I stedet for at skrive til min rektor (igen), så ventilerer jeg lige her:
-
Hvorfor i himlens navn hjælper skolerne Meta ved at fodre deres maskine med gratis indhold?
FFS - dyb indånding.
-
Hvorfor i himlens navn hjælper skolerne Meta ved at fodre deres maskine med gratis indhold?
FFS - dyb indånding.
@LarsHenriksen Jeg er noget utilfreds med at min datters førsteklasse har en masse billeder hængende af dem, hvor et klassebillede er AI-ændret til at børnene ser sjove ud...
-
@LarsHenriksen Jeg er noget utilfreds med at min datters førsteklasse har en masse billeder hængende af dem, hvor et klassebillede er AI-ændret til at børnene ser sjove ud...
@Gjoel Vi har været ret naive i ift. de her techbros og deres "gratis" tjenester. Det må stoppe.
-
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
-
FFS - dyb indånding.
@LarsHenriksen Men skriv også til din rektor igen- Vi må blive ved med at hjælpe folk med at forstå.

-
@LarsHenriksen Men skriv også til din rektor igen- Vi må blive ved med at hjælpe folk med at forstå.

@jeppe Jeg tror faktisk godt han forstår min holdning. Men han tør ikke forlade Meta af frygt for at miste elever til naboskolerne. Er det ikke vildt? Vi skal forsøge at lære eleverne at modstå gruppepres, men vi voksne lægger selv under for det.
I går skrev jeg i stedet til Martin Lidegaard, som svarede at radikale er på vej med noget. -
@jeppe Jeg tror faktisk godt han forstår min holdning. Men han tør ikke forlade Meta af frygt for at miste elever til naboskolerne. Er det ikke vildt? Vi skal forsøge at lære eleverne at modstå gruppepres, men vi voksne lægger selv under for det.
I går skrev jeg i stedet til Martin Lidegaard, som svarede at radikale er på vej med noget.@LarsHenriksen Det er virkelig interessant hvordan alle har den slags undskyldninger for at understøtte (proto-)fascisme og bevidst mishandling af børn og unge (og voksne).
Fedt du ikke bare stopper! Glæder mig til at høre hvad de Radikale kommer med. -
I går skrev jeg i stedet til Martin Lidegaard, som svarede at radikale er på vej med noget.@LarsHenriksen @jeppe Er det ikke er spørgsmål om at han skyder omkostningerne over på eleverne. Han sparer på marketingbudgettet, og det går så indirekte ud over eleverne.
-
@LarsHenriksen @jeppe Er det ikke er spørgsmål om at han skyder omkostningerne over på eleverne. Han sparer på marketingbudgettet, og det går så indirekte ud over eleverne.
-
@LarsHenriksen @jeppe Det er en for skør verden, hvor at blive på Facebook er det konservative valg.