Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.
-
Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.
Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?
For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...
Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.
Det ville egentlig være #EnGodTing jo

@folfdk
Hvis jeg lige skimmer din profil-> posts, så er det min fornemmelse at jeg har set dem (undtagen måske svar til folk, jeg ikke følger og den slags).Oplever du at folk ikke ser dine svar, eller bare engagerer mindre, end du er vant til?
-
@folfdk
Hvis jeg lige skimmer din profil-> posts, så er det min fornemmelse at jeg har set dem (undtagen måske svar til folk, jeg ikke følger og den slags).Oplever du at folk ikke ser dine svar, eller bare engagerer mindre, end du er vant til?
Tak for at tjekke!
Jeg tror jeg har bildt mig selv noget ind, men ja, det har føltes lidt som om der var færre interaktioner

Og det går jo i virkeligheden lidt frem og tilbage, også for mig selv, i forhold til hvor meget tid jeg bruger her i forhold til ude i virkeligheden

-
Tak for at tjekke!
Jeg tror jeg har bildt mig selv noget ind, men ja, det har føltes lidt som om der var færre interaktioner

Og det går jo i virkeligheden lidt frem og tilbage, også for mig selv, i forhold til hvor meget tid jeg bruger her i forhold til ude i virkeligheden

@folfdk S’føli

Det er nok til dels årstidsbestemt. Jeg deler feks stadig fredagsbog, nørdede betragtninger der ellers ikke kan være i mit hoved og begejstring over sær rockmusik.Men ellers bruger jeg mere tid i skoven, og mindre på skærmen (i hvert fald i fritiden). Det er meget typisk, at jeg kommer indenfor i august, og så ligger Home Assistant og græder ovre i et hjørne, fordi den er otte versioner bagud, 50 sensorer er utilgængelige og varmesystemet må forventes at være offline, hvis det pludselig bliver koldt.
Men jeg tvivler på, at mange f.eks. pludselig har mutet dig - du er altid opmærksom på at være nysgerrig og ordentlig i dine interaktioner her (synes jeg). Personligt har jeg ikke så meget at byde ind med på dine emner, men det er jo bare mig

-
@folfdk S’føli

Det er nok til dels årstidsbestemt. Jeg deler feks stadig fredagsbog, nørdede betragtninger der ellers ikke kan være i mit hoved og begejstring over sær rockmusik.Men ellers bruger jeg mere tid i skoven, og mindre på skærmen (i hvert fald i fritiden). Det er meget typisk, at jeg kommer indenfor i august, og så ligger Home Assistant og græder ovre i et hjørne, fordi den er otte versioner bagud, 50 sensorer er utilgængelige og varmesystemet må forventes at være offline, hvis det pludselig bliver koldt.
Men jeg tvivler på, at mange f.eks. pludselig har mutet dig - du er altid opmærksom på at være nysgerrig og ordentlig i dine interaktioner her (synes jeg). Personligt har jeg ikke så meget at byde ind med på dine emner, men det er jo bare mig

Tusind tak for feedback, det er dejligt lige at få et realitetstjek engang imellem.
Og ja, det er nok rigtigt at der ikke er et kæmpe emne overlap (jeg skriver ikke så meget om linux og software her jo, for det plejer bare at virke
) og min musiksmag er mere jazz og klassisk. -
Tusind tak for feedback, det er dejligt lige at få et realitetstjek engang imellem.
Og ja, det er nok rigtigt at der ikke er et kæmpe emne overlap (jeg skriver ikke så meget om linux og software her jo, for det plejer bare at virke
) og min musiksmag er mere jazz og klassisk.@folfdk Ja sådan har vi jo alle vores hjørner

-
Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.
Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?
For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...
Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.
Det ville egentlig være #EnGodTing jo

@folfdk Jeg er meget mindre på her for tiden, hvilket også betyder jeg interagerer mindre med opslag. Hvis jeg stikker næsen forbi, så ser jeg somregel bare de nyeste opslag for den dag, og så er jeg videre.
Der er så meget andet der tager min opmærksomhed. Nyt hus, ny have, dejligt vejr, projekter jeg er igang med.
-
Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.
Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?
For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...
Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.
Det ville egentlig være #EnGodTing jo

