Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Jeg genoptager #folkeKoefoed om ikke så længe.

Jeg genoptager #folkeKoefoed om ikke så længe.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
folkekoefoed
3 Indlæg 3 Posters 5 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
    koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
    koefoed@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Jeg genoptager #folkeKoefoed om ikke så længe. Er heldigvis bosat i Allinge, og har sovet længe pba en virkelig travl periode og 8t transport i går (og måske skal jeg lige hjem til en middagslur i løbet af dagen?), men om en times tid går jeg ned til resten af Folket og ser mig om.
    På dette hashtag fortæller jeg løbende om, hvad jeg oplever de næste dage.

    anport@mastodon.socialA nerdd@mstdn.socialN 2 Replies Last reply
    2
    0
    • koefoed@helvede.netK koefoed@helvede.net

      Jeg genoptager #folkeKoefoed om ikke så længe. Er heldigvis bosat i Allinge, og har sovet længe pba en virkelig travl periode og 8t transport i går (og måske skal jeg lige hjem til en middagslur i løbet af dagen?), men om en times tid går jeg ned til resten af Folket og ser mig om.
      På dette hashtag fortæller jeg løbende om, hvad jeg oplever de næste dage.

      anport@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
      anport@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
      anport@mastodon.social
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @Koefoed fedt manner, jeg husker dine reportager fra sidste år som var det i går 🙂 ... reportager som også ændrede mit blik på institutionen 'Folkemøde' til det bedre

      1 Reply Last reply
      0
      • koefoed@helvede.netK koefoed@helvede.net

        Jeg genoptager #folkeKoefoed om ikke så længe. Er heldigvis bosat i Allinge, og har sovet længe pba en virkelig travl periode og 8t transport i går (og måske skal jeg lige hjem til en middagslur i løbet af dagen?), men om en times tid går jeg ned til resten af Folket og ser mig om.
        På dette hashtag fortæller jeg løbende om, hvad jeg oplever de næste dage.

        nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
        nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
        nerdd@mstdn.social
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @Koefoed Det er virkelig dejligt, du holder det hashtag kørende. Det har i hvert fald givet mig et meget mere positivt indtryk af Folkemødet, end det medierne giver.

        1 Reply Last reply
        0
        • jwcph@helvede.netJ jwcph@helvede.net shared this topic
          tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social shared this topic
        Svar
        • Svar som emne
        Login for at svare
        • Ældste til nyeste
        • Nyeste til ældste
        • Most Votes


        • Log ind

        • Har du ikke en konto? Tilmeld

        • Login or register to search.
        Powered by NodeBB Contributors
        Graciously hosted by data.coop
        • First post
          Last post
        0
        • Hjem
        • Seneste
        • Etiketter
        • Populære
        • Verden
        • Bruger
        • Grupper