Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
engodting
29 Indlæg 12 Posters 183 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

    Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

    Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

    For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

    Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

    Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

    holm@c.imH This user is from outside of this forum
    holm@c.imH This user is from outside of this forum
    holm@c.im
    wrote sidst redigeret af
    #2

    @folfdk
    Hvis jeg lige skimmer din profil-> posts, så er det min fornemmelse at jeg har set dem (undtagen måske svar til folk, jeg ikke følger og den slags).

    Oplever du at folk ikke ser dine svar, eller bare engagerer mindre, end du er vant til?

    folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
    0
    • holm@c.imH holm@c.im

      @folfdk
      Hvis jeg lige skimmer din profil-> posts, så er det min fornemmelse at jeg har set dem (undtagen måske svar til folk, jeg ikke følger og den slags).

      Oplever du at folk ikke ser dine svar, eller bare engagerer mindre, end du er vant til?

      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
      folfdk@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #3

      @holm

      Tak for at tjekke!

      Jeg tror jeg har bildt mig selv noget ind, men ja, det har føltes lidt som om der var færre interaktioner 😅

      Og det går jo i virkeligheden lidt frem og tilbage, også for mig selv, i forhold til hvor meget tid jeg bruger her i forhold til ude i virkeligheden 😀

      holm@c.imH 1 Reply Last reply
      0
      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

        @holm

        Tak for at tjekke!

        Jeg tror jeg har bildt mig selv noget ind, men ja, det har føltes lidt som om der var færre interaktioner 😅

        Og det går jo i virkeligheden lidt frem og tilbage, også for mig selv, i forhold til hvor meget tid jeg bruger her i forhold til ude i virkeligheden 😀

        holm@c.imH This user is from outside of this forum
        holm@c.imH This user is from outside of this forum
        holm@c.im
        wrote sidst redigeret af
        #4

        @folfdk S’føli 😊
        Det er nok til dels årstidsbestemt. Jeg deler feks stadig fredagsbog, nørdede betragtninger der ellers ikke kan være i mit hoved og begejstring over sær rockmusik.

        Men ellers bruger jeg mere tid i skoven, og mindre på skærmen (i hvert fald i fritiden). Det er meget typisk, at jeg kommer indenfor i august, og så ligger Home Assistant og græder ovre i et hjørne, fordi den er otte versioner bagud, 50 sensorer er utilgængelige og varmesystemet må forventes at være offline, hvis det pludselig bliver koldt.

        Men jeg tvivler på, at mange f.eks. pludselig har mutet dig - du er altid opmærksom på at være nysgerrig og ordentlig i dine interaktioner her (synes jeg). Personligt har jeg ikke så meget at byde ind med på dine emner, men det er jo bare mig 😅

        folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
        0
        • holm@c.imH holm@c.im

          @folfdk S’føli 😊
          Det er nok til dels årstidsbestemt. Jeg deler feks stadig fredagsbog, nørdede betragtninger der ellers ikke kan være i mit hoved og begejstring over sær rockmusik.

          Men ellers bruger jeg mere tid i skoven, og mindre på skærmen (i hvert fald i fritiden). Det er meget typisk, at jeg kommer indenfor i august, og så ligger Home Assistant og græder ovre i et hjørne, fordi den er otte versioner bagud, 50 sensorer er utilgængelige og varmesystemet må forventes at være offline, hvis det pludselig bliver koldt.

          Men jeg tvivler på, at mange f.eks. pludselig har mutet dig - du er altid opmærksom på at være nysgerrig og ordentlig i dine interaktioner her (synes jeg). Personligt har jeg ikke så meget at byde ind med på dine emner, men det er jo bare mig 😅

          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
          folfdk@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #5

          @holm

          Tusind tak for feedback, det er dejligt lige at få et realitetstjek engang imellem.

          Og ja, det er nok rigtigt at der ikke er et kæmpe emne overlap (jeg skriver ikke så meget om linux og software her jo, for det plejer bare at virke 😅) og min musiksmag er mere jazz og klassisk.

          holm@c.imH 1 Reply Last reply
          0
          • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

            @holm

            Tusind tak for feedback, det er dejligt lige at få et realitetstjek engang imellem.

