Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Okay, jeg har fået vredet armen om for at finde en dato for det Første Højtidelige, Økumeniske Helvedesråd i Malmö.

Okay, jeg har fået vredet armen om for at finde en dato for det Første Højtidelige, Økumeniske Helvedesråd i Malmö.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
30 Indlæg 7 Posters 49 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • mieknielsen@helvede.netM mieknielsen@helvede.net

    @fanden For at kunne overkomme det hele der ligger i forvejen, er jeg nødt til at prioritere restitutionstiden imellem. Men synes også det er øv.

    fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
    fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
    fanden@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #7

    @MieKNielsen Det forstår jeg osse udmærket. Man er nødt til at tage pauser ind i mellem tingene.

    På den anden side har jeg længe lovet at komme til Fyn (det er deromkring du er, ikke?), så måske der bliver en anden anledning 👍

    mieknielsen@helvede.netM 1 Reply Last reply
    0
    • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

      @MieKNielsen Det forstår jeg osse udmærket. Man er nødt til at tage pauser ind i mellem tingene.

      På den anden side har jeg længe lovet at komme til Fyn (det er deromkring du er, ikke?), så måske der bliver en anden anledning 👍

      mieknielsen@helvede.netM This user is from outside of this forum
      mieknielsen@helvede.netM This user is from outside of this forum
      mieknielsen@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #8

      @fanden Det kunne være hyggeligt - jo jeg huserer i Ringe, med afstikkere til Odense og Svendborg

      fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
      0
      • mieknielsen@helvede.netM mieknielsen@helvede.net

        @fanden Det kunne være hyggeligt - jo jeg huserer i Ringe, med afstikkere til Odense og Svendborg

        fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
        fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
        fanden@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #9

        @MieKNielsen Jeg giver et heads up, når jeg planlægger en tur vestover 🙂

        infonauten@helvede.netI mieknielsen@helvede.netM 2 Replies Last reply
        0
        • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

          @MieKNielsen Jeg giver et heads up, når jeg planlægger en tur vestover 🙂

          infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
          infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
          infonauten@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #10

          @fanden @MieKNielsen *rækker forsigtigt hånden i vejret*

          fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
          0
          • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

            @fanden @MieKNielsen *rækker forsigtigt hånden i vejret*

            fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
            fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
            fanden@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #11

            @infonauten @MieKNielsen Nej Ulf, du kommer til Malmö i juli.

            infonauten@helvede.netI 1 Reply Last reply
            0
            • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

              @infonauten @MieKNielsen Nej Ulf, du kommer til Malmö i juli.

              infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
              infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
              infonauten@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #12

              @fanden @MieKNielsen hvad er der nu galt med både/og?

              (kigger på det)

              ondekvinde@helvede.netO 1 Reply Last reply
              0
              • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

                @fanden @MieKNielsen hvad er der nu galt med både/og?

                (kigger på det)

                ondekvinde@helvede.netO This user is from outside of this forum
                ondekvinde@helvede.netO This user is from outside of this forum
                ondekvinde@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #13

                @infonauten @fanden @MieKNielsen helt klart både/og!

                fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
                0
                • ondekvinde@helvede.netO ondekvinde@helvede.net

                  @infonauten @fanden @MieKNielsen helt klart både/og!

                  fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                  fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                  fanden@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #14

                  @ondekvinde @infonauten Helgardering ftw! 🥳 @MieKNielsen

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

                    @MieKNielsen Jeg giver et heads up, når jeg planlægger en tur vestover 🙂

                    mieknielsen@helvede.netM This user is from outside of this forum
                    mieknielsen@helvede.netM This user is from outside of this forum
                    mieknielsen@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #15

                    @fanden Yay!

                    fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
                    0
                    • mieknielsen@helvede.netM mieknielsen@helvede.net

                      @fanden Yay!

                      fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                      fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                      fanden@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af
                      #16

                      @MieKNielsen Lad os se om vi kan få @tofticles og @svedigtype med på en uforpligtende aftale 🙂

                      #OdensesOndeste

                      mieknielsen@helvede.netM 1 Reply Last reply
                      0
                      • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

                        @MieKNielsen Lad os se om vi kan få @tofticles og @svedigtype med på en uforpligtende aftale 🙂

                        #OdensesOndeste

                        mieknielsen@helvede.netM This user is from outside of this forum
                        mieknielsen@helvede.netM This user is from outside of this forum
                        mieknielsen@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af
                        #17

                        @fanden @tofticles @svedigtype Mon ikke 🙂

                        svedigtype@helvede.netS 1 Reply Last reply
                        0
                        • mieknielsen@helvede.netM mieknielsen@helvede.net

                          @fanden @tofticles @svedigtype Mon ikke 🙂

                          svedigtype@helvede.netS This user is from outside of this forum
                          svedigtype@helvede.netS This user is from outside of this forum
                          svedigtype@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af
                          #18

                          @MieKNielsen @fanden @tofticles Det kan I helt sikkert godt 😁!

