanden For at kunne overkomme det hele der ligger i forvejen, er jeg nødt til at prioritere restitutionstiden imellem. Men synes også det er øv.

            fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
            fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
            fanden@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #7

            @MieKNielsen Det forstår jeg osse udmærket. Man er nødt til at tage pauser ind i mellem tingene.

            På den anden side har jeg længe lovet at komme til Fyn (det er deromkring du er, ikke?), så måske der bliver en anden anledning 👍

            mieknielsen@helvede.netM 1 Reply Last reply
            0
            • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

              @MieKNielsen Det forstår jeg osse udmærket. Man er nødt til at tage pauser ind i mellem tingene.

              På den anden side har jeg længe lovet at komme til Fyn (det er deromkring du er, ikke?), så måske der bliver en anden anledning 👍

              mieknielsen@helvede.netM This user is from outside of this forum
              mieknielsen@helvede.netM This user is from outside of this forum
              mieknielsen@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #8

              @fanden Det kunne være hyggeligt - jo jeg huserer i Ringe, med afstikkere til Odense og Svendborg

              fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
              0
              • mieknielsen@helvede.netM mieknielsen@helvede.net

                @fanden Det kunne være hyggeligt - jo jeg huserer i Ringe, med afstikkere til Odense og Svendborg

                fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                fanden@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #9

                @MieKNielsen Jeg giver et heads up, når jeg planlægger en tur vestover 🙂

                infonauten@helvede.netI mieknielsen@helvede.netM 2 Replies Last reply
                0
                • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

                  @MieKNielsen Jeg giver et heads up, når jeg planlægger en tur vestover 🙂

                  infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
                  infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
                  infonauten@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #10

                  @fanden @MieKNielsen *rækker forsigtigt hånden i vejret*

                  fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
                  0
                  • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

                    @fanden @MieKNielsen *rækker forsigtigt hånden i vejret*

                    fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                    fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                    fanden@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #11

                    @infonauten @MieKNielsen Nej Ulf, du kommer til Malmö i juli.

                    infonauten@helvede.netI 1 Reply Last reply
                    0
                    • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

                      @infonauten @MieKNielsen Nej Ulf, du kommer til Malmö i juli.

                      infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
                      infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
                      infonauten@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af
                      #12

                      @fanden @MieKNielsen hvad er der nu galt med både/og?

                      (kigger på det)

                      ondekvinde@helvede.netO 1 Reply Last reply
                      0
                      • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

                        @fanden @MieKNielsen hvad er der nu galt med både/og?

                        (kigger på det)

                        ondekvinde@helvede.netO This user is from outside of this forum
                        ondekvinde@helvede.netO This user is from outside of this forum
                        ondekvinde@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af
                        #13

                        @infonauten @fanden @MieKNielsen helt klart både/og!

                        fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
                        0
                        • ondekvinde@helvede.netO ondekvinde@helvede.net

                          @infonauten @fanden @MieKNielsen helt klart både/og!

                          fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                          fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                          fanden@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af
                          #14

                          @ondekvinde @infonauten Helgardering ftw! 🥳 @MieKNielsen

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

                            @MieKNielsen Jeg giver et heads up, når jeg planlægger en tur vestover 🙂

                            mieknielsen@helvede.netM This user is from outside of this forum
                            mieknielsen@helvede.netM This user is from outside of this forum
                            mieknielsen@helvede.net
                            wrote sidst redigeret af
                            #15

                            @fanden Yay!

                            fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
                            0
                            • mieknielsen@helvede.netM mieknielsen@helvede.net

                              @fanden Yay!

                              fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                              fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                              fanden@helvede.net
                              wrote sidst redigeret af
                              #16

                              @MieKNielsen Lad os se om vi kan få @tofticles og @svedigtype med på en uforpligtende aftale 🙂

                              #OdensesOndeste

                              mieknielsen@helvede.netM 1 Reply Last reply
                              0
                              • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

                                @MieKNielsen Lad os se om vi kan få @tofticles og @svedigtype med på en uforpligtende aftale 🙂

                                #OdensesOndeste

                                mieknielsen@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                mieknielsen@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                mieknielsen@helvede.net
                                wrote sidst redigeret af
                                #17

                                @fanden @tofticles @svedigtype Mon ikke 🙂

                                svedigtype@helvede.netS 1 Reply Last reply
                                0
                                • mieknielsen@helvede.netM mieknielsen@helvede.net

                                  @fanden @tofticles @svedigtype Mon ikke 🙂

                                  svedigtype@helvede.netS This user is from outside of this forum
                                  svedigtype@helvede.netS This user is from outside of this forum
                                  svedigtype@helvede.net
                                  wrote sidst redigeret af
                                  #18

                                  @MieKNielsen @fanden @tofticles Det kan I helt sikkert godt 😁!

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • bogwitch@social.data.coopB bogwitch@social.data.coop shared this topic
                                    tokeriis@helvede.netT tokeriis@helvede.net shared this topic
                                    folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net shared this topic
                                    simonjust@mstdn.dkS simonjust@mstdn.dk shared this topic
                                  • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

                                    Okay, jeg har fået vredet armen om for at finde en dato for det Første Højtidelige, Økumeniske Helvedesråd i Malmö.

