"Ud af Michelle Obama-fælden: Har venstrefløjen noget at lære af det nye højre?
-
Venstreorienterede har været for optagede af at »tale pænt og opføre sig ordentligt« og overladt de sociale medier til højrefløjen. Det slutter nu"
God artikel om @maiathecyberwitch og Cybernauternes fantastiske arbejde.
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
Venstreorienterede har været for optagede af at »tale pænt og opføre sig ordentligt« og overladt de sociale medier til højrefløjen. Det slutter nu"
Spændende læsning, tak for at dele den @jeppe
Og tak @maiathecyberwitch!Det får mig til at tænke på at vi stadig mangler en god måde at komme ud med budskabet om #Folkefødetation. Jeg gider virkelig ikke lave tiktok videoer eller instagram stories! Men de vil nok også ret hurtigt lukke ned for profiler der bevidst forsøger at få brugere over på andre platforme.

-
@jeppe @maiathecyberwitch Hun er sikkert dygtig til det som hun laver, men meget hurtig til at blokere folk der ikke deler hendes radikale meninger og f.eks. Gaza og Hamas. Så hun skaber vist sit eget ekkokammer på nettet.
-
A anderslund@expressional.social shared this topic
-
@jeppe @maiathecyberwitch Tak for at dele, Jeppe! Fik mig til at lave denne. Men hvorfor deler Cybernauterne kun på traditionelle medier? Jeg ville da gerne se de videoer her i fediverset
@maiathecyberwitch @Cybernauterne -
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
P pelle@veganism.social shared this topic
-
@jeppe @maiathecyberwitch Tak for at dele, Jeppe! Fik mig til at lave denne. Men hvorfor deler Cybernauterne kun på traditionelle medier? Jeg ville da gerne se de videoer her i fediverset
@maiathecyberwitch @Cybernauterne@bettina @jeppe @maiathecyberwitch @Cybernauterne
hvis man kun deler på insta, fb, threads og x, så overlader man •kontrollen• over sociale medier til højrefløjen.»du kan kun finde min nyeste udgivelse i nazi-baren« = flere kunder til nazi-baren
-
@bettina @jeppe @maiathecyberwitch @Cybernauterne
hvis man kun deler på insta, fb, threads og x, så overlader man •kontrollen• over sociale medier til højrefløjen.»du kan kun finde min nyeste udgivelse i nazi-baren« = flere kunder til nazi-baren
@pelle @jeppe @maiathecyberwitch @Cybernauterne Jeg synes jo det er fint at dele på de traditionelle medier, fordi det er der, de fleste er. Men jeg synes helt sikkert OGSÅ man skal dele i fediverset, så os der er flyttet kan sprede det gode budskab! og så folk, der ikke er flyttet endnu og bliver nysgerrige, kan se, at de ikke behøver at gå glip af noget

-
@pelle @jeppe @maiathecyberwitch @Cybernauterne Jeg synes jo det er fint at dele på de traditionelle medier, fordi det er der, de fleste er. Men jeg synes helt sikkert OGSÅ man skal dele i fediverset, så os der er flyttet kan sprede det gode budskab! og så folk, der ikke er flyttet endnu og bliver nysgerrige, kan se, at de ikke behøver at gå glip af noget

@bettina
netop — ( og derfor ordet »kun« i mit opslag )det var også lidt sjovt at deres foredrag om at forlade meta •kun• blev delt på ... insta.