            Og ja, det er nok rigtigt at der ikke er et kæmpe emne overlap (jeg skriver ikke så meget om linux og software her jo, for det plejer bare at virke 😅) og min musiksmag er mere jazz og klassisk.

            holm@c.imH This user is from outside of this forum
            holm@c.imH This user is from outside of this forum
            holm@c.im
            wrote sidst redigeret af
            #6

            @folfdk Ja sådan har vi jo alle vores hjørner 😊

            1 Reply Last reply
            0
            • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

              Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

              Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

              For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

              Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

              Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

              trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
              trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
              trine_dk@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #7

              @folfdk Jeg er meget mindre på her for tiden, hvilket også betyder jeg interagerer mindre med opslag. Hvis jeg stikker næsen forbi, så ser jeg somregel bare de nyeste opslag for den dag, og så er jeg videre.

              Der er så meget andet der tager min opmærksomhed. Nyt hus, ny have, dejligt vejr, projekter jeg er igang med.

              folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
              0
              • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                mjj@mstdn.dkM This user is from outside of this forum
                mjj@mstdn.dkM This user is from outside of this forum
                mjj@mstdn.dk
                wrote sidst redigeret af
                #8

                @folfdk Undskyld, men: Kunne man forestille sig, at det har noget at gøre med din ændrede livssituation?
                Jeg forestiller mig, at din hverdag ser anderledes ud end for et par måneder siden.
                Min kone og hendes børn var ude at rejse for nylig, og jeg kigger jo mestendels herover, når jeg har(/har brug for) en pause i mine gøremål; men i den periode kiggede jeg forbi i et omfang, hvor der bare ikke nåede at ske så meget imellem mine check-ins.

                1 Reply Last reply
                0
                • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                  Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                  Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                  For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                  Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                  Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                  camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
                  camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
                  camlarsch@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #9

                  @folfdk Jeg har i hvert fald været her mindre de sidste måneder. IRL har kaldt …

                  folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                  0
                  • trine_dk@helvede.netT trine_dk@helvede.net

                    @folfdk Jeg er meget mindre på her for tiden, hvilket også betyder jeg interagerer mindre med opslag. Hvis jeg stikker næsen forbi, så ser jeg somregel bare de nyeste opslag for den dag, og så er jeg videre.

                    Der er så meget andet der tager min opmærksomhed. Nyt hus, ny have, dejligt vejr, projekter jeg er igang med.

                    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                    folfdk@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #10

                    @Trine_DK

                    Det lyder også bare skønt med alle de ting du har at give dig i kast med!

                    Og når du har tiden synes jeg altid det er spændende at følge med! (Specielt malerier og strikkemaskiner)

                    trine_dk@helvede.netT 1 Reply Last reply
                    0
                    • camlarsch@helvede.netC camlarsch@helvede.net

                      @folfdk Jeg har i hvert fald været her mindre de sidste måneder. IRL har kaldt …

                      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                      folfdk@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af
                      #11

                      @Camlarsch

                      Det er også bare godt når det gør det!

                      Jeg må selv se at komme ud af døren lidt mere! Det kommer i næste uge 😅

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                        Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                        Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                        For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                        Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                        Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                        alf149@social.data.coopA This user is from outside of this forum
                        alf149@social.data.coopA This user is from outside of this forum
                        alf149@social.data.coop
                        wrote sidst redigeret af
                        #12

                        @folfdk
                        Jeg har været meget on and off.
                        Fandt ud af jeg var meget aktiv på hjemmearbejdesdage. 🤔
                        Men har ikke haft så mange som tidligere.

                        Også har konen og jeg købt hus og får nøgler på mandag. Det har helt klart også taget noget af opmærksomheden.

                        Har derfor oprettet en liste med dem jeg synes har hyggelige indslag og når jeg har tid og tråden ikke er løbet væk, så prøver jeg at deltage.

                        folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                        0
                        • alf149@social.data.coopA alf149@social.data.coop

                          @folfdk
                          Jeg har været meget on and off.
                          Fandt ud af jeg var meget aktiv på hjemmearbejdesdage. 🤔
                          Men har ikke haft så mange som tidligere.

