Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hey Venner på helvede.net !

Hey Venner på helvede.net !

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
18 Indlæg 6 Posters 37 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

    @aj42

    Måske hos Mastodon.green

    aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
    aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
    aj42@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #4

    @folfdk fra about siden "If you want to stay longer than a month you need to get a membership" 🫣

    folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
    0
    • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

      Hey Venner på helvede.net ! Hvorhenne ville I sætte en foreningskonto for en progressiv, grøn, plantebaseret forening op ? Jeg vil forsøge at pushe en oprettelse af en fediverse konto hos some-teamet ...

      pelle@veganism.socialP This user is from outside of this forum
      pelle@veganism.socialP This user is from outside of this forum
      pelle@veganism.social
      wrote sidst redigeret af
      #5

      @aj42
      #plantebaseret ??
      https://veganism.social
      #veganismsocial

      aj42@helvede.netA 1 Reply Last reply
      0
      • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

        @folfdk fra about siden "If you want to stay longer than a month you need to get a membership" 🫣

        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
        folfdk@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #6

        @aj42

        Ja?

        aj42@helvede.netA 1 Reply Last reply
        0
        • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

          @aj42

          Ja?

          aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
          aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
          aj42@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #7

          @folfdk Ja, hvis man vil være der længere end en måned så skal købe medlemskab via Paetron. Det vil jeg egentlg gerne selv bestemme om jeg vil... (jeg støtte helvede.net fordi det er et fedt sted...)

          folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
          0
          • pelle@veganism.socialP pelle@veganism.social

            @aj42
            #plantebaseret ??
            https://veganism.social
            #veganismsocial

            aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
            aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
            aj42@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #8

            @pelle ja, vi hedder Dansk Vegetarisk Forening, vi er meget pragmatiske - vi kører i flere spor; ikke kun veganism 💚 🌱

            pelle@veganism.socialP 1 Reply Last reply
            0
            • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

              @pelle ja, vi hedder Dansk Vegetarisk Forening, vi er meget pragmatiske - vi kører i flere spor; ikke kun veganism 💚 🌱

              pelle@veganism.socialP This user is from outside of this forum
              pelle@veganism.socialP This user is from outside of this forum
              pelle@veganism.social
              wrote sidst redigeret af
              #9

              @aj42
              det kan mindske forvirringen hvis du bruger de rigtige ord: #mælk fra #køer og #æg fra #høns er ikke #plantebaseret.

              aj42@helvede.netA 1 Reply Last reply
              0
              • pelle@veganism.socialP pelle@veganism.social

                @aj42
                det kan mindske forvirringen hvis du bruger de rigtige ord: #mælk fra #køer og #æg fra #høns er ikke #plantebaseret.

                aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
                aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
                aj42@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #10

                @pelle De ord jeg da ikke brugt i mit opslag? 🤔

                pelle@veganism.socialP 1 Reply Last reply
                0
                • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

                  Hey Venner på helvede.net ! Hvorhenne ville I sætte en foreningskonto for en progressiv, grøn, plantebaseret forening op ? Jeg vil forsøge at pushe en oprettelse af en fediverse konto hos some-teamet ...

                  kongputer@social.data.coopK This user is from outside of this forum
                  kongputer@social.data.coopK This user is from outside of this forum
                  kongputer@social.data.coop
                  wrote sidst redigeret af
                  #11

                  @aj42 radikal.social ?

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

                    @folfdk Ja, hvis man vil være der længere end en måned så skal købe medlemskab via Paetron. Det vil jeg egentlg gerne selv bestemme om jeg vil... (jeg støtte helvede.net fordi det er et fedt sted...)

                    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                    folfdk@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #12

                    @aj42
                    Det er nok fordi jeg ikke helt har fået nok information fra dig om hvad du søger.

                    Der stod feks ikke at man forventede at dem der kører serveren afholder udgifterne.

                    Og det er helt fair.

                    Jeg troede heller ikke det kun var dig, men at det var en forening, hvor jeg forestillede mig det ville være helt fint at have en udgift.

                    Jeg håber du finder et godt sted der giver mening for dig/jer

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

                      Hey Venner på helvede.net ! Hvorhenne ville I sætte en foreningskonto for en progressiv, grøn, plantebaseret forening op ? Jeg vil forsøge at pushe en oprettelse af en fediverse konto hos some-teamet ...

                      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                      folfdk@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af
                      #13

                      @aj42

                      Måske
                      https://sydfyn.social/about

                      Som håndteres af https://ukrudt.net/index

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

                        @pelle De ord jeg da ikke brugt i mit opslag? 🤔

                        pelle@veganism.socialP This user is from outside of this forum
                        pelle@veganism.socialP This user is from outside of this forum
                        pelle@veganism.social
                        wrote sidst redigeret af
                        #14

                        @aj42
                        hvis I spiser og promoverer #plantebaseret, så er I velkomne på veganism.social, uanset om I kalder det #vegansk eller #vegetarisk.

                        aj42@helvede.netA 1 Reply Last reply
                        0
                        • pelle@veganism.socialP pelle@veganism.social

                          @aj42
                          hvis I spiser og promoverer #plantebaseret, så er I velkomne på veganism.social, uanset om I kalder det #vegansk eller #vegetarisk.

                          aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
                          aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
                          aj42@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af
                          #15

                          @pelle tak 🙏🏻 vi har måske brug for et hænge ud sted med ligesindede og andet godtfolk 🌱

                          pelle@veganism.socialP 1 Reply Last reply
                          0
                          • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

                            @pelle tak 🙏🏻 vi har måske brug for et hænge ud sted med ligesindede og andet godtfolk 🌱

                            pelle@veganism.socialP This user is from outside of this forum
                            pelle@veganism.socialP This user is from outside of this forum
                            pelle@veganism.social
                            wrote sidst redigeret af
                            #16

                            @aj42
                            ja. #veganisme er en #grøn og #plantebaseret bevægelse, så der er mange ligesindede på veganism.social.

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

                              Hey Venner på helvede.net ! Hvorhenne ville I sætte en foreningskonto for en progressiv, grøn, plantebaseret forening op ? Jeg vil forsøge at pushe en oprettelse af en fediverse konto hos some-teamet ...

                              marcusxms@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              marcusxms@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              marcusxms@helvede.net
                              wrote sidst redigeret af
                              #17

                              @aj42 Sikkert fine forslag allerede - en anden mulighed ville være, at starte og køre sin egen instans. Jeg hjælper gerne med at sætte den op, hvis de har en server til det.

                              aj42@helvede.netA 1 Reply Last reply
                              0
                              • marcusxms@helvede.netM marcusxms@helvede.net

                                @aj42 Sikkert fine forslag allerede - en anden mulighed ville være, at starte og køre sin egen instans. Jeg hjælper gerne med at sætte den op, hvis de har en server til det.

                                aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
                                aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
                                aj42@helvede.net
                                wrote sidst redigeret af aj42@helvede.net
                                #18

                                @marcusxms vi har servere / domænenavne. Men... Jeg tror at jeg lidt for progressiv til vores udviklingsniveua 🫣😬

                                Og tak for tilbuddet! 🙏🏻🌱

                                1 Reply Last reply
                                0
                                Svar
                                • Svar som emne
                                Login for at svare
                                • Ældste til nyeste
                                • Nyeste til ældste
                                • Most Votes


                                • Log ind

                                • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                • Login or register to search.
                                Powered by NodeBB Contributors
                                Graciously hosted by data.coop
                                • First post
                                  Last post
                                0
                                • Hjem
                                • Seneste
                                • Etiketter
                                • Populære
                                • Verden
                                • Bruger
                                • Grupper