Hey Venner på helvede.net !
-
Hey Venner på helvede.net ! Hvorhenne ville I sætte en foreningskonto for en progressiv, grøn, plantebaseret forening op ? Jeg vil forsøge at pushe en oprettelse af en fediverse konto hos some-teamet ...
@aj42 expressional.social
-
Hey Venner på helvede.net ! Hvorhenne ville I sætte en foreningskonto for en progressiv, grøn, plantebaseret forening op ? Jeg vil forsøge at pushe en oprettelse af en fediverse konto hos some-teamet ...
Måske hos Mastodon.green
-
Måske hos Mastodon.green
@folfdk fra about siden "If you want to stay longer than a month you need to get a membership" 🫣
-
Hey Venner på helvede.net ! Hvorhenne ville I sætte en foreningskonto for en progressiv, grøn, plantebaseret forening op ? Jeg vil forsøge at pushe en oprettelse af en fediverse konto hos some-teamet ...
-
@folfdk fra about siden "If you want to stay longer than a month you need to get a membership" 🫣
Ja?
-
Ja?
@folfdk Ja, hvis man vil være der længere end en måned så skal købe medlemskab via Paetron. Det vil jeg egentlg gerne selv bestemme om jeg vil... (jeg støtte helvede.net fordi det er et fedt sted...)
-
@pelle ja, vi hedder Dansk Vegetarisk Forening, vi er meget pragmatiske - vi kører i flere spor; ikke kun veganism

-
@pelle ja, vi hedder Dansk Vegetarisk Forening, vi er meget pragmatiske - vi kører i flere spor; ikke kun veganism

-
@pelle De ord jeg da ikke brugt i mit opslag?

-
Hey Venner på helvede.net ! Hvorhenne ville I sætte en foreningskonto for en progressiv, grøn, plantebaseret forening op ? Jeg vil forsøge at pushe en oprettelse af en fediverse konto hos some-teamet ...
@aj42 radikal.social ?
-
@folfdk Ja, hvis man vil være der længere end en måned så skal købe medlemskab via Paetron. Det vil jeg egentlg gerne selv bestemme om jeg vil... (jeg støtte helvede.net fordi det er et fedt sted...)
@aj42
Det er nok fordi jeg ikke helt har fået nok information fra dig om hvad du søger.Der stod feks ikke at man forventede at dem der kører serveren afholder udgifterne.
Og det er helt fair.
Jeg troede heller ikke det kun var dig, men at det var en forening, hvor jeg forestillede mig det ville være helt fint at have en udgift.
Jeg håber du finder et godt sted der giver mening for dig/jer
-
Hey Venner på helvede.net ! Hvorhenne ville I sætte en foreningskonto for en progressiv, grøn, plantebaseret forening op ? Jeg vil forsøge at pushe en oprettelse af en fediverse konto hos some-teamet ...
-
@pelle De ord jeg da ikke brugt i mit opslag?

@aj42
hvis I spiser og promoverer #plantebaseret, så er I velkomne på veganism.social, uanset om I kalder det #vegansk eller #vegetarisk. -
@aj42
hvis I spiser og promoverer #plantebaseret, så er I velkomne på veganism.social, uanset om I kalder det #vegansk eller #vegetarisk.@pelle tak

vi har måske brug for et hænge ud sted med ligesindede og andet godtfolk 
-
@pelle tak

vi har måske brug for et hænge ud sted med ligesindede og andet godtfolk 
@aj42
ja. #veganisme er en #grøn og #plantebaseret bevægelse, så der er mange ligesindede på veganism.social. -
Hey Venner på helvede.net ! Hvorhenne ville I sætte en foreningskonto for en progressiv, grøn, plantebaseret forening op ? Jeg vil forsøge at pushe en oprettelse af en fediverse konto hos some-teamet ...
@aj42 Sikkert fine forslag allerede - en anden mulighed ville være, at starte og køre sin egen instans. Jeg hjælper gerne med at sætte den op, hvis de har en server til det.
-
@aj42 Sikkert fine forslag allerede - en anden mulighed ville være, at starte og køre sin egen instans. Jeg hjælper gerne med at sætte den op, hvis de har en server til det.
@marcusxms vi har servere / domænenavne. Men... Jeg tror at jeg lidt for progressiv til vores udviklingsniveua 🫣

Og tak for tilbuddet!


