Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hey Venner på helvede.net !

Hey Venner på helvede.net !

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
18 Indlæg 6 Posters 37 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

    @aj42

    Ja?

    aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
    aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
    aj42@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #7

    @folfdk Ja, hvis man vil være der længere end en måned så skal købe medlemskab via Paetron. Det vil jeg egentlg gerne selv bestemme om jeg vil... (jeg støtte helvede.net fordi det er et fedt sted...)

    folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
    0
    • pelle@veganism.socialP pelle@veganism.social

      @aj42
      #plantebaseret ??
      https://veganism.social
      #veganismsocial

      aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
      aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
      aj42@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #8

      @pelle ja, vi hedder Dansk Vegetarisk Forening, vi er meget pragmatiske - vi kører i flere spor; ikke kun veganism 💚 🌱

      pelle@veganism.socialP 1 Reply Last reply
      0
      • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

        @pelle ja, vi hedder Dansk Vegetarisk Forening, vi er meget pragmatiske - vi kører i flere spor; ikke kun veganism 💚 🌱

        pelle@veganism.socialP This user is from outside of this forum
        pelle@veganism.socialP This user is from outside of this forum
        pelle@veganism.social
        wrote sidst redigeret af
        #9

        @aj42
        det kan mindske forvirringen hvis du bruger de rigtige ord: #mælk fra #køer og #æg fra #høns er ikke #plantebaseret.

        aj42@helvede.netA 1 Reply Last reply
        0
        • pelle@veganism.socialP pelle@veganism.social

          @aj42
          det kan mindske forvirringen hvis du bruger de rigtige ord: #mælk fra #køer og #æg fra #høns er ikke #plantebaseret.

          aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
          aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
          aj42@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #10

          @pelle De ord jeg da ikke brugt i mit opslag? 🤔

          pelle@veganism.socialP 1 Reply Last reply
          0
          • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

            Hey Venner på helvede.net ! Hvorhenne ville I sætte en foreningskonto for en progressiv, grøn, plantebaseret forening op ? Jeg vil forsøge at pushe en oprettelse af en fediverse konto hos some-teamet ...

            kongputer@social.data.coopK This user is from outside of this forum
            kongputer@social.data.coopK This user is from outside of this forum
            kongputer@social.data.coop
            wrote sidst redigeret af
            #11

            @aj42 radikal.social ?

            1 Reply Last reply
            0
            • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

              @folfdk Ja, hvis man vil være der længere end en måned så skal købe medlemskab via Paetron. Det vil jeg egentlg gerne selv bestemme om jeg vil... (jeg støtte helvede.net fordi det er et fedt sted...)

              folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
              folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
              folfdk@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #12

              @aj42
              Det er nok fordi jeg ikke helt har fået nok information fra dig om hvad du søger.

              Der stod feks ikke at man forventede at dem der kører serveren afholder udgifterne.

              Og det er helt fair.

              Jeg troede heller ikke det kun var dig, men at det var en forening, hvor jeg forestillede mig det ville være helt fint at have en udgift.

              Jeg håber du finder et godt sted der giver mening for dig/jer

              1 Reply Last reply
              0
              • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

                Hey Venner på helvede.net ! Hvorhenne ville I sætte en foreningskonto for en progressiv, grøn, plantebaseret forening op ? Jeg vil forsøge at pushe en oprettelse af en fediverse konto hos some-teamet ...

                folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                folfdk@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #13

                @aj42

                Måske
                https://sydfyn.social/about

                Som håndteres af https://ukrudt.net/index

                1 Reply Last reply
                0
                • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

                  @pelle De ord jeg da ikke brugt i mit opslag? 🤔

                  pelle@veganism.socialP This user is from outside of this forum
                  pelle@veganism.socialP This user is from outside of this forum
                  pelle@veganism.social
                  wrote sidst redigeret af
                  #14

                  @aj42
                  hvis I spiser og promoverer #plantebaseret, så er I velkomne på veganism.social, uanset om I kalder det #vegansk eller #vegetarisk.

                  aj42@helvede.netA 1 Reply Last reply
                  0
                  • pelle@veganism.socialP pelle@veganism.social

                    @aj42
                    hvis I spiser og promoverer #plantebaseret, så er I velkomne på veganism.social, uanset om I kalder det #vegansk eller #vegetarisk.

                    aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
                    aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
                    aj42@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #15

                    @pelle tak 🙏🏻 vi har måske brug for et hænge ud sted med ligesindede og andet godtfolk 🌱

                    pelle@veganism.socialP 1 Reply Last reply
                    0
                    • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

                      @pelle tak 🙏🏻 vi har måske brug for et hænge ud sted med ligesindede og andet godtfolk 🌱

                      pelle@veganism.socialP This user is from outside of this forum
                      pelle@veganism.socialP This user is from outside of this forum
                      pelle@veganism.social
                      wrote sidst redigeret af
                      #16

                      @aj42
                      ja. #veganisme er en #grøn og #plantebaseret bevægelse, så der er mange ligesindede på veganism.social.

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

                        Hey Venner på helvede.net ! Hvorhenne ville I sætte en foreningskonto for en progressiv, grøn, plantebaseret forening op ? Jeg vil forsøge at pushe en oprettelse af en fediverse konto hos some-teamet ...

                        marcusxms@helvede.netM This user is from outside of this forum
                        marcusxms@helvede.netM This user is from outside of this forum
                        marcusxms@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af
                        #17

                        @aj42 Sikkert fine forslag allerede - en anden mulighed ville være, at starte og køre sin egen instans. Jeg hjælper gerne med at sætte den op, hvis de har en server til det.

                        aj42@helvede.netA 1 Reply Last reply
                        0
                        • marcusxms@helvede.netM marcusxms@helvede.net

                          @aj42 Sikkert fine forslag allerede - en anden mulighed ville være, at starte og køre sin egen instans. Jeg hjælper gerne med at sætte den op, hvis de har en server til det.

                          aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
                          aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
                          aj42@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af aj42@helvede.net
                          #18

                          @marcusxms vi har servere / domænenavne. Men... Jeg tror at jeg lidt for progressiv til vores udviklingsniveua 🫣😬

                          Og tak for tilbuddet! 🙏🏻🌱

                          1 Reply Last reply
                          0
                          Svar
                          • Svar som emne
                          Login for at svare
                          • Ældste til nyeste
                          • Nyeste til ældste
                          • Most Votes


                          • Log ind

                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                          • Login or register to search.
                          Powered by NodeBB Contributors
                          Graciously hosted by data.coop
                          • First post
                            Last post
                          0
                          • Hjem
                          • Seneste
                          • Etiketter
                          • Populære
                          • Verden
                          • Bruger
                          • Grupper