                                    I stedet giver jeg Sorteper videre til dig, der kunne ønske at deltage. Og dig, og dig...!

                                    Kom og sæt ansigter på nogle af de smådjævle, der hjemsøger din fødi-feed, når vi

                                    — PEGER OG GRINER ad Malmö-politiet
                                    — GÅR I FLYVERSKJUL for at undgå rasende måger
                                    — KÆMPER TIL DØDEN om hvem der slår den bedste surdej op

                                    eller vær et kvadrat 🤔

                                    https://beta.framadate.org/polls/3767b7d367ef06757438

                                    fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                    fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                    fanden@helvede.net
                                    wrote sidst redigeret af
                                    #19

                                    @lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk — dato for helvedestamtam i Malmö er sat til 14 juli, ud fra jeres tilslutning. Næste store spørgsmål er… hvad har I lyst til at bruge dagen på? @mutter01 må gerne være med på samråd 😄

                                    Mit primære forslag er, at vi springer den turistede bymidte over — der har de fleste allerede været — og i stedet indtager Malmös southside. Der er både kulturtilbud og mulighed for at være ude eller inde, alt efter vejrlig.

                                    Men kom først og fremmest med jeres ønsker!

                                    fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

                                      @lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk — dato for helvedestamtam i Malmö er sat til 14 juli, ud fra jeres tilslutning. Næste store spørgsmål er… hvad har I lyst til at bruge dagen på? @mutter01 må gerne være med på samråd 😄

                                      Mit primære forslag er, at vi springer den turistede bymidte over — der har de fleste allerede været — og i stedet indtager Malmös southside. Der er både kulturtilbud og mulighed for at være ude eller inde, alt efter vejrlig.

                                      Men kom først og fremmest med jeres ønsker!

                                      fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                      fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                      fanden@helvede.net
                                      wrote sidst redigeret af
                                      #20

                                      @lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk @mutter01 Nu går jeg lige tilbage i tråden for at samle op. Jeg kan se, den gik i alle mulige retninger, hvor nogle deltagere ikke blev @'et.

                                      Og jeg forstår, nogle helst begrænser hvem der ser deres trut, men det lukker også planlægningen lidt for andre, der måske gerne vil komme, men ikke havde krav om datoen?

                                      Anyways, PT har vi ønsker om Malmö Konsthall, noget park, noget mad af forskellig art, og godt samvær. Og jeg kom til at nævne en garnbutik 😰

                                      fanden@helvede.netF ondekvinde@helvede.netO 2 Replies Last reply
                                      0
                                      • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

                                        @lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk @mutter01 Nu går jeg lige tilbage i tråden for at samle op. Jeg kan se, den gik i alle mulige retninger, hvor nogle deltagere ikke blev @'et.

                                        Og jeg forstår, nogle helst begrænser hvem der ser deres trut, men det lukker også planlægningen lidt for andre, der måske gerne vil komme, men ikke havde krav om datoen?

                                        Anyways, PT har vi ønsker om Malmö Konsthall, noget park, noget mad af forskellig art, og godt samvær. Og jeg kom til at nævne en garnbutik 😰

                                        fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                        fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                        fanden@helvede.net
                                        wrote sidst redigeret af
                                        #21

                                        @lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 Plus, som @ondekvinde gør opmærksom på, er det også Bastilledag 14 juli... Make of that what you want ✊🔥😁

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

                                          @lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk @mutter01 Nu går jeg lige tilbage i tråden for at samle op. Jeg kan se, den gik i alle mulige retninger, hvor nogle deltagere ikke blev @'et.

                                          Og jeg forstår, nogle helst begrænser hvem der ser deres trut, men det lukker også planlægningen lidt for andre, der måske gerne vil komme, men ikke havde krav om datoen?

                                          Anyways, PT har vi ønsker om Malmö Konsthall, noget park, noget mad af forskellig art, og godt samvær. Og jeg kom til at nævne en garnbutik 😰

                                          ondekvinde@helvede.netO This user is from outside of this forum
                                          ondekvinde@helvede.netO This user is from outside of this forum
                                          ondekvinde@helvede.net
                                          wrote sidst redigeret af
                                          #22

                                          Jeg synes slentretur, måske Malmö Konsthall, noget park, noget mad, samvær, et kig ind i garnbutikken osv lyder dejligt - jeg skal vist bare ha noget kaffe også, så er jeg glad.

                                          Skal vi mødes ved middagstid eller hvad har I andre tænkt jer?

                                          @fanden @lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 @kennyvxo

                                          fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
                                          0
                                          Svar
                                          • Svar som emne
                                          Login for at svare
                                          • Ældste til nyeste
                                          • Nyeste til ældste
                                          • Most Votes


                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          Powered by NodeBB Contributors
                                          Graciously hosted by data.coop
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Hjem
                                          • Seneste
                                          • Etiketter
                                          • Populære
                                          • Verden
                                          • Bruger
                                          • Grupper