@folfdk Undskyld, men: Kunne man forestille sig, at det har noget at gøre med din ændrede livssituation?
Jeg forestiller mig, at din hverdag ser anderledes ud end for et par måneder siden.
Min kone og hendes børn var ude at rejse for nylig, og jeg kigger jo mestendels herover, når jeg har(/har brug for) en pause i mine gøremål; men i den periode kiggede jeg forbi i et omfang, hvor der bare ikke nåede at ske så meget imellem mine check-ins. -
Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.
Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?
For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...
Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.
Det ville egentlig være #EnGodTing jo

@folfdk Jeg har i hvert fald været her mindre de sidste måneder. IRL har kaldt …
-
@folfdk Jeg er meget mindre på her for tiden, hvilket også betyder jeg interagerer mindre med opslag. Hvis jeg stikker næsen forbi, så ser jeg somregel bare de nyeste opslag for den dag, og så er jeg videre.
Der er så meget andet der tager min opmærksomhed. Nyt hus, ny have, dejligt vejr, projekter jeg er igang med.
Det lyder også bare skønt med alle de ting du har at give dig i kast med!
Og når du har tiden synes jeg altid det er spændende at følge med! (Specielt malerier og strikkemaskiner)
-
@folfdk Jeg har i hvert fald været her mindre de sidste måneder. IRL har kaldt …
Det er også bare godt når det gør det!
Jeg må selv se at komme ud af døren lidt mere! Det kommer i næste uge

-
Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.
Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?
For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...
Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.
Det ville egentlig være #EnGodTing jo

@folfdk
Jeg har været meget on and off.
Fandt ud af jeg var meget aktiv på hjemmearbejdesdage.
Men har ikke haft så mange som tidligere.Også har konen og jeg købt hus og får nøgler på mandag. Det har helt klart også taget noget af opmærksomheden.
Har derfor oprettet en liste med dem jeg synes har hyggelige indslag og når jeg har tid og tråden ikke er løbet væk, så prøver jeg at deltage.
-
@folfdk
Jeg har været meget on and off.
Fandt ud af jeg var meget aktiv på hjemmearbejdesdage.
Men har ikke haft så mange som tidligere.Også har konen og jeg købt hus og får nøgler på mandag. Det har helt klart også taget noget af opmærksomheden.
Har derfor oprettet en liste med dem jeg synes har hyggelige indslag og når jeg har tid og tråden ikke er løbet væk, så prøver jeg at deltage.
Tillykke med nyerhvervelsen, det kan helt sikkert godt tage en del tid!
Jeg håber det bliver godt.Og jeg forsøger også at bruge lister, det hjælper med at følge med synes jeg!
-
Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.
Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?
For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...
Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.
Det ville egentlig være #EnGodTing jo
Dette indlæg er slettet! -
Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.
Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?
For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...
Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.
Det ville egentlig være #EnGodTing jo

@folfdk Som flere andre skriver har jeg jævnligt haft for meget andet at se til, selvom jeg faktisk synes det er så hyggeligt at tjekke ind med jer andre og høre hvad der sker hos jer. Men ofte rammer jeg lidt ved siden af hvornår andre er på, oplever jeg? Så scroller jeg til jeg finder et svar på en tråd og ser om det giver mening at følge den til toppen og byde lidt ind. Men meget går jeg helt sikkert bare glip af.
Hvordan går det hos dig, Folmer? Jeg håber du har det godt
️ -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @folfdk
Jeg er til stadighed på halen over, hvad du kan rumme

-
Det lyder også bare skønt med alle de ting du har at give dig i kast med!
Og når du har tiden synes jeg altid det er spændende at følge med! (Specielt malerier og strikkemaskiner)
@folfdk Tak Folmer
du er også altid så sød til at sende opmuntrende beskeder. -
Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.
Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?
For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...
Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.
Det ville egentlig være #EnGodTing jo

Andre har allerede sagt det bedre end jeg kan. Men: Jeg har ikke lagt mærke til andet, end at du er akkurat lige så nærværende og deltagende som normalt. Om det samme kan siges om os andre, aner jeg ikke - men årstidernes skiften spiller sikkert en rolle...
-
@MThaastrup @folfdk
Jeg er til stadighed på halen over, hvad du kan rumme
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
Tak fordi du deler!