Masser af løb i dag fordi jeg var på bånd hos LøberLab tidligere i dag og så ude på denne tur senere.
-
Masser af løb i dag fordi jeg var på bånd hos LøberLab tidligere i dag og så ude på denne tur senere.
Torsdag har været pyramidedag det sidste stykke tid, opskriften er:
2.5 km jog
3 km hurtigere løb
2.5 km jogJeg synes det fungerer fint nok.
Er efterhånden oppe på 25-28 km løb om ugen, så næsten 10 km hver gang, efter jeg genstartede i april med 4x400 meter træninger.
Langsom start og rolig øgning virker! Men det kræver for mig noget hjælp at komme i gang. -
Torsdag har været pyramidedag det sidste stykke tid, opskriften er:
2.5 km jog
3 km hurtigere løb
2.5 km jogJeg synes det fungerer fint nok.
Er efterhånden oppe på 25-28 km løb om ugen, så næsten 10 km hver gang, efter jeg genstartede i april med 4x400 meter træninger.
Langsom start og rolig øgning virker! Men det kræver for mig noget hjælp at komme i gang.Det er super, Folmer. Godt at have dig på farten igen. Er imponerende comeback.
Er LøberLab der, hvor du også tidligere fik lavet et træningsprogram?
-
Det er super, Folmer. Godt at have dig på farten igen. Er imponerende comeback.
Er LøberLab der, hvor du også tidligere fik lavet et træningsprogram?
Nej, tidligere var jeg kunde hos Claus Hechmann.
Det var sat op på en anden måde, hos LøberLab startede jeg med rehabilitering og fysiske besøg to gange om måneden.
Hechmann bor i Slagelse og har en udbygning med løbebånd og et lille lokale der, men det ligger for mig noget længere væk
Angående comeback:
Jeg har hele tiden cyklet til arbejde, så der har heldigvis været en ok grundform! -
Nej, tidligere var jeg kunde hos Claus Hechmann.
Det var sat op på en anden måde, hos LøberLab startede jeg med rehabilitering og fysiske besøg to gange om måneden.
Hechmann bor i Slagelse og har en udbygning med løbebånd og et lille lokale der, men det ligger for mig noget længere væk
Angående comeback:
Jeg har hele tiden cyklet til arbejde, så der har heldigvis været en ok grundform!Man kommer (bogstaveligt talt) langt med en ok grundform.
-
Man kommer (bogstaveligt talt) langt med en ok grundform.
Hø hø, (klasker mig på låret)
Vedholdenhed overrasker mig også gang på gang. Jeg har bare svært ved at oversætte det til andre dele af livet udover træning