Sara Pernille Jespersen fra Moderaterne og Hanne Bjørn fra Liberal Alliance er også på tavlen nu, og dermed må Venstre nu deles om førstepladsen i Christiansborgmesterskaberne i slopaganda med Moderaterne.
-
require 'bundler/setup'
require 'csv'
require 'erb'
require 'pathname'
require 'uri'Submission = Data.define(:name, :party, :link)
csv_file = Pathname.new(File.join(__dir__, "submissions")).children.sort_by(&:ctime).last
lines = CSV.read(csv_file)
lines.shiftsubmissions = lines.map { |line| Submission.new(line[3], line[4], line[5]) }
result = ERB.new(File.read(File.join(__dir__, "index.html.erb"))).result(binding)
File.write(File.join(__dir__, "public", "index.html"), result)@nerdd @anderslund Nydeligt.
-
@anderslund Det er ikke så lige til at generere et rss-feed, fordi html'en bliver bygget forfra hver eneste gang. Der er ikke noget “hvad er der sket siden sidst?”, og det gider jeg ikke til at bygge ind i det. Koden, som genererer html'en er i næste toot:
@nerdd @anderslund Kunne du ikke bare fylde på en feed.xml.erb efter samme mønster som index.html.erb?
-
Sara Pernille Jespersen fra Moderaterne og Hanne Bjørn fra Liberal Alliance er også på tavlen nu, og dermed må Venstre nu deles om førstepladsen i Christiansborgmesterskaberne i slopaganda med Moderaterne.
Hvor er det fedt at *nogen* har lavet den side!
-
@anderslund det kræver state. Og giver tab hvis der er flere opdateringer inden for et henteinterval @nerdd
@svuorela @anderslund Hov, nu kom jeg til at tænke, mens jeg var i bad, og jeg har faktisk submission time i CSV'en. Det er slet ikke så svært, som jeg troede. Jeg kigger på det!
-
@nerdd @anderslund what is this madness, lol
@anport @anderslund Der kan skæres *ret* meget kompleksitet væk, når en CSV-fil blot skal forvandles til en HTML-fil

-
@nerdd @anderslund Kunne du ikke bare fylde på en feed.xml.erb efter samme mønster som index.html.erb?
@liebach @anderslund Jo, næsten. Jeg var lige ved at løbe ud på gaden og råbe “HEUREKA!” for et kvarter siden

-
Hvor er det fedt at *nogen* har lavet den side!
@folfdk Jaha! Og open sourced koden bag..

-
@folfdk Jaha! Og open sourced koden bag..

@nerdd argh, der strækker du den lidt.
Der er ingen licens!!
-
@nerdd argh, der strækker du den lidt.
Der er ingen licens!!
@folfdk Der var ikke plads i toot'et!
-
@liebach @anderslund Jo, næsten. Jeg var lige ved at løbe ud på gaden og råbe “HEUREKA!” for et kvarter siden

@liebach @anderslund @svuorela Nu er der et RSS feed, så hvis nogen mangler en fedi-bot, kan de bare slå sig løs.
-
@liebach @anderslund @svuorela Nu er der et RSS feed, så hvis nogen mangler en fedi-bot, kan de bare slå sig løs.
-
@anderslund @liebach @svuorela Det kan jeg vist ikke rigtigt hjælpe med.
-
@anderslund @liebach @svuorela Det kan jeg vist ikke rigtigt hjælpe med.
-
@anderslund @liebach @svuorela Måske? Jeg ved i hvert fald bare, at feedet validerer.
-
M malte@radikal.social shared this topic
-
@folfdk Der var ikke plads i toot'et!
Nå ok, så lad gå for denne gang!
(I øvrigt imponerende at al den kode kan være på så lidt plads!
) -
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic