Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
49 Indlæg 15 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

    @klgn
    Jeg vil virkelig gerne tage anden halvdel af faget om et år (i efteråret er jeg sendt på et andet kursus, halvt af DJØF, halvt af min chef). Men lige nu føles det overhovedet ikke realistisk, uanset hvor Pippi jeg er.

    klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
    klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
    klgn@expressional.social
    wrote sidst redigeret af
    #28

    @MThaastrup er der nogen krav til, hvornår det skal tages?

    mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
    0
    • wolf@helvede.netW wolf@helvede.net

      @MThaastrup Okay, sådan var det ikke i min tid og i mit felt, Vores kandidatgrad var identisk til det, der i udlandet var kendt som en masters. Vores cand. noget var en M. Sc i det samme noget.

      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
      mthaastrup@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #29

      @wolf det er det teknisk også, men mange tager supplerende masters oveni i andre fag. På den måde mudres billedet lidt.

      Din pointe består jo alligevel. Jeg har taget enormt mange eksamener i forvejen. Det er jo ikke nyt, det her.

      wolf@helvede.netW 1 Reply Last reply
      0
      • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

        @MThaastrup er der nogen krav til, hvornår det skal tages?

        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
        mthaastrup@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #30

        @klgn 2.Halvdel? Nej, det kan jeg gøre, når jeg synes - hvis jeg synes.

        1 Reply Last reply
        0
        • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

          Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen tirsdag, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

          - er jeg så klar?
          - eller så klar som man kan blive, når man ved, at der er en risiko for at klappen kan gå ned (er sket før), men den er statistisk set lille?

          Jeg orker ikke mere læsning i dag.
          Har brug for at det hele lige bundfælder sig.

          jazz@hachyderm.ioJ This user is from outside of this forum
          jazz@hachyderm.ioJ This user is from outside of this forum
          jazz@hachyderm.io
          wrote sidst redigeret af
          #31

          @MThaastrup det lyder til, at du acer den!

          Det bliver en succes kan jeg mærke!

          mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
          0
          • jazz@hachyderm.ioJ jazz@hachyderm.io

            @MThaastrup det lyder til, at du acer den!

            Det bliver en succes kan jeg mærke!

            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
            mthaastrup@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #32

            @jazz bare klappen ikke går ned, er jeg faktisk happy. Tak, Lars!

            1 Reply Last reply
            0
            • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

              @Camlarsch tak

              pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
              pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
              pms@cupoftea.social
              wrote sidst redigeret af
              #33

              @MThaastrup jeg vil gerne give både dig og @Camlarsch ret. Du har læst og hjernen har brug for off tid til at lægge det hele på de rigtige hylder. Det bliver en fest på tirsdag!

              mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
              0
              • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                @wolf det er det teknisk også, men mange tager supplerende masters oveni i andre fag. På den måde mudres billedet lidt.

                Din pointe består jo alligevel. Jeg har taget enormt mange eksamener i forvejen. Det er jo ikke nyt, det her.

                wolf@helvede.netW This user is from outside of this forum
                wolf@helvede.netW This user is from outside of this forum
                wolf@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #34

                @MThaastrup Ja, pointen var naturligvis, at det er "endnu en dag i studiet", at du nu skal til eksamen, og at du nærmest bare skal tage det på rutinen, hvis ellers du er forberedt.

                Med forbehold for Lady Luck, selvfølgelitg. Det kan gå dårligere og bedre, end man "fortjener", men det er hverken ens skyld eller ære.

                (Jeg var først og fremmest vildt heldig i min afgangseksamen; det er en anden historie.)

                mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                0
                • pms@cupoftea.socialP pms@cupoftea.social

                  @MThaastrup jeg vil gerne give både dig og @Camlarsch ret. Du har læst og hjernen har brug for off tid til at lægge det hele på de rigtige hylder. Det bliver en fest på tirsdag!

                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #35

                  @pms @Camlarsch Det bliver overstået i hvert fald, tak 😁

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • wolf@helvede.netW wolf@helvede.net

                    @MThaastrup Ja, pointen var naturligvis, at det er "endnu en dag i studiet", at du nu skal til eksamen, og at du nærmest bare skal tage det på rutinen, hvis ellers du er forberedt.