                          Også har konen og jeg købt hus og får nøgler på mandag. Det har helt klart også taget noget af opmærksomheden.

                          Har derfor oprettet en liste med dem jeg synes har hyggelige indslag og når jeg har tid og tråden ikke er løbet væk, så prøver jeg at deltage.

                          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                          folfdk@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af
                          #13

                          @alf149

                          Tillykke med nyerhvervelsen, det kan helt sikkert godt tage en del tid!
                          Jeg håber det bliver godt.

                          Og jeg forsøger også at bruge lister, det hjælper med at følge med synes jeg!

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                            Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                            Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                            For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                            Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                            Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                            mthaastrup@helvede.net
                            wrote sidst redigeret af mthaastrup@helvede.net
                            #14
                            Dette indlæg er slettet!
                            holm@c.imH 1 Reply Last reply
                            0
                            • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                              Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                              Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                              For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                              Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                              Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                              tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                              tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                              tanyakaroli@expressional.social
                              wrote sidst redigeret af
                              #15

                              @folfdk Som flere andre skriver har jeg jævnligt haft for meget andet at se til, selvom jeg faktisk synes det er så hyggeligt at tjekke ind med jer andre og høre hvad der sker hos jer. Men ofte rammer jeg lidt ved siden af hvornår andre er på, oplever jeg? Så scroller jeg til jeg finder et svar på en tråd og ser om det giver mening at følge den til toppen og byde lidt ind. Men meget går jeg helt sikkert bare glip af.

                              Hvordan går det hos dig, Folmer? Jeg håber du har det godt ♥️

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                Dette indlæg er slettet!

                                holm@c.imH This user is from outside of this forum
                                holm@c.imH This user is from outside of this forum
                                holm@c.im
                                wrote sidst redigeret af
                                #16

                                @MThaastrup @folfdk
                                Jeg er til stadighed på halen over, hvad du kan rumme 💪🏼

                                mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                                0
                                • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                                  @Trine_DK

                                  Det lyder også bare skønt med alle de ting du har at give dig i kast med!

                                  Og når du har tiden synes jeg altid det er spændende at følge med! (Specielt malerier og strikkemaskiner)

                                  trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
                                  trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
                                  trine_dk@helvede.net
                                  wrote sidst redigeret af
                                  #17

                                  @folfdk Tak Folmer 😊 du er også altid så sød til at sende opmuntrende beskeder.

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                                    Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                                    Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                                    For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                                    Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                                    Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                                    askekammer@mastodon.onlineA This user is from outside of this forum
                                    askekammer@mastodon.onlineA This user is from outside of this forum
                                    askekammer@mastodon.online
                                    wrote sidst redigeret af
                                    #18

                                    @folfdk

                                    Andre har allerede sagt det bedre end jeg kan. Men: Jeg har ikke lagt mærke til andet, end at du er akkurat lige så nærværende og deltagende som normalt. Om det samme kan siges om os andre, aner jeg ikke - men årstidernes skiften spiller sikkert en rolle...

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • holm@c.imH holm@c.im

                                      @MThaastrup @folfdk
                                      Jeg er til stadighed på halen over, hvad du kan rumme 💪🏼

                                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                      mthaastrup@helvede.net
                                      wrote sidst redigeret af
                                      #19
                                      Dette indlæg er slettet!
                                      mthaastrup@helvede.netM holm@c.imH 2 Replies Last reply
                                      0
                                      • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                        Dette indlæg er slettet!

                                        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                        mthaastrup@helvede.net
                                        wrote sidst redigeret af
                                        #20
                                        Dette indlæg er slettet!
                                        folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                          Dette indlæg er slettet!

                                          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                          folfdk@helvede.net
                                          wrote sidst redigeret af
                                          #21

                                          @MThaastrup

                                          Tak fordi du deler!

                                          mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                                          0
                                          Svar
                                          • Svar som emne
                                          Login for at svare
                                          • Ældste til nyeste
                                          • Nyeste til ældste
                                          • Most Votes


                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          Powered by NodeBB Contributors
                                          Graciously hosted by data.coop
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Hjem
                                          • Seneste
                                          • Etiketter
                                          • Populære
                                          • Verden
                                          • Bruger
                                          • Grupper