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • bogwitch@social.data.coopB bogwitch@social.data.coop shared this topic
                            tokeriis@helvede.netT tokeriis@helvede.net shared this topic
                            folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net shared this topic
                            simonjust@mstdn.dkS simonjust@mstdn.dk shared this topic
                          • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

                            Okay, jeg har fået vredet armen om for at finde en dato for det Første Højtidelige, Økumeniske Helvedesråd i Malmö.

                            I stedet giver jeg Sorteper videre til dig, der kunne ønske at deltage. Og dig, og dig...!

                            Kom og sæt ansigter på nogle af de smådjævle, der hjemsøger din fødi-feed, når vi

                            — PEGER OG GRINER ad Malmö-politiet
                            — GÅR I FLYVERSKJUL for at undgå rasende måger
                            — KÆMPER TIL DØDEN om hvem der slår den bedste surdej op

                            eller vær et kvadrat 🤔

                            https://beta.framadate.org/polls/3767b7d367ef06757438

                            fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                            fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                            fanden@helvede.net
                            wrote sidst redigeret af
                            #19

                            @lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk — dato for helvedestamtam i Malmö er sat til 14 juli, ud fra jeres tilslutning. Næste store spørgsmål er… hvad har I lyst til at bruge dagen på? @mutter01 må gerne være med på samråd 😄

                            Mit primære forslag er, at vi springer den turistede bymidte over — der har de fleste allerede været — og i stedet indtager Malmös southside. Der er både kulturtilbud og mulighed for at være ude eller inde, alt efter vejrlig.

                            Men kom først og fremmest med jeres ønsker!

                            fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
                            0
                            • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

                              @lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk — dato for helvedestamtam i Malmö er sat til 14 juli, ud fra jeres tilslutning. Næste store spørgsmål er… hvad har I lyst til at bruge dagen på? @mutter01 må gerne være med på samråd 😄

                              Mit primære forslag er, at vi springer den turistede bymidte over — der har de fleste allerede været — og i stedet indtager Malmös southside. Der er både kulturtilbud og mulighed for at være ude eller inde, alt efter vejrlig.

                              Men kom først og fremmest med jeres ønsker!

                              fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                              fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                              fanden@helvede.net
                              wrote sidst redigeret af
                              #20

                              @lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk @mutter01 Nu går jeg lige tilbage i tråden for at samle op. Jeg kan se, den gik i alle mulige retninger, hvor nogle deltagere ikke blev @'et.

                              Og jeg forstår, nogle helst begrænser hvem der ser deres trut, men det lukker også planlægningen lidt for andre, der måske gerne vil komme, men ikke havde krav om datoen?

                              Anyways, PT har vi ønsker om Malmö Konsthall, noget park, noget mad af forskellig art, og godt samvær. Og jeg kom til at nævne en garnbutik 😰

                              fanden@helvede.netF ondekvinde@helvede.netO 2 Replies Last reply
                              0
                              • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

                                @lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk @mutter01 Nu går jeg lige tilbage i tråden for at samle op. Jeg kan se, den gik i alle mulige retninger, hvor nogle deltagere ikke blev @'et.

                                Og jeg forstår, nogle helst begrænser hvem der ser deres trut, men det lukker også planlægningen lidt for andre, der måske gerne vil komme, men ikke havde krav om datoen?

                                Anyways, PT har vi ønsker om Malmö Konsthall, noget park, noget mad af forskellig art, og godt samvær. Og jeg kom til at nævne en garnbutik 😰

                                fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                fanden@helvede.net
                                wrote sidst redigeret af
                                #21

                                @lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 Plus, som @ondekvinde gør opmærksom på, er det også Bastilledag 14 juli... Make of that what you want ✊🔥😁

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

                                  @lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk @mutter01 Nu går jeg lige tilbage i tråden for at samle op. Jeg kan se, den gik i alle mulige retninger, hvor nogle deltagere ikke blev @'et.

                                  Og jeg forstår, nogle helst begrænser hvem der ser deres trut, men det lukker også planlægningen lidt for andre, der måske gerne vil komme, men ikke havde krav om datoen?