                    Med forbehold for Lady Luck, selvfølgelitg. Det kan gå dårligere og bedre, end man "fortjener", men det er hverken ens skyld eller ære.

                    (Jeg var først og fremmest vildt heldig i min afgangseksamen; det er en anden historie.)

                    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                    mthaastrup@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #36

                    @wolf Den vil jeg gerne høre efter eksamen, tak 😁

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                      Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen tirsdag, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

                      - er jeg så klar?
                      - eller så klar som man kan blive, når man ved, at der er en risiko for at klappen kan gå ned (er sket før), men den er statistisk set lille?

                      Jeg orker ikke mere læsning i dag.
                      Har brug for at det hele lige bundfælder sig.

                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                      mthaastrup@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af
                      #37

                      I er freaking fantastiske allesammen, TAK FOR HJÆLPEN, NÅR MAN ER LIDT STRESSET!

                      Endnu en pointe i retning af @infonauten s beskrivelse af den coole samling af fætre og kusiner 😁

                      folfdk@helvede.netF tofticles@helvede.netT 2 Replies Last reply
                      0
                      • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                        I er freaking fantastiske allesammen, TAK FOR HJÆLPEN, NÅR MAN ER LIDT STRESSET!

                        Endnu en pointe i retning af @infonauten s beskrivelse af den coole samling af fætre og kusiner 😁

                        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                        folfdk@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af
                        #38

                        @MThaastrup @infonauten

                        Måske jeg er for sent på den, men jeg bifalder alligevel alle de andres konklusion, bare så du lige bliver endnu mere overbevist.

                        Så...

                        Bare for at banke det yderligere på plads.

                        Du er skide go'!
                        Du har forberedt dig godt.
                        Hvis du giver hjernen så meget ro og afslapning som det nu kan lade sig gøre så er det bedst!

                        Og en lignelse:
                        En maraton løber træner jo ikke dagen før maraton, der slapper man af! 😊

                        mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                        0
                        • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                          @MThaastrup @infonauten

                          Måske jeg er for sent på den, men jeg bifalder alligevel alle de andres konklusion, bare så du lige bliver endnu mere overbevist.

                          Så...

                          Bare for at banke det yderligere på plads.

                          Du er skide go'!
                          Du har forberedt dig godt.
                          Hvis du giver hjernen så meget ro og afslapning som det nu kan lade sig gøre så er det bedst!

                          Og en lignelse:
                          En maraton løber træner jo ikke dagen før maraton, der slapper man af! 😊

                          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                          mthaastrup@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af
                          #39

                          @folfdk @infonauten nu er dette to dage før. Men pointen er nok lidt det samme 🫣

                          tokeriis@helvede.netT 1 Reply Last reply
                          0
                          • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                            @folfdk @infonauten nu er dette to dage før. Men pointen er nok lidt det samme 🫣

                            tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
                            tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
                            tokeriis@helvede.net
                            wrote sidst redigeret af
                            #40

                            @MThaastrup @folfdk @infonauten Det er godt nok!

                            mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                            0
                            • tokeriis@helvede.netT tokeriis@helvede.net

                              @MThaastrup @folfdk @infonauten Det er godt nok!

                              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              mthaastrup@helvede.net
                              wrote sidst redigeret af
                              #41

                              @tokeriis @folfdk @infonauten Tak. Jeg ville ærligt ønske, at jeg havde knap så urimelige forventninger til mig selv.

                              Mit liv er et HELT andet end da jeg læste til eksamener sidst. Jeg har haft max. en time hver aften den sidste måned til at læse pensum og blive klar.
                              Jeg håber, at det er godt nok

                              tokeriis@helvede.netT 1 Reply Last reply
                              0
                              • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                @tokeriis @folfdk @infonauten Tak. Jeg ville ærligt ønske, at jeg havde knap så urimelige forventninger til mig selv.

                                Mit liv er et HELT andet end da jeg læste til eksamener sidst. Jeg har haft max. en time hver aften den sidste måned til at læse pensum og blive klar.
                                Jeg håber, at det er godt nok

                                tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
                                tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
                                tokeriis@helvede.net
                                wrote sidst redigeret af
                                #42

                                @MThaastrup @folfdk @infonauten Det er i sig selv en vild bedrift at tage en uddannelse til under de vilkår. Og du har formodentlig en del mere erfaring end sidst, du kan sætte din viden i spil med - noget du ikke kan læse op på.

