Kassen har et skiltVarens pris per kilogramSkal du vide mer'?
-
Kassen har et skilt
Varens pris per kilogram
Skal du vide mer'?Det blæste godtnok meget i dag! (Se Wind power oversigt fra min Stryd)
Og så skulle jeg lige handle søde kartofler til aftensmaden, Tingbjerg bazar var åben. Der står bare hvad varen koster per kilogram og ikke hvad det er

Men det kan man jo også se!! -
Kassen har et skilt
Varens pris per kilogram
Skal du vide mer'?Det blæste godtnok meget i dag! (Se Wind power oversigt fra min Stryd)
Og så skulle jeg lige handle søde kartofler til aftensmaden, Tingbjerg bazar var åben. Der står bare hvad varen koster per kilogram og ikke hvad det er

Men det kan man jo også se!!@folfdk Sådan
Det er ikke svært at se, hvornår du havde modvind! Og så skulle du tilmed også slæbe på søde kartofler

-
@folfdk Sådan
Det er ikke svært at se, hvornår du havde modvind! Og så skulle du tilmed også slæbe på søde kartofler

@nerdd
Tak!Og ja, der var flere der stod næsten stille i dag!!
De søde kartofler var heldigvis kun den sidste kilometer

-
@nerdd
Tak!Og ja, der var flere der stod næsten stille i dag!!
De søde kartofler var heldigvis kun den sidste kilometer

@folfdk Jøsses, ja.. Jeg skal da love for, at det er noget af en kamp i modvinden

Det var da altid noget, at du kun skulle kæmpe med den ekstra vægt til allersidst

-
@folfdk Jøsses, ja.. Jeg skal da love for, at det er noget af en kamp i modvinden

Det var da altid noget, at du kun skulle kæmpe med den ekstra vægt til allersidst

@nerdd
Ah, yes. Du nåede lige ud kan jeg se! Havde ikke lige tjekket tidspunkt for indlæg