                                  Anyways, PT har vi ønsker om Malmö Konsthall, noget park, noget mad af forskellig art, og godt samvær. Og jeg kom til at nævne en garnbutik 😰

                                  ondekvinde@helvede.netO This user is from outside of this forum
                                  ondekvinde@helvede.netO This user is from outside of this forum
                                  ondekvinde@helvede.net
                                  wrote sidst redigeret af
                                  #22

                                  Jeg synes slentretur, måske Malmö Konsthall, noget park, noget mad, samvær, et kig ind i garnbutikken osv lyder dejligt - jeg skal vist bare ha noget kaffe også, så er jeg glad.

                                  Skal vi mødes ved middagstid eller hvad har I andre tænkt jer?

                                  @fanden @lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 @kennyvxo

                                  fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • ondekvinde@helvede.netO ondekvinde@helvede.net

                                    Jeg synes slentretur, måske Malmö Konsthall, noget park, noget mad, samvær, et kig ind i garnbutikken osv lyder dejligt - jeg skal vist bare ha noget kaffe også, så er jeg glad.

                                    Skal vi mødes ved middagstid eller hvad har I andre tænkt jer?

                                    @fanden @lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 @kennyvxo

                                    fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                    fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                    fanden@helvede.net
                                    wrote sidst redigeret af
                                    #23

                                    Jeg vil sige, jeg tog kaffe for givet. Det planlægger jeg al min vågne tid efter, så kaffen bliver der plads til!

                                    Ja, samlingstid? Omkring kl 12 fungerer for mig, så har vi en hel eftermiddag foran os. Jeg foreslår at man står af på Triangeln station, sidste stop før Malmö C når man kommer fra DK.

                                    Kunsthallen er et stenkast derfra, og hele Möllevången + Folkets Park i den anden retning.

                                    Jeg tjekker spisesteder med plads til os!

                                    @ondekvinde @lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 @kennyvxo

                                    yongsun@helvede.netY 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

                                      Jeg vil sige, jeg tog kaffe for givet. Det planlægger jeg al min vågne tid efter, så kaffen bliver der plads til!

                                      Ja, samlingstid? Omkring kl 12 fungerer for mig, så har vi en hel eftermiddag foran os. Jeg foreslår at man står af på Triangeln station, sidste stop før Malmö C når man kommer fra DK.

                                      Kunsthallen er et stenkast derfra, og hele Möllevången + Folkets Park i den anden retning.

                                      Jeg tjekker spisesteder med plads til os!

                                      @ondekvinde @lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 @kennyvxo

                                      yongsun@helvede.netY This user is from outside of this forum
                                      yongsun@helvede.netY This user is from outside of this forum
                                      yongsun@helvede.net
                                      wrote sidst redigeret af
                                      #24

                                      @fanden @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo Super - jeg snupper et tog fra Karskrona så jeg er på Trianglen 11.38 - så helt perfekt for mig. Jeg vil gerne vi ikke spiser aftensmad alt for sent for jeg skal fange et tog kl 20,21 allersenest -gerne en time før, så jeg kan blive samlet op i Karlskrona af en partner, der ikke er faldet helt i søvn.

                                      yongsun@helvede.netY 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • yongsun@helvede.netY yongsun@helvede.net

                                        @fanden @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo Super - jeg snupper et tog fra Karskrona så jeg er på Trianglen 11.38 - så helt perfekt for mig. Jeg vil gerne vi ikke spiser aftensmad alt for sent for jeg skal fange et tog kl 20,21 allersenest -gerne en time før, så jeg kan blive samlet op i Karlskrona af en partner, der ikke er faldet helt i søvn.

                                        yongsun@helvede.netY This user is from outside of this forum
                                        yongsun@helvede.netY This user is from outside of this forum
                                        yongsun@helvede.net
                                        wrote sidst redigeret af
                                        #25

                                        @fanden @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo nå jeg sidder og koordinerer min sommer og finder ud af den 14 har jeg huset fuldt af gæster og kan derfor ikke komme tiæ Malmø - ØV og beklager.

                                        fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • yongsun@helvede.netY yongsun@helvede.net

                                          @fanden @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo nå jeg sidder og koordinerer min sommer og finder ud af den 14 har jeg huset fuldt af gæster og kan derfor ikke komme tiæ Malmø - ØV og beklager.

                                          fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                          fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                          fanden@helvede.net
                                          wrote sidst redigeret af
                                          #26

                                          @YongSun Æv! Skal vi ud i at granske kalenderstemmerne igen for at finde en anden dag? @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo

                                          mutter01@mastodon.socialM 1 Reply Last reply
                                          0
                                          Svar
                                          • Svar som emne
                                          Login for at svare
                                          • Ældste til nyeste
                                          • Nyeste til ældste
                                          • Most Votes


                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          Powered by NodeBB Contributors
                                          Graciously hosted by data.coop
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Hjem
                                          • Seneste
                                          • Etiketter
                                          • Populære
                                          • Verden
                                          • Bruger
                                          • Grupper