#nypåmastodont #danmarkskifter Er det rigtigt forstået, at vi på Mastodon ikke kan se, hvad andre har svaret på indlæg?
-
#nypåmastodont #danmarkskifter Er det rigtigt forstået, at vi på Mastodon ikke kan se, hvad andre har svaret på indlæg? Vi kan bare "citere" eller genpublicere?
-
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
-
#nypåmastodont #danmarkskifter Er det rigtigt forstået, at vi på Mastodon ikke kan se, hvad andre har svaret på indlæg? Vi kan bare "citere" eller genpublicere?
@anetteasp Det kan man godt, det virker bare lidt mærkeligt indimellem, klik på teksten så kommer du ind til tråden
-
@anetteasp Man kan godt se andres svar på opslag.
Men der kræver at svaret kommer frem til den server man forbinder sig til Mastodon gennem.
Du bruger en af de store servere, så i praksis vil du kunne se langt de fleste svar, men ellers kan du på er opslag vælge 'åbn oprindelig side' og så kan du se alle svar.
-
@anetteasp Man kan godt se andres svar på opslag.
Men der kræver at svaret kommer frem til den server man forbinder sig til Mastodon gennem.
Du bruger en af de store servere, så i praksis vil du kunne se langt de fleste svar, men ellers kan du på er opslag vælge 'åbn oprindelig side' og så kan du se alle svar.
@pmakholm Tak Peter, jeg prøver lige at gøre, som du siger

-
Jeg har fundet ud af det tror jeg...klik på de tre prikker forneden til højre i opslaget og så på "udvid dette indlæg".
-
Jeg har fundet ud af det tror jeg...klik på de tre prikker forneden til højre i opslaget og så på "udvid dette indlæg".
@anetteasp i appen klikker du på indlægget, så vises det i en tråd af opslag og svar. I webversion vises tråden i kolonnen til højre.
Hvis tråden udvikler sig i mange retninger, kan det være nødvendigt at klikke på det indlæg der har flere svar og se kommunikationen derfra.