                                mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                                0
                                • tokeriis@helvede.netT tokeriis@helvede.net

                                  @MThaastrup @folfdk @infonauten Det er i sig selv en vild bedrift at tage en uddannelse til under de vilkår. Og du har formodentlig en del mere erfaring end sidst, du kan sætte din viden i spil med - noget du ikke kan læse op på.

                                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                  mthaastrup@helvede.net
                                  wrote sidst redigeret af
                                  #43

                                  @tokeriis @folfdk @infonauten det håber jeg. Vi får se. Tak!

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                    Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen tirsdag, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

                                    - er jeg så klar?
                                    - eller så klar som man kan blive, når man ved, at der er en risiko for at klappen kan gå ned (er sket før), men den er statistisk set lille?

                                    Jeg orker ikke mere læsning i dag.
                                    Har brug for at det hele lige bundfælder sig.

                                    claushc@mastodon.socialC This user is from outside of this forum
                                    claushc@mastodon.socialC This user is from outside of this forum
                                    claushc@mastodon.social
                                    wrote sidst redigeret af
                                    #44

                                    @MThaastrup Altså, når man dukker op til timerne og følger med i undervisningen, så er det svært at dumpe.

                                    Hvis du også har læst pensum, kan stille opfølgende spørgsmål og kan tale fornuftigt om emnet, så skal du arbejde hårdt for at holde dig nede på en dårlig karakter.

                                    Og sidst, men ikke mindst, alt over “Bestået!” er pral 😉

                                    Du har HELT styr på den eksamen. Nyd nu festen!

                                    mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                      I er freaking fantastiske allesammen, TAK FOR HJÆLPEN, NÅR MAN ER LIDT STRESSET!

                                      Endnu en pointe i retning af @infonauten s beskrivelse af den coole samling af fætre og kusiner 😁

                                      tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
                                      tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
                                      tofticles@helvede.net
                                      wrote sidst redigeret af
                                      #45

                                      @MThaastrup

                                      Kan du klare det? Ja, du kan! (I bedste byggemand Bob stil)

                                      Knæk og bræk med det!

                                      cc: @infonauten

                                      mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • claushc@mastodon.socialC claushc@mastodon.social

                                        @MThaastrup Altså, når man dukker op til timerne og følger med i undervisningen, så er det svært at dumpe.

                                        Hvis du også har læst pensum, kan stille opfølgende spørgsmål og kan tale fornuftigt om emnet, så skal du arbejde hårdt for at holde dig nede på en dårlig karakter.

                                        Og sidst, men ikke mindst, alt over “Bestået!” er pral 😉

                                        Du har HELT styr på den eksamen. Nyd nu festen!

                                        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                        mthaastrup@helvede.net
                                        wrote sidst redigeret af mthaastrup@helvede.net
                                        #46

                                        @claushc
                                        Jeg har ikke fulgt timerne... Jeg fulgte de første 4 af dem for halvandet år siden, anden mulighed har jeg desværre ikke haft pga. livsomstændigheder

                                        claushc@mastodon.socialC 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • tofticles@helvede.netT tofticles@helvede.net

                                          @MThaastrup

                                          Kan du klare det? Ja, du kan! (I bedste byggemand Bob stil)

                                          Knæk og bræk med det!

                                          cc: @infonauten

                                          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                          mthaastrup@helvede.net
                                          wrote sidst redigeret af
                                          #47

                                          @tofticles @infonauten Tak. Læsning i dag, eksamen i morgen, og så må vi se.

                                          1 Reply Last reply
                                          0
                                          Svar
                                          • Svar som emne
                                          Login for at svare
                                          • Ældste til nyeste
                                          • Nyeste til ældste
                                          • Most Votes


                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          Powered by NodeBB Contributors
                                          Graciously hosted by data.coop
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Hjem
                                          • Seneste
                                          • Etiketter
                                          • Populære
                                          • Verden
                                          • Bruger
                                          • Grupper