Første omgang intervaller i forbindelse med løbe-reboot med LøberLab
-
@folfdk men sejt. Godt løbet!
@jazz
Tak tak!Og ja, det synes jeg jo også selv
-
@folfdk Godt klaret!
Alt underlag, der er løsere end en hårdt pakket grussti, er altså også vildt tungt at løbe i.
Jaeh, det er ikk' altid helt let, mes modvind endnu værre!
Og til data nørden:
Jeg plejer at holde ca 220 W effekt på mine ture i gennemsnit, denne var 229 W, men hastighed meget lavere.
Så det kan mærkes.
Og de ca 14% jeg spildte på modvind kunne også mærkes! -
Jaeh, det er ikk' altid helt let, mes modvind endnu værre!
Og til data nørden:
Jeg plejer at holde ca 220 W effekt på mine ture i gennemsnit, denne var 229 W, men hastighed meget lavere.
Så det kan mærkes.
Og de ca 14% jeg spildte på modvind kunne også mærkes!@folfdk Jeg tror på dig
Jeg forsøger at holde mig fra løst underlag, når jeg løber, så jeg har ikke specielt meget erfaring med det
-
@folfdk Jeg tror på dig
Jeg forsøger at holde mig fra løst underlag, når jeg løber, så jeg har ikke specielt meget erfaring med det
Det prøver jeg også, men nu er jeg jo på ferie så....
-
-
-
@folfdk Haha, shaking things up
Hvad så med modvind? Prøver du også at undgå det normalt?
-
-
@folfdk Haha, shaking things up
Hvad så med modvind? Prøver du også at undgå det normalt?
Ja, nu er jeg jo bosat et sted der ligger lavt, inde i landet, så turene rundt om Utterslev Mose plejer ikke at have noget særlig vind i det hele taget.
Men jeg skal da lige i tænkeboks i morgen og finde af hvilken rute jeg skal tage på tirsdag!
-
Puuhha, det der modvind er ikke let. Specielt ikke i sten og sandstrand!
I dag var der mulighed for at starte et andet sted, så jeg tog rundt om Vippefyret, ud til det grå Fyr og lidt ind i terrænet, før jeg endte hvor jeg startede.
5x1 km i roligt tempo, 45 sek. pauser og så lidt ekstra til sidst for at komme